بیوگرافی سعید عزت‌ اللهی

پنج‌شنبه 19 آبان 1401 بیوگرافی

 

چکیده ای از بیوگرافی سعید عزت اللهی

نام  کامل: سعید عزت اللهی آفاق

زمینه فعالیت: فوتبالیست

تولد: ۱۰ مهر ۱۳۷۵

زادگاه: بندر انزلی، ایران

قد: ۱٫۹۰ متر

پست: هافبک میانی

سعید عزت‌ اللهی کیست ؟

سعید عزت اللهی متولد ۱۰ مهر ۱۳۷۵ در بندر انزلی، یکی از فوتبالیست های توانمند کشورمان می باشد پدرش، نادر عزت‌ اللهی از فوتبالیست های پیشکسوت باشگاه ملوان بندر انزلی است، از تفریحات مورد علاقه سعید عزت اللهی می توان به بیلیارد و بولینگ اشاره کرد.

سعیدعزت اللهی اهل کجا است ؟

او در بندر انزلی متولد شده است.

سعید عزت‌ اللهی متولد چه سالی است ؟

سعید عزت‌ اللهی متولد ۱۰ مهر ۱۳۷۵ است.

 

بیوگرافی سعید عزت‌ اللهی

سعید عزت اللهی آفاق (زاده ۱۰ مهر ۱۳۷۵ در بندر انزلی) بازیکن فوتبال اهل ایران است. او پیشتر در تیم فوتبال اتلتیکو مادرید سی در سگوندا دیویژن بی (سومین سطح برتر فوتبال اسپانیا) در پست هافبک دفاعی و میانی بازی می‌کرد. سعید عزت‌ اللهی همچنین در تمرینات تیم بزرگسالان اتلتیکو مادرید شرکت کرده‌ است و زیر نظر دیگو سیمئونه تمرین کرده‌ است. سعید عزت اللهی  پسر نادر عزت‌ اللهی هافبک وسط مشهور ملوان در دهه ۶۰ است که زمان خود در بهترین تیم ایران فیکس بازی می‌‌کرد و قهرمان جام حذفی (لیگ نداشتیم) شد. سعید و خواهرش در خانواده‌ای ورزشی رشد کردند. سعید عزت‌ اللهی آن‌قدر مستعد بود که قبل از بازی در لیگ سطح اول ایران لژیونر شود.

سعید عزت اللهی,عکس سعید عزت اللهی,زندگینامه سعید عزت اللهیتصاویر سعید عزت اللهی

باشگاه‌های سعید عزت اللهی

ملوان

سعید عزت‌ اللهی فوتبال خود را در مدرسه فوتبال قایقران زیر نظر پدرش (نادر عزت‌اللهی) از پیشکسوتان باشگاه ملوان بندر انزلی آغاز کرد، سپس به تیم شهرداری بندر انزلی رفت و ۳سال در آنجا به بازی پرداخت و از آنجا به خدمت نونهالان ملوان درآمد و پس از پیوستن به تیم نوجوانان ملوان در سال ۱۳۹۱ زیر نظر محمد احمدزاده به تیم بزرگسالان ملوان منتقل شد.

اتلتیکو مادرید سی

سعید عزت‌ اللهی در سال ۱۳۹۳ با قراردادی پنج ساله، به باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید سی پیوست.

روستوف

سعید عزت‌ اللهی پس از سقوط اتلتیکو مادرید سی راهی باشگاه رستوف روسیه شد و اولین گل اروپایی این باشگاه را به ثمر رساند. وی در طول عضویت در این باشگاه به صورت قرضی برای باشگاه آنژی و آمکار روسیه نیز بازی کرده‌است. سعید عزت‌ اللهی در پایان فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ تیم آمکار را ترک و به باشگاه سابق خود «روستوف» بازگشت.

سعید عزت اللهی,بیوگرافی سعید عزت اللهی,عکس های سعید عزت اللهیعکس های سعید عزت اللهی

افتخارات سعید عزت‌ اللهی

سعید عزت اللهی هرگز در هیچ باشگاهی جز ملوان در سطح اول فوتبال ایران توپ نزد و تعداد بازی‌هایش در قوی سپید هم به ۱۰ نمی‌رسد، طبعاً افتخارات یا ناکامی‌ها به پای او نوشته نخواهد شد.سعید عزت‌ اللهی در اتلتیکو نیز همین شرایط را داشت اما در روستوف نایب قهرمان شد و فصل ۲۰۱۷ -۲۰۱۶ در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. در عرصه ملی، سعید در همه رده‌ها فیکس بازی کرده است. در نوجوانان، جوانان، امیدها و بزرگسالان و در تمام رده‌ها با وجود بازی در هافبک دفاعی گل هم زده است. او در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ توسط کی‌روش به کاپیتان تیم ملی (تیموریان) ترجیح داده شد و در ترکیب اصلی در ۲۰ بازی رسمی ملی یک گل زده است.

رابطه سعید عزت‌ اللهی با ترلان پروانه

سعید عزت اللهی در مورد بزرگترین شایعه‌ای که به گفته خودش در موردش ساخته شده می‌گوید: «این که ازدواج کرده‌ام. اگر واقعا ازدواج کنم قطعا خودم پیش‌دستی می‌کنم و زودتر به مردم اطلاع می‌دهم. چیزی نداریم که بخواهیم از مردم پنهان کنیم. رابطه یا احساس باید دو طرفه باشد و نمی‌شود که در خانه را باز کنی و طرف بگوید من از تو خواستگاری می‌کنم و تو جواب مثبت بدهی. کسی اگر بخواهد وارد رابطه‌ای بشود که با آن آدم زندگی کند اول باید تفکراتشان به هم نزدیک باشد.»

سعید عزت اللهی,سعید عزت اللهی و ترلان پروانه, بیوگرافی سعید عزت اللهیسعید عزت اللهی و ترلان پروانه

سعید عزت‌ اللهی در جواب رابطه‌اش با ترلان پروانه هم ادامه می‌دهد: «در حال حاضر من با این خانم هیچ رابطه‌ای ندارم. اول رابطه آدم یک سری چیزها را نمی‌داند و بعد از یک مدتی می‌فهمد که طرف چه جور آدمی است. شاید ایده‌آل من نبوده است و ایده‌آل خیلی‌های دیگر باشد. من زندگی خودم را دارم و وقتی می‌بینم کسی معیارهای مرا ندارد، دلیلی ندارد که ادامه بدهم یا در رابطه باشم و ترجیح می‌دهم آن چیزی را که در زندگی الویتم است، پیگیری کنم.» ترلان پروانه در واکنش به این گفت‌و‌گو در صفحه اینستاگرامش نوشت: «هر کس بد ما به خلق گوید/ ما چهره ز غم نمی‌خراشیم/ ما خوبی او به خلق گوییم/ تا هر دو دروغ گفته باشیم…»

رابطه سعید عزت اللهی با پریا عرب زاده

سعید عزت‌اللهی در گفتگویی قویا رابطه با پریا عرب زاده را تکذیب کرد.

سعید عزت اللهی,بازیکن فوتبال,بیوگرافی سعید عزت اللهیسعید عزت اللهی و سردار آزمون
سعید عزت اللهی,تصاویر سعید عزت اللهی,بیوگرافی سعید عزت اللهیسعید عزت اللهی و پدر و خواهرش

 

مسیح علی‌نژاد

بیوگرافی مسیح علی‌نژاد فعال حقوق زنان

بیوگرافی امیر عابدزاده پسر اسطوره فوتبال (+ تصاویر)

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا