ترکیدگی لاستیک هواپیما، باند فرودگاه تبریز را مسدود کرد – حوادث

جمعه 28 مهر 1396 دسته‌بندی نشده

خبرگزاری تسنیم: به‌نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی، محمد صفایی با اشاره به اینکه ساعت 13:30 امروز هواپیما شرکت آتا از استانبول به باند فرودگاه تبریز رسید، اظهار داشت: بعد از فرود برای انتقال به پارکینگ و پیاده کردن مسافران حرکت کرد که دچار ترکیدن دو لاستیک شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچ مشکلی برای مسافران ایجاد نشده و همه مسافران در سلامت کامل از هواپیما پیاده شده‌اند، افزود: به علت اینکه این اتفاق در باند فرودگاه افتاد و باید لاستیک‌ها تعویض شوند چند ساعتی باند فرودگاه مسدود شد.

مدیرکل فرودگاه‌‌های آذربایجان‌‌شرقی گفت‌: علت ترکیدن دو لاستیک به صورت همزمان سبب شد که انتقال هواپیما به محل دیگری امکان پذیر نباشد. هم‌اکنون متخصصان در حال تعویض لاستیک‌های این هواپیما هستند و تمامی پروازها تا ساعتی دیگر در این باند از سر گرفته خواهد شد.

صفایی گفت: هیچ پروازی به علت مسدود شدن باند فرودگاه تبریز لغو نشده و فقط پرواز قشم‌ایر با درخواست خود شرکت لغو شده است. در حال حاضر باند باز شده و پرواز مشهد به تبریز و تهران به تبریز به سمت این فرودگاه در حال حرکت هستند و همچنین در حال حاضر پرواز تبریز به استانبول در حال مسافرگیری است و سر ساعت مقرر حرکت خواهد کرد.

منبع : برترینها

زمین لرزه «هجدک» را لرزاند - حوادث

علت قرمزی چشم‌ها بعد از استخر

نحوه فوت دانشجو در استخر دانشگاه آزاد - حوادث

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا