تجاوز سریالی به زنان و دختران تهرانی در پوشش مسافرکش/ زندگی متجاوز در خودروهای سرقتی +عکس – حوادث

چهارشنبه 3 آبان 1396 دسته‌بندی نشده

سرپرست پلیس آگاهی تهران گفت: سارق سابقه‌دار خودرو‌های پایتخت به ربودن و آزار و اذیت ۸ زن اعتراف کرد.

آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی با اشاره به دستگیری عامل اذیت و آزار زنان پایتخت گفت: متهم سابقه داری که با استفاده از خودرو پراید و مزدا ۳ سرقتی زنان را در خیابان‌های سطح شهر سوار کرده و در مناطق خلوت مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش میزان، وی افزود: این متهم پس از سوار کردن زنان، آن‌ها را به خیابانی خلوت برده و با استفاده از پیچ گوشتی پس از تهدید، نیت شوم خود را عملی می‌کرد.

سرپرست پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه “متهم مدعی شده به دلیل سرقتی بودن خودروها، امکان دستگیری اش وجود ندارد” تاکید کرد: سرانجام کارآگان پلیس آگاهی متهم ۲۴ ساله را روز دوشنبه سوار بر یک دستگاه خودرو سرقتی در خیابان نبرد شناسایی کردند.

یارحمدی ادامه داد: پس از دستور ایست پلیس، متهم اقدام به فرار کرد که سرانجام در یک عملیات تعقیب و گریز، پس از شلیک گلوله به لاستیک خودرو و متوقف کردن راه متهم، او را دستگیر کردند.

او گفت: متهم دارای ۴ سابقه سرقت خودرو و لوازم داخل آن است و در تحقیقات مدعی شده است که زنان را در مناطق مختلف به ویژه میدان هفت تیر سوار کرده و پس از انتقال به مناطق خلوت آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

سرپرست پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه “متهم معتاد به ماده مخدر شیشه است” گفت: این فرد در بازجویی‌های تخصصی به آزار و اذیت ۸ زن تاکنون اعتراف کرده است.

منبع : آفتاب

شیطان پایتخت، به آزار و اذیت 8 زن اعتراف کرد - حوادث

تجاوز سریالی به زنان و دختران تهرانی در پوشش مسافرکش/ زندگی متجاوز در خودروهای سرقتی (+عکس)-حوادث

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا