بیوگرافی حامد آهنگی و همسرش صفورا آغاسی

سه‌شنبه 19 دی 1402 بیوگرافی
بیوگرافی حامد آهنگی

چکیده بیوگرافی حامد آهنگی

نام: حامد

نام خانوادگی: آهنگی

تولد: ۱۷ تیر ۱۳۵۸

زاده: بندر انزلی

ملیت: ایرانی

پیشه: کمدین و شومن

سال های فعالیت: ۱۳72_تاکنون

همسر: صفورا آغاسی

فرزند: آراد

حامد آهنگی کیست ؟

حامد آهنگی مقدم، کمدین، مجری، بازیگر، و کارگردان سینما و تلویزیون ایرانی، در تاریخ ۱۷ تیر ۱۳۵۸ متولد شد. وی از سال ۱۳۸۱ به عنوان هنرپیشه فعالیت خود را آغاز کرد و از سال ۱۳۹۵ با حضور در برنامه “خندوانه” به شهرت دست یافت.

حامد آهنگی مقدم در سال ۱۳۷۲ و در سن ۱۴ سالگی به گروه‌های نمایشی بندرانزلی پیوست و پس از چند سال، با بازی در نمایش درام به کارگردانی محمدعلی انتظاری، جایزه بازیگری تئاتر دانش‌آموزی استان را از آن خود کرد. او در سال ۱۳۸۰ همراه با رضا نظری در برنامه “جنگ شبانه” شروع به کار کرد و به عنوان نویسنده و کارگردان، نمایش‌های مختلفی نظیر “سفر پرماجرا”، “کنکور”، “ماهواره”، “کلاس درس”، “داماد تصادفی” و “منشی قلابی” را روی صحنه اجرا کرد.

حرفه حرفه‌ای آهنگی حامد آهنگی مقدم در سال ۱۳۸۱ با دعوت شبکه باران آغاز شد و او همکاری‌های بسیاری با تلویزیون داشت و در طول سال‌ها برنامه‌های متنوعی را برای این شبکه تولید کرد. در سال ۱۳۸۹ با دعوت حمید خندان، به برنامه “شب‌های کیش” پیوست و به صورت ماهانه در جزیره کیش برنامه اجرا کرد. پس از معرفی استندآپ کمدی در “خندوانه”، وی در سال ۱۳۹۵ اجرای برنامه استندآپ در “خندوانه” را آغاز کرد و به شهرت جاری دست یافت.

حامد آهنگی متولد چه سالی است ؟

حامد آهنگی متولد ۱۷ تیر ۱۳۵۸ می باشد

حامد آهنگی اهل کجاست ؟

حامد آهنگی متولد بندر انزلی است.

آغاز فعالیت حامد آهنگی

حامد آهنگی فعالیت خود را از سال 1372 در حالی که نوجوان بود آغاز کرد؛ در ابتدا کارش را با جنگ ها و نمایش های کمدی آغاز کرد. او همچنین با شبکه استانی باران نیز مدتی همکاری کرده، او در حال حاضر به یک چهره ملی تبدیل شده است و کلیپ هایش در سراسر کشور پخش میشوند. از انجایی که مردم نیز علاقه زیادی به طنز دارند این امر باعث شد کارهای حامد آهنگی بسیار زود در دل مردم بنشیند و به محبوبیت بالایی دست پیدا کند.

از مهم ترین آثار حامد آهنگی بازی در سریال لژیونر بوده است او با بازی در این سریال توانست مهارت های خود را به نمایش بگذارد ، حامد آهنگی در این سریال با مسعود آب‌پرور همکاری داشت ، او همچنین با بازیگرانی نظیر محمدرضا شریفی‌نیا، حسن پورشیرازی، زهیر یاری و اشپیتیم آرفی در این سریال همکار بود.

آغاز فعالیت هنری حامد آهنگی

حامد آهنگی، در سال دوم راهنمایی به طور اتفاقی استعداد خود در زمینه بازیگری را کشف کرد. در جشن‌های دهه‌ی فجر، او به علت بازی بد گروه، میکروفون را در دست گرفت و به خوانندگی و تقلید صدا پرداخت. با این کار، بسیار تشویق شد و از آنجا شروع به تلاش برای رسیدن به هنر بازیگری کرد. اما وی کار هنری خود را به صورت حرفه‌ای از سن ۱۴ سالگی و در سال ۱۳۷۲ با گروه‌های نمایشی در بندر انزلی آغاز کرد و با بازی در نمایش‌های مختلف، تجربه‌ی خود را در این حرفه بهبود داد.

آغاز فعالیت هنری حامد آهنگی

آغاز فعالیت هنری حامد آهنگی

معروفیت با خندوانه

حامد آهنگی در زمستان سال 1395 با دعوت رامبد جوان به خندوانه رفت و به عنوان یکی از کمدین های پایه ثابت برنامه خندوانه لقب گرفت و با استندآپ هایی که اجرا کرد بسیار مورد استقبال قرار گرفت و به محبوبیت خود افزود..

همسر حامد آهنگی

حامد آهنگی در سال 1380 با صفورا آغاسی ازدواج کرد که خانم آغاسی نیز یکی از هنرپیشه های تئاتر استان گیلان به شمار می آید! حاصل این ازدواج پسری به نام آراد می باشد. این زوج خوشبخت در یکی از نمایش هایی که با یکدیگر همکار بودند آشنا می‌شوند و این اشنایی به ازدواج ختم میشود.حامد آهنگی بعد از 4 سال تلاش و موفقیت در زمینه کاری خود توانست رضایت پدر مادر صفورا آغاسی را جلب کند.

حامد آهنگی و خانواده اش

حامد آهنگی و خانواده اش

تولید برنامه شباهنگی

برنامه شباهنگی یک برنامه شاد و مفرح می باشد که حامد آهنگی سازنده آن می باشد. این برنامه باعث محبوبیت بیشتر این کمدین دوست داشتنی شد. این برنامه با حضور سلبریتی های مختلف می باشد که به گپ و گفت با حامد آهنگی می پردازند.فصل اول شباهنگی در دو فصل تولید شد و استقبال زیاد از آن باعث گردید که حامد آهنگی تصمیم بگیرد که فصل دوم آن را هم تولید کند.

تولید برنامه شباهنگی

تولید برنامه شباهنگی

آثار حامد آهنگی

  • جنگنامه غلامان
  • شب هزار و یکم
  •  نمایش های بانوآئویی
  • کلاه و هابیل و قابیل
  •  مرگ یزگرد
  •  مدرسه پیرمرد ها
  • اجرای استندآپ های جالب در کیش  و در مراسم و جشن ها و جنگ کوروش در پردیس کوروش

 

بیوگرافی باران کوثری

لوکا مودریچ

بیوگرافی لوکا مودریچ بهترین هافبک‌ تاریخ فوتبال

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا