بیوگرافی سیگمه ساغین

دوشنبه 25 مهر 1401 بیوگرافی
سیمگه ساغین

چکیده ای از بیوگرافی سیگمه ساغین

نام: سیگمه

نام خانوادگی: ساغین

تولد: ۱۷ مرداد ۱۳۶۰

زاده: شیشیلی استانبول

ملیت: ترک

زمینه فعالیت : موسیقی

سال های فعالیت: 1382_تاکنون

پیشه:خواننده

همسرها: اوزان بایشارا

مدرک تحصیلی: رشته موسیقی

سیگمه ساغین کیست؟

سیمگه ساغین خواننده ، ترانه سرا و آهنگساز ترکی است. از اوایل سال 2010 ، او شروع به ساخت آهنگ های پاپ ترک کرد

سیگمه ساغین متولد چه سالی است؟

سیمگه متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۰ است.

سیگمه ساغین اهل کجاست؟

سیگمه متولد شهر شیشلی استانبول است.

بیوگرافی سیمگه ساغین

سیمگه ساغین  در شهر شیشلی استانبول بدنیا آمده است. مادرش خانه دار و اصالتا اهل آلبانی و پدرش اهل آماسیا ترکیه و یک موسیقیدان بوده است. یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد. او در خانواده ای متولد شد کـه پدرش هنرمند و اهل موسیقی بودو این امر باعث شد کـه سیمگه ساغین در محیطی موسیقیایی رشد پیدا کند. از 12 سالگی شروع بـه نواختن گیتار و ترانه سرایی کرد. فارغ‌التحصیل از رشته ی صداسازی موسیقی دانشگاه تکنیک استانبول اسـت دبیرستان مدتی در هنرستان موسیقی ITU تحصیل کرد سپس نزد نوازندگان بنامی چون علاء الدین یاواسکا و سادح الدین اوچلی دوره کالج را گذراند

بیوگرافی سیمگه ساغین

بیوگرافی سیمگه ساغین

ازدواج سیمگه ساغین

موفقعیت ام قطعا مربوط به عشقی است که من تجربه کردم ، من موسیقی را همزمان با شخصی که دوستش دارم و زندگی ام را با او تقسیی می کنم ، می سازم من چند سالی است با اوزان بایشارا هستم ، می توانم بگویم که از نگاه اول عاشق هم شدیم.

ازدواج سیمگه ساغین

ازدواج سیمگه ساغین

 

فعالیت مستقل سیمگه ساغین

سیمگه خوانندگی مستقل را سال 2010 وقتی 29 ساله بود با تیتراژ سریال «مادر» در آهنگی بنام آنم تجربه کرد که جزو 20 آهنگ شنیده شده سال انتخاب شد او یکسال بعد آهنگ Ödeme Vakti را منتشر کرد سپس با انتشار چند ویدیو موزیک و حضور در برنامه های موسیقی چهره اش را شناخته تر کرد.

فعالیت مستقل سیمگه ساغین

فعالیت مستقل سیمگه ساغین

آغاز فعالیت سیمگه ساغین و معروفیتش

سیمگه اولین آلبوم خود بنام Yeni cikti را در سال ٢۰۱۱ و به کمک امره کینای روانه ی بازار کرد اما آنطور که انتظار داشت با استقبال مردم مواجه نشد. شهرت اصلی سیمگه در سال ٢۰۱۵ و پس از انتشار تک آهنگ Mis Mis رقم خورد.این آهنگ به مدت ۴ هفته در صدر لیست بهترین آهنگهای پاپ ترکیه قرار گرفت. از سال ٢۰۱۵، آهنگ های سیمگه جزو بیشتری کار های پخش شده در رادیو و تلویزیونی ترکیه بوده است. سیمگه سه جایزه ی پروانه ی طلایی، دو جایزه از سوی جوایز موزیک رادیو بوعازجی و چندین عنوان دیگر را دریافت کرده است.

آلبوم های سیمگه ساغین

به دنبال انتشار آهنگ های Yanki وBen Bazen، به شهرت این خواننده ی زیبای ترک بیش از پیش افزوده شد و نام او جزو سه خواننده ی برتر چارت های موسیقی قرار گرفت بطوریکه آهنگ Opucem (خواهم بوسی) جایگاه شماره ۱ بهترین آهنگ های ترکیه را از آن خود کرد. اولین آلبوم استدیویی سیمگه بنام Ben bazen در سال ٢۰۱٨ منتشر شد. این آلبوم از سوی کارشناسان موسیقی به دلیل سبک موزیک متفاوت آن مورد تحسین قرار گرفت. او دومین آلبوم خود بنام Ben Bazen را در سال 2018 عرضه کرده است.

سیمگه ساغین

سیمگه ساغین

 

افتخارات سیمگه ساغین

  • جوایز بسیاری در زمینه موسیقی دریافت کرده کـه از مهم‌ترین آن می‌توان بـه جایزه 15.Ytü Yılın Yıldızları Ödülleri «پانزدهمین جشنواره ستارگان سال» درسال 2017 کـه آهنگ Yankı بعنوان ترانه مورد علاقه سال دریافت کرد، اشاره نمود.
  • البته تنها آلبوم رسمی و استودیویی سیمگه کـه از دوازده ترانه تشکیل شده اسـت، آلبوم Ben Bazen می باشد.
بیوگرافی سیمگه ساغین

بیوگرافی سیمگه ساغین

رژیم غذایی سیمگه ساغین

همیشه به آنچه می خورم و می نوشم توجه دارم ، از غذاهای چرب و ناسالم دوری می کنم و بیشتر از مکلمل های غذایی و ویتامین استفاده می کنم من سه روز در هفته پیلاتس و یوگا انجام می دهم تا بدنم روی فرم باشد و اغلب میوه و بخصوص گردو می خورم

 

مگان مارکل

بیوگرافی مگان مارکل عروس خانواده سلطنتی انگلیس

بیوگرافی احلام خواننده ایرانی

بیوگرافی احلام خواننده ایرانی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا