تصاویری از پنل جلوی شیائومی می 6 منتشر شد – فناوری

دوشنبه 14 فروردین 1396 فناوری

تصاویر جدیدی از پنل جلوی شیائومی می 6 منتشر شده است که طراحی این محصول را نمایان می‌کنمد.

هرچه به زمان رونمایی از شیائومی می 6 نزدیک‌تر می‌شویم، شاهد انتشار اخبار و شایعات بیشتری از این گوشی هوشمند هستیم. طبق گفته‌های مدیرعامل کمپانی شیائومی، لی ژون، محصول جدید این کمپانی در ماه آوریل رونمایی می‌شود.

این بار شاهد انتشار تصاویری هستیم که در آن می‌‌توان پنل جلوی شیائومی می 6 را در رنگ‌بندی‌ سیاه و سفید مشاهده کرد. به‌لطف این تصاویر می‌توانیم اطلاعات جالبی در مورد پرچم‌دار جدید شیائومی به دست آوریم. یکی از نکاتی که می‌توان مشاهده کرد، استفاده نکردن از طراحی می میکس در شیائومی می 6 است. همچنین نرخ نمایشگر به بدنه در می 6 بالا نخواهد بود؛ اما در لبه‌ها حاشیه بسیار کمی وجود خواهد داشت.

در بالای پنل می‌توان جایی را مشاهده کرد که به احتمال زیاد برای اسکنر عنبیه تعبیه شده است. در کنار آن، جایگاهی نیز برای دوربین جلو و OIS قابل مشاهده است.

نکته دیگری که در پنل به چشم می‌آید، ابعاد دکمه خانه است که نسبت به می 5 اس بزرگ‌تر است. انتظار می‌رود در شیائومی می 6 از اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک استفاده شود. مشابه این سنسور در شیائومی می 5 اس یافت می‌شود, اما آنچه در می 6 به کار رفته است از سرعت بالاتری بهره می‌برد.

در پشت شیائومی می 6 از دوربین دوگانه استفاده شده است و طراحی منحنی دارد. از دیگر اطلاعاتی که در مورد می 6 می‌دانیم، مقاومت در برابر نفوذ آب و حذف جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است. در حال حاضر می‌توانیم مطمئن باشیم که می 6 در رنگ‌بندی‌ سفید و سیاه عرضه خواهد شد. با این حال، می‌شود حدس زد که شیائومی می 6 در رنگ‌های دیگری نیز عرضه خواهد شد.

پنل جلوی شیائومی می 6


منبع : زومیت

سونی اکسپریا X موتور صوتی جدیدی دریافت کرد - فناوری

۵ راه برای سازگار کردن کارمندان جدید با سرعت عملکرد سازمان - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا