ب ام و z4 در آستانه بازگشت-فناوری

شنبه 28 مرداد 1396 فناوری

شرکت ب ام و در تدارک عرضه نسل جدید مدل z4 است و خط تولید این کوپه دوست داشتنی را پس از وقفه‌ی دوساله مجددا از ابتدای سال 2018 میلادی راه می اندازد.

شرکت ب ام و در تدارک عرضه نسل جدید مدل z4 است و خط تولید این کوپه دوست داشتنی را پس از وقفه‌ی دوساله مجددا از ابتدای سال 2018 میلادی راه می اندازد.

 

 ب ام و z4 در آستانه بازگشت

به گزارش خودروکار، شرکت خودروسازی ب ام و پس از دادن استراحت دو ساله به خودرو کامپکت کوپه‌‌ خود، حال مهیای ارائه ی نسل جدید مدل z4 از سال آینده ی میلادی می شود. ب ام و مدل z4 را نخستین بار در سال 2003 میلادی معرفی و روانه بازار کرد و حال با پشت سر گذاشتن دو فیس لیفت، نسل سوم این خودرو با شروع سال میلادی جدید روانه بازار خواهد شد.

ب ام و z4 جدید منتظر رخ نمایی در مراسم پیبل بیچ 2017 در شهر کالیفرنیا است اما این خودروساز آلمانی همچون عادت همیشگی خود دست به پیش نمایش آن با انتشار تصویر نسل جدید z4 زده است.

تصویر منتشر شده از ب ام و z4، گویای طراحی بدنه بسیار خاص این خودروست که آن را از طراحی های خودروهای امروزی متمایز می سازد زیرا بیشتر حال و هوای خودروهای کانسپت را به خود گرفته است.

 

البته این موضوع آنچنان هم عجیب نیست چرا که ب ام و به روانه کردن خودروهای کانسپت سان به خیابانها علاقه‌ی بسیار دارد. گواه این امر نیز مدل هیبریدی i8 این شرکت آلمانی است. از مشخصه های ظاهری نسل جدید z4  می توان به  تغییر چراغ های جلو، آینه بغل های نازک تر و جلوپنچره متحول شده و خاص اشاره کرد.

منبع : فرادید

بازار ایران حیاط خلوت خودروسازان خارجی؟-فناوری

مانع بزرگ حضور فولکس در ایران-فناوری

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا