تصاویری از هندزفری احتمالی گلکسی اس 8 با برند AKG فاش شد – فناوری

دوشنبه 30 اسفند 1395 فناوری

پس از همکاری سامسونگ با AKG در بهینه‌سازی سیستم صدای گلکسی تب اس 3، حالا به‌ نظر می‌رسد هندزفری‌ گلکسی اس 8 هم با همکاری این برند تولید و عرضه خواهد شد.

در بازاری که اکثر برندها در جعبه پرچم‌دارهای خود تنها گوشی، شارژر و دفترچه راهنمای استفاده از محصول را قرار می‌دهند، به‌ نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، پرچم‌دارهای جدید خود را در قالب تجهیز به هندزفری‌های خاص از برند AKG روانه بازار کند.

با توجه به سابقه همکاری جدیدی که سامسونگ و AKG در بهینه‌سازی سیستم صدای تبلت جدید کره‌ای‌ها یعنی گلکسی تب اس 3 داشته‌اند، احتمال تکرار همکاری این دو برند، قوت بیشتری می‌گیرد. آن‌طور که از تصاویر غیررسمی منتشرشده بر‌می‌آید، هندزفری‌های احتمالی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با برند AKG به کابل‌های بافته‌شده مجهز خواهند شد تا علاوه بر بهبود دوام در استفاده طولانی‌مدت، به هم پیچیده شدن کابل‌ها هم سخت‌تر شود.

akg earbuds

نکته قابل توجه اینکه علاوه بر تجهیز پرچم‌دارهای جدید سامسونگ به هندزفری‌های خاص، AKG قرار است در زمینه بهینه‌سازی صدای این دو محصول نیز یار و همراه سامسونگ باشد. از آنجایی که قرار است پرچم‌دارهای جدید سامسونگ در چهار رنگ مختلف به بازار عرضه شوند، باید منتظر ماند و دید آیا این ترکیب رنگی برای هندزفری‌های همراه این محصولات نیز رعایت خواهد شد یا نه؟!

رویداد رونمایی از گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در تاریخ ۲۹ مارس برگزار خواهد شد تا به پاسخ تمامی پرسش‌های بدون جوابمان برسیم.


منبع : زومیت

48 میلیون کاربر توییتر ربات‌اند-فناوری

استقبال تیم‌های فرمول یک از بازگشت سیستم تعلیق فعال در فصل ۲۰۱۸ - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا