تصاویر جدیدی از نسخه واقعی گلکسی نوت 8 فاش شد – فناوری

دوشنبه 16 مرداد 1396 فناوری

در فاصله‌ی دو هفته تا رونمایی رسمی از گلکسی نوت ۸، تصاویر جدیدی از این فبلت فاش شده که به نظر نسخه‌ی واقعی از این گوشی‌هوشمند است.

در هفته‌های اخیر شاهد افزایش انتشار اخبار و شایعات در رابطه با گلکسی نوت ۸ سامسونگ هستیم. دقایقی پیش تصاویر جدیدی از این گوشی‌هوشمند فاش شد که به نظر از نسخه‌ی واقعی گلکسی نوت ۸ عکاسی شده است. اطلاعات جدید شامل ۳ تصویر است که پنل جلو و عقب و همچنین یکی از لبه‌های این گوشی را نمایش می‌دهند. همان‌طور که در تصویر نیز می‌بینید، گلکسی نوت ۸ از قابلیت صفحه‌ی همیشه روشن یا Always On Display برای نمایش اعلانیه‌ها و همچنین ساعت و تاریخ بهره می‌برد.

هرچند این گوشی در ظاهر شباهت بسیاری به گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس دارد؛ اما گوشه‌های آن تیزتر است و خمیدگی کمتری در مقایسه با پرچم‌داران سری گلکسی اس این کمپانی دارد. گلکسی نوت ۸ علاوه بر اینکه در پنل جلو شامل نمایشگری با لبه‌های خمیده است، بلکه در بخش پشت نیز در لبه‌ها از وجود خمیدگی بهره می‌برد. کلید پاور و قفل صفحه‌نمایش در لبه‌‌ی سمت راست گوشی قرار دارد. در لبه‌ی سمت چپ نیز می‌توان کلید‌های تغییر حجم صدا را در کنار کلید اختصاصی دستیار صوتی هوشمند بیکسبی مشاهده کرد. انتظار می‌رود گلکسی نوت ۸ با بهره‌گیری از صفحه‌‌نمایش ۶.۳ اینچی سوپرامولد با نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ در کنار قلم S Pen با قابلیت‌های بهبود یافته راهی بازار شود. همچنین باید به دوربین دوگانه در پشت گوشی اشاره کرد. سنسور اثر انگشت نیز در پشت گوشی و در کنار فلش قرار دارد. در واقع فلش دوربین بین ماژول دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت قرار گرفته است.

از مشخصات فنی دیگر این گوشی باید به بهره‌گیری از اسنپدراگون ۸۳۵ یا اکسینوس ۸۸۹۵ در کنار حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی به همراه حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد. انتظار می‌رود این گوشی همراه با اندروید ۷.۱.۱ نوقا راهی بازار شود. باید دید که سامسونگ در مراسم اول شهریور ماه یا همان ۲۳ آگوست که در شهر نیویورک برگزار خواهد شد، چه نمایشی را ارائه خواهد داد.

گلکسی نوت 8

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با گلکسی نوت ۸ به این صفحه مراجعه کنید.


منبع : زومیت

سوناتا 2018، نسخه‌ی بازار خاورمیانه رونمایی شد - فناوری

گزارش زومیت از اختتامیه‌ المپیاد ملی مهارت‌ های خدمات - فناوری

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا