تصاویری از تاچ و ال سی دی آیفون جدید فاش شد – فناوری

سه‌شنبه 8 اسفند 1396 فناوری

به‌تازگی تصاویری از نمایشگر آیفون جدید منتشر شده است که با آن‌چه پیش‌تر در خبرها آمده بود مطابقت دارد.

با وجود گزارش‌های جسته و گریخته از آمار نه‌چندان رضایت‌بخش فروش آیفون ۱۰، به نظر می‌رسد اپل همچنان قصد دارد طراحی این گوشی را تغییر ندهد و برش بالای نمایشگر را حفظ کند. یکی از گمانه‌زنی‌های محتمل در خصوص آیفون‌های سال ۲۰۱۸ این است که یک مدل از آن‌ها با نمایشگر ۶.۱ اینچی از نوع LCD، یک مدل ۵.۸ اینچی از نوع اولد و مدلی دیگر ۶.۵ اینچی خواهد بود. حالا تصاویری منتشر شده است که تاچ و ال‌سی‌دی بزرگ‌ترین مدل را نشان می‌دهد.

مقاله‌های مرتبط:

به گفته‌ی شخصی که این تصاویر را منتشر کرده است، این دو عکس در کارخانه‌ی ال‌جی در ویتنام گرفته شده‌اند و مراحل تولید آزمایشی نمایشگر آیفون جدید را نشان می‌دهند. این ادعا با خبری که پیش‌تر منتشر شده بود و از تأمین نمایشگر گوشی‌های جدید اپل توسط ال‌جی حکایت داشت مطابقت دارد. در حال حاضر سامسونگ وظیفه‌ی تأمین نمایشگر اولد آیفون ۱۰ را بر عهده دارد.

یکی از عکس‌ها ظاهر نمایشگر را نشان می‌دهد که البته اطلاعات چندانی نمی‌توان از آن برداشت کرد؛ جز این‌که برش بالای صفحه برای قرارگیری دوربین و سنسورها به جای خود باقی است. به نظر می‌رسد برش یادشده کمی کوچک‌تر از آن‌چه در آیفون ۱۰ شاهد هستیم باشد؛ موضوعی که در شایعات اخیر به آن اشاره شده بود. به علاوه، نمایشگر نیز در مقایسه با دستی که در تصویر مشخص است به‌طور کلی کمی بزرگ‌تر از نمایشگر آیفون ۱۰ به نظر می‌رسد. البته با تصاویر موجود سخت بتوان نظر قطعی داد؛ اما به هرحال این موضوع در عکس از این زاویه قابل برداشت است.

نمایشگر آیفون 2018

لازم به ذکر است که هنوز نمی‌توان مطمئن بود که تصاویر فوق واقعی و قابل اعتماد هستند یا خیر؛ ضمن این‌که حتی اگر واقعی هم باشند این امکان وجود دارد که در روند ساخت و رسیدن به طراحی نهایی، شکل محصول دستخوش تغییراتی بشود و نهایتا با آیفون متفاوتی از لحاظ شکل و شمایل مواجه شویم.


منبع : زومیت

هواوی پی 20 با بریدگی در بالای نمایشگر و دوربین دوگانه فاش شد - فناوری

اولین محصول کوپرا با نام آته‌کا، معرفی شد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا