تصاویر جدید گلکسی اس 8 بخش‌ های بیشتری از نرم افزار جدید سامسونگ را نشان می‌دهند – فناوری

شنبه 5 فروردین 1396 فناوری

امروز مجددا تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند مورد انتظار گلکسی اس ۸ پلاس فاش شد که بخش‌های بیشتری از نرم‌افزار جدید سامسونگ را نشان می‌دهند. 

ظاهرا سیل شایعات و گزارش‌ها در مورد گلکسی اس ۸ حتی در روز‌های منتهی به معرفی رسمی این محصول تمامی ندارد. امروز یک سایت مکزیکی به نام AndroidMX تصاویر جدیدی از مدل بزرگ‌تر پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ پلاس منتشر کرده است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، این دستگاه از صفحه‌نمایشی ۶.۲ اینچی با نسبت تصویری ۱۸:۵:۹ بهره می‌برد.

عکس‌های جدید باز هم نشان از طراحی بدون حاشیه‌ی گلکسی اس ۸ پلاس دارند و می‌توان از این نظر این محصول را با پرچم‌دار جدید ال‌جی یعنی جی ۶ مقایسه کرد. اما حالا با توجه به تصویر جدید فاش شده از پرچم‌دار جدید سامسونگ، می‌توانیم با نرم‌افزار جدید این کمپانی بیشتر آشنا شویم. به‌عنوان مثال با دو بار تپ کردن می‌توان به صفحه‌ی خانگی اندروید دسترسی یافت یا برای دسترسی به اپلیکیشن دوربین دو بار روی دکمه‌ی پاور تپ کرد. البته از آنجا که سامسونگ دکمه‌ی فیزیکی هوم و دکمه‌های خازنی ناوبری را از پرچم‌داران جدید خود حذف کرده است، استفاده از چنین میان‌برهایی چندان هم تعجب‌آور نیست.

افزون بر آنچه گفتیم، در عکس‌های جدید گلکسی اس ۸ پلاس، نمایی از رابط کاربری دوربین این گوشی نیز قابل دیدن است. علاوه بر کنترل‌های همیشگی مخصوص تصاویر، حالا یک آیکون چشم در گوشه‌ی سمت چپ پایین رابط کاربری دوربین دیده می‌شود که شاید مربوط به دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی بیکسبی باشد. یک آیکون جدید خرس عروسکی نیز در گوشه‌ی سمت راست پایین رابط کاربری دوربین قرار داده شده است که عملکرد آن هم فعلا مشخص نیست.

به گزارش وب‌سایت AndroidMX، گلکسی اس ۸ سامسونگ در اوایل ماه می و با پردازنده‌ی اکسینوس در کشور مکزیک عرضه خواهد شد. این در حالی است که سامسونگ معمولا در آمریکا و برخی دیگر از نواحی جهان، نسخه‌ی اسنپدراگون گوشی‌های هوشمند خود را به فروش می‌رساند و همان‌طور که احتمالا می‌دانید، این مدل از گلکسی اس ۸ با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ همراه خواهد بود. قیمت مدل پایه‌ی گلکسی اس ۸ معمولی در مکزیک حدود ۹۴۳ دلار خواهد بود و گلکسی اس ۸ پلاس در این کشور با قیمت حدودی ۱۰۱۳ دلار به فروش خواهد رسید. در زیر می‌توانید تصاویر جدید گلکسی اس ۸ پلاس را مشاهده کنید.

galaxy s8 plus

نظر شما در این مورد چیست؟


منبع : زومیت

کشف نخستین نشانه‌ها از دو کهکشان شبیه به راه شیری در عالم اولیه - فناوری

استراتژی های اشتباه در مذاکره که مشتریان را فراری می‌دهند - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا