بیوگرافی علی رضوانی خبرنگار پر حاشیه

پنج‌شنبه 24 فروردین 1402 بیوگرافی

چکیده از بیوگرافی علی رضوانی

نام : علی

نام خانوادگی: رضوانی

زمینه فعالیت: خبرنگار

تولد: 28 آذر 1363

زادگاه: تهران

ملیت: ایرانی

همسر: مجرد

سال های فعالیت: 1385_تاکنون

علی رضوانی کیست؟

علی رضوانی متولد 28 آذر 1363 در تهران ، خبرنگار سیاسی ورزشی است. فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم ارتباطات می باشد که از کونگ فو به خبرنگاری رسید و حالا از طرف برخی چهره ها مقلب به به نچسب ترین خبرنگار است

علی رضوانی متولد چه سالی است؟

رضوانی در تاریخ 28 آذر 1363 متولد شد.

علی رضوانی اصالتا اهل کجا است؟

او در تهران متولد شد.

 

بیوگرافی علی رضوانی

علی رضوانی در چیذر شمیران متولد شد در ورزش کونگ فو آن چنان درخشید که حتی به تیم ملی هم دعوت شد. اما بعد از ورود به دوره های خبرنگاری در باشگاه خبرنگاران جوان ، از ورزش دور شد ، او بعد از گذراندن دوره اش با قرارداد رسمی وارد تلویزیون شد و می گوید به هیچ عنوان از بند پ برای حضور در صدا و سیما استفاده نکرده است. آقای رضوانی لقب نچسب ترین خبرنگار را تا به امروز به دوش میکشد!

بیوگرافی علی رضوانی

بیوگرافی علی رضوانی

 

اولین گزارش علی رضوانی

در 21 رمضان سال 1385 اولین گزارشش از تلوزیون پخش شد ، او با گزارش هایی به نام خارج از گود از خبر 20:30 به نقد بازیکنان و چهره های ورزشی پرداخت و همین امر باعث معروفیت او شد ،  گزارش های جنجالی علیه علی دایی ، امیر قلعه نویی ، فرهاد مجیدی ، کارلوس کیروش ، علی کریمی و امیر تتلو باعث دیده شدن او شد.

کری خوانی علی رضوانی

کری خوانی علی رضوانی

برنامه بدون تعارف علی رضوانی

علی رضوانی برنامه بدون تعارف را با همکار خود حمید امامی شروع کرد ، آنها در قامت خبرنگار در این برنامه به گفتگو با چهره های سیاسی ، نظامی و گاهی اوقات زندانیان سیاسی و در معرض اعدام می پردازند

استقلال یا پرسپولیس؟

علی رضوانی همیشه گفته است که طرفدار هیچ تیمی نیست، اما در عکسی با نشان دادن عدد 6 برای طرفداران استقلال کری خوانی می کند !

جنجال آیفون !

علی رضوانی در بیشترگزارش هایش علیه آمریکا و سیاست های اروپا صحبت می کند با این حال تلفن همراه او آیفون 11 پرو مکس ساخت آمریکا می باشد !

جنجال آیفون علی رضوانی

جنجال آیفون علی رضوانی

ازدواج علی رضوانی

علی رضوانی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است او یکسال قبل از ترور سردار سلیمانی در گفتگویی به وی قول داده بود سر سال ازدواج کند

خلق و خوی کودکی علی رضوانی

او می گوید بسیار بچه ننه بوده است ، دوران مدرسه ی عجیبی داشته و دائم از مدرسه فراری بوده و از مادرش جدا نمی شده است ، تا اینکه مادرش به مدت ده روز با او به مدرسه میرود و در کلاس درس می نشیند تا اینکه دیگر عادت میکند!

 

 

 

 

 

بیوگرافی رزی هانگینتون

بیوگرافی رزی هانگینتون

رویا نونهالی

بیوگرافی رویا نونهالی

آخرین دیدگاه‌ها

  • ناشناس گفت:

    صدا وسیما ی دروغ ازدستت خسته شدیم همین طور علی رضوانی دروغ گو در دادگاه خداوند منتظر آتش دوزخ باش

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا