بیوگرافی کیوان ساکت اف

سه‌شنبه 23 اسفند 1401 بیوگرافی

چکیده ای از بیوگرافی کیوان ساکت اف

نام : کیوان

نام خانوادگی : ساکت اف

زادگاه : تهران

متولد : ۲۵ شهریور 1367

پیشه : مجری – بازیگر

مدرک تحصیلی : لیسانس تئاتر

تاهل : مجرد

کیوان ساکت اف کیست ؟

کیوان ساکت اف متولد ۲۵شهریور ۱۳۶۷ در تهران می باشد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد تنکابن است، مدتی مجری بود ولی حالا بازیگری نیز می کند می گوید با پارتی وارد این عرصه شده است.

کیوان ساکت اف متولد چه سالی است ؟

او متولد ۲۵ شهریور ۶۷ است.

کیوان ساکت اف اهل کجا است ؟

او در تهران به دنیا آمد.

بیوگرافی کیوان ساکت اف

کیوان ساکت اف هنرمند خوب کشورمان متولد ۲۵ شهریور ۶۷ می‌باشد. وی یک بچه دهه شصتی متولد تهران بوده که از دانشگاه آزاد تنکابن لیسانس تئاتر گرفته است. وی مدتی به کارهای اجرا می پرداخت و بعدها به بازیگری روی آورد. او در سریال هایی همچون: بازگشت بالاخره این زندگی مال کیه؟ و پچ پچه های‌ پشت خط نبرد نقش آفرینی کرد.

آقای هنرمند هنوز ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد،پدرش معلم و مادرش ناظم مدرسه است. برادر بزرگ او مسعود ساکت اف، تهيه کننده شبکه چهار سيماست. همچنين او يک برادر ديگر نيز دارد که دانشجوي دکتراي فلسفه است.

بیوگرافی کیوان ساکت اف

بیوگرافی کیوان ساکت اف

آغاز فعالیت کیوان ساکت اف

برادر کیوان صاحب آموزشگاه سینمایی هنر هفت در کرج است و کیوان فعالیت های هنری خود را از این آموزشگاه آغاز کرد. بعدها با حمایت های برادرش که تهیه کننده و کارمند رسمی صدا و سیما بود توانست به عنوان مجری به تلویزیون معرفی شود و در این حیطه فعالیت نماید.

برنامه ما دو تا اولین تجربه اجرای کیوان بود که از قاب تلویزیون دیده شد. پس از آن در برنامه سلام بهار حضور یافت و پس از آن نیز اجرای برنامه بوم سفید در شبکه جام جم را برعهده گرفت. کیوان به همراه محسن افشانی برای مدتی اجرای برنامه را برعهده داشتند.

آغاز فعالیت کیوان ساکت اف

آغاز فعالیت کیوان ساکت اف

اولین سریال کیوان ساکت اف

کیوان ساکت اف همانند رضا اکبرپور از بازیگرانی است که با حسین نمازی پله های ترقی را بالا رفته است او در سریال حوالی پاییز حسین نمازی نقش پسری بنام حبیب را بازی می کند که به عاطفه (جوانه دلشاد) علاقه مند می شود. از طرفی حبیب و عاطفه در کارگاه تولیدی رویا تیموریان مشغول به کار هستند و در این سریال عاطفه دوست صمیمی شیوا (مونا کرمی) دختر رویا تیموریان است.

اولین سریال کیوان ساکت اف

اولین سریال کیوان ساکت اف

علاقه‌های شخصی کیوان ساکت اف

  • کیوان ساکت‌اف طرفدار تیم پرسپولیس است و به استاد شجریان علاقه بسیار زیادی دارد. الگوی او در بازیگری جانی‌ دپ است.
  • کیوان ساکت‌اف برعکس جوانان امروزی علاقه‌ای به مد ندارد. او یکی از معدود هنرمندان جوان کشور است که می‌گوید مد برایش اهمیت ندارد و چیزی را می‌پوشد که خوشش بیاید و او را زیبا‌تر کند.
  • بازیگر نقش یوسف در سریال به رنگ خاک ورزش و کتابخوانی را عامل پیشرفت و علاقه‌مندی‌اش عنوان می‌کند و می‌گوید: ورزش کردن و کتاب‌خواندن برای یک هنرمند لازم نیست بلکه ضروری است و هنرمند اگر می‌خواهد همچنان در عرصه هنر زنده بماند باید مغز و تنش را پرورش دهد.
  • او به رژیم غذایی چندان اهمیتی نمی‌دهد و پیتزا غذای مورد علاقه‌اش است.-

 

 

 

 

بیوگرافی بهزاد خلج

بیوگرافی آناهیتا افشار

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا