بیوگرافی محمد رضا شایع

سه‌شنبه 13 خرداد 1399 بیوگرافی

محمدرضا شایع خواننده رپ ایرانی متولد 9 مرداد سال 1372 در محله شاه عبدالعظیم شهر تهران است. او پس از ورود به دانشگاه و به دلیل مشغله زیادی که داشت مجبور شد ترک تحصیل کند و موسیقی را ادامه دهد.

محمدرضا شایع پس از 10 سال فعالیت بتازگی عکس هایش را منتشر کرده است و از چهره اش رونمایی کرده است. او یکی از خوانندگان بزرگ و شناخته شده رپ است که در ادامه بیوگرافی، اطلاعات زندگی شخصی و هنری و عکس های او و همسرش را مشاهده می کنید.

او مانند یاسر بختیاری، آهنگ های اجتماعی زیادی خوانده است و با خوانندگان مشهور ایرانی از جمله یاسین ترکی همکاری داشته است. از جمله فعالیت های او می توان به همخوانی در کنار آرتیست هایی همچون حصین، تی دی، نیموش ، کنیس اشاره کرد.

 

عشق موسیقی رپ باعث شد تمام پول تو جیبی هایش را خرج رفتن به کافی نت و دانلود موسیقی رپ کند، او تمام آهنگ های رپ فارسی را گوش می داد

در دوران دبیرستان کم کم شروع به نوشتن کرد اما آنقدر به موسیقی رپ احترام می گذاشت که حاضر نبود خیلی زود وارد عرصه خوانندگی شود، پس تا مدت ها فقط نوشت .

محمدرضا شایع از با ادب ترین خوانندگان این عرصه هست که فکری متفاوت توام با موفقیت و بالا بردن این سبک دارد

او در گفتگوهای خود از احترام و وحدت بچه های رپ حرف می زند و می گوید هیچکسی به فکر ما نیست و ما باید خودمان برای ارتقا این سبک تلاش کنیم

وضعیت تاهل

شایع در حال حاضر مجرد است. هیچ عکس دو نفره ای از او و همسر احتمالی اش منتشر نشده است و به نظر می رسد که هنوز مجرد است.

دلیل منتشر نکردن عکس از خودش

او با اینکه بیش از ده سال سابقه فعالیت در سبک رپ را داشت ولی هیچ موقع عکس یا تصویری از خودش منتشر نکررد که این همیشه برای طرفدارانش قابل بحث بود. او دلیل منتشر نکردن عکس هایش را محدودیت ها و دلایل شخصی که داشت عنوان کرد.

آلبوم ها و آهنگ ها

شایع تا به حال 3 آلبوم به نام کرم، دو به شک و ناقاب را منتشر کرده است. در آلبوم ناقابل در کنار رپرهای معروفی همچون حصین، کنیس و … همکاری داشته است.

 

گروه تی ام بکس

بیوگرافی محمد بن سلمان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا