تشریح اسیدپاشی در خیابان فدائیان اسلام – حوادث

پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 دسته‌بندی نشده

خبرگزاری مهر: مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تایید خبر اسیدپاشی شب گذشته در محدوده خیابان فدائیان اسلام گفت: با اجرای طرح مهار، ماموران موفق شدند در کمتر از یک ساعت متهم را دستگیر کنند.

 

 بامداد گذشته عده ای مرد جوان در محدوده یکی از پارک های خیابان فدائیان اسلام مشغول بازی والیبال بودند که در حین بازی با مرد ۴۲ ساله ای درگیر می‌شوند. شدت درگیری آنها به حدی بود که مرد ۴۲ ساله بعد از کتک کاری های اولیه از محل زمین بازی خارج و به سمت موتوری که در قسمت پارکینگ پارک کرده بود رفت. دقایقی بعد همان مرد موتورسوار به محل زمین بازی آمد و با پرسش از خانواده هایی که مشغول وقت گذرانی در پارک بودند سراغ مردانی را گرفت که والیبال بازی می کردند.

مرد اسیدپاش وقتی که متوجه شد تیم ورزشی از محل رفته است ظرف ۴ لیتری پلاستیکی که به همراه داشت را با آسمان پرتاب کرد و ظرف پس از برخورد با سقف خودرویی که در محل پارک بود ذرات اسید را بر روی دست و صورت دو خانواده جمعا ۱۴ نفر که در حال سوار شدن به ماشین شخصی خود بودند، شد. مرد اسیدپاش بعد از این انتقام کور بلافاصله سوار بر موتور از محل حادثه متواری شد.

مصدومان حادثه نیز که هر یک به صورت جزئی از ناحیه دست و صورت و بخشی از اعضای بدن دچار سوختگی های سطحی شده بودند با مراجعه به کلانتری ۱۱۰ شهدا و طرح شکایت از متهم اسیدپاش از ماموران درخواست کردند نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

در حالی که اقدامات درمانی برای مصدومان این حادثه جریان داشت یک ساعت بعد از وقوع حادثه، ماموران گشت کلانتری ۱۱۰ با مشکوک شدن به مرد موتورسواری که با سرعت زیاد در ساعات قبل از سحر مشغول تردد در خیابان بود نسبت به توقف موتور اقدام کردند.

با انتقال وی به کلانتری و مواجهه حضوری متهم دستگیر شده با پدر خانواده ای که ۵ نفر از اعضای خانواده وی در حادثه اسیدپاشی مجروح شده بودند متهم از سوی شاکی شناسایی شد.

مرد ۴۲ ساله که چاره ای جز بیان واقعیت نداشت اعتراف کرد قصد انتقام گیری از اعضای تیم ورزشی را داشته که در داخل پارک مشغول بازی بودند و به هیچ وجه اعضای خانواده ای را که اسیدپاشی شده اند نمی شناسد.

با اعتراف متهم دستگیر شده پرونده ای در این زمینه تشکیل و متهم راهی بازداشتگاه شد.

تحقیقات از متهم دستگیر شده در اداره پلیس آگاهی همچنان ادامه دارد.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی پلیس تهران بزرگ در این حادثه جمعا ۱۴ نفر به صورت جزیی دچار سوختگی شدند که سوختگی آنها در حد تاول گزارش شده و برای هیچ کدام از مصدومان حادثه جدی رخ نداده است.

منبع : برترینها

مدل کوتاهی های مو مخصوص هوای گرم تابستان - جامعه

پلی که عابران را شاکی کرد!+تصاویر - حوادث

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا