تصاویر جدید ال جی جی 6، این گوشی را از زوایای مختلفی نشان می دهند – فناوری

شنبه 16 بهمن 1395 فناوری

[ad_1]

به‌تازگی تصاویری از گوشی ال جی جی 6 در دنیای واقعی منتشر شده‌اند که آن را از زوایای مختلفی نشان می‌دهند. 

شرکت ال‌جی به‌زودی از گوشی پرچم‌دار خود که با نام جی ۶ شناخته می‌شود، رونمایی خواهد کرد. تا به امروز تصاویری از این گوشی منتشر شده که ما را کم و بیش با ویژگی‌های ظاهری این گوشی آشنا کرده‌اند. چندی پیش بود که در تصاویر منتشرشده از این گوشی، مشخص شد ال‌جی جی ۶ دارای نسخه‌ای با بدنه براق است؛ اما حالا و در تصاویر جدید، ما بدنه فلزی مات و برس خورده این گوشی را مشاهده می‌کنیم.

تصاویری که به‌تازگی از این گوشی منتشر شده‌اند، آن را از زوایای مختلفی نشان می‌دهند؛ به‌طوری‌که جای هیچ سؤالی در مورد ظاهر گوشی باقی نخواهند گذاشت. در این تصاویر، می‌توان بدنه فلزی مات گوشی و دوربین دوگانه آن را مشاهده کرد؛ همچنین یک اسکنر اثر انگشت در زیر دوربین قرار گرفته است. ال‌جی در گوشی جی ۶ از طراحی متفاوتی استفاده کرده و ما شاهد حاشیه‌های کم نمایشگر و بدنه‌ای یکپارچه هستیم. ال‌جی، امسال طراحی ماژولار را کنار گذاشته و تصمیم گرفته است گوشی جی ۶ همانند دیگر پرچم‌داران باشد.

ال جی جی ۶

انتظار می‌رود ال‌جی این گوشی را اواخر ماه جاری و در کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) که در شهر بارسلونا برگزار می‌شود، معرفی کند. ال‌جی جی ۶ دارای نمایشگری ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۸۸۰ × ۱۴۴۰ و نسبت تصویر ۱۸:۹ است. در قلب این گوشی، تراشه ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۱ قرار گرفته که پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۳۰ آن را همراهی می‌کند. ال‌جی جی ۶ همانند بسیاری از گوشی‌های موجود در بازار، به درگاه USB Type-C مجهز شده است. با توجه به ماژولار نبودن گوشی، انتظار می‌رود این گوشی گواهینامه IP (به‌منظور مقاومت در برابر نفوذ مایعات و گردوغبار) نیز دریافت کرده باشد، اما شماره گواهینامه باید توسط ال‌جی اعلام شود.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا طراحی آن را می‌پسندید؟


منبع : زومیت

تولید هفتمین نسل از رولزرویس فانتوم پس از ۱۳ سال به پایان رسید - فناوری

احتمال معرفی نسخه کامپکت و لایت گوشی ال جی جی 6 وجود دارد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا