بیوگرافی جاستین بیبر و زندگی شخصی او

یکشنبه 8 اسفند 1400 بیوگرافی
بیو گرافی justin bieber

بیوگرافی جاستین بیبر و زندگی شخصی او

 زندگی شخصی جاستین بیبر

زندگی شخصی جاستین بیبر

چکیده بیوگرافی جاستین بیبر (justin bieber)

نام اصلی: جاستین دِرو بیبر

نام مستعار: جِی بی

تولد: ۱ مارس ۱۹۹۴ (۱۰ اسفند ۱۳۷۲)

زادگاه: استراتفورد، انتاریو، کانادا

محل زندگی: لندن، انتاریو، کانادا

ملیت: کانادا

پیشه: خواننده ، ترانه نویس

سبک( ها): پاپ، آراندبی، تین پاپ

ساز( ها): اواز، گیتار، کیبورد، ترومپت، پیانو، درام

سال های فعالیت: ۲۰۰۷–اکنون

همسر: هیلی بالدوین (2018)

والدین: جرمی بیبر (پدر) ، پتی مالت (مادر)

 

جاستین بیبر

جاستین بیبر

جاستین بیبر کیست؟

جاستین بیبر خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز، نوازنده، بازیگر و سرگرمی‌ساز اهل کانادا است.

 

جاستین بیبر متولد چه سالی است؟

جاستین بیبر در 1 مارس 1994 در بیمارستان سنت جوزف در لندن( انتاریو) کانادا به دنیا آمد و در استراتفورد( انتاریو) بزرگ شد. تاریخ تولد جاستین بیبر به شمسی ‎۱۰ اسفند ۱۳۷۲ می باشد.

قد و وزن جاستین بیبر

جاستین 1.75 متر قد و 70 کیلوگرم وزن دارد.

دارایی و حقوق خالص جاستین بیبر در سال 2022

دارایی خالص جاستین بیبر تا ژانویه 300 بیش از 2022 میلیون دلار تخمین زده می شود. درآمد سالانه او به تنهایی بیش از 80 میلیون دلار تخمین زده می شود. رکورد فروش او به او کمک می کند تا بیشتر درآمد خود را کسب کند. با این حال، این خواننده برای انجام معاملات برند نیز محبوب است، که به او کمک کرده تا میلیون‌ها دلار بیشتر کسب کند.

خانواده جاستین بیبر

او پسر پتی مالت و جرمی بیبر است. او اصالتاً فرانسوی-کانادایی، ایرلندی، آلمانی، انگلیسی و اسکاتلندی دارد. او از پدرش سه خواهر و برادر ناتنی کوچکتر دارد.

پدرش جرمی از ورزشکاران هنرهای رزمی MMA , مادرش پتی مالت نویسنده و فیلمنامه نویس می باشد. مادر جاستین، پتی مالت، نیز فرانسه-کانادایی‌ تبار است. مادرش وقتی که ۱۸ ساله بود جاستین را باردار شد.

وقتی جاستین ۲ ساله بود پدرش، جرمی بیبر، برای ازدواج با زن دیگری پتی را طلاق داد و مادرش او را به تنهایی و با درآمد کمی که از کارش بدست می‌آورد بزرگ کرد. در حالی که جاستین بزرگ می‌شد مادرش نحوهٔ نواختن پیانو، درام، گیتار و ترومپت را به او آموخت.

جاستین در کودکی

جاستین در کودکی

کودکی جاستین بیبر

اوایل سال ۲۰۰۷ زمانی که جاستین بیبر ۱۲ ساله بود در مسابقه ای محلی که در شهر استردفورد برگزار می شد شرکت کرد و آهنگی از نی-یو به نام «So Sick» را خواند و به رتبه دوم رسید.

سپس مادر جاستین بیبر فیلم هایی از این مسابفه را در یوتوب گذاشت تا دوستان و آشنایان آن را ببینند ، مادر جاستین بیبر «پتی مالته» که متوجه علاقه مردم به فیلم های جاستین شد شروع به گذاشتن فیلم های جدیدی از جاستین بیبر در یوتوب کرد ، او به این کارش ادامه داد تا این که بازدید از ویدیوهای جاستین به ۱۰ میلیون رسید.

تحصیلات جاستین بیبر

فارغ التحصیل مقطع دیپلم از دبیرستان اس تی مایکل کاتولیک کانادا می باشد با خوانندگی شروع کرد و حالا به سومین شخصیت مشهور قدرتمند جهان تبدیل شده است.

بیوگرافی جاستین بیبر

بیوگرافی جاستین بیبر

شروع فعالیت جاستین بیبر

او در سال ۲۰۰۷، با قرار دادن ویدئوهایی از خواندن خود در یوتیوب، در بین کاربران آن وبگاه محبوب شد و در سال ۲۰۰۸ توسط اسکوتر براون، به صنعت موسیقی وارد شد.

بعد از محبوبیت ویدیوهای جاستین بیبر در یوتوب، اسکوتر براون به طور تصادفی یکی از ویدیوهای جاستین را مشاهده کرد. براون که تحت تاثیر استعداد بیبر قرار گرفته بود، شروع به تماشای تمام ویدیوهای جاستین بیبر در مسابقهٔ مدرسه کرد و در نهایت با مادر جاستین بیبر (پتی مالته) تماس گرفت تا پیرامون استعداد فوق العادهٔ جاستین بیبر صحبت کند.

پتی مالته در ابتدا علاقه‌ای به این که جاستین یک سوپر استار شود نشان نمی‌داد اما بعد از مدتی رضایت داد تا براون، جاستین را برای ضبط چند آهنگ آزمایشی به آتلانتا ببرد.

یک هفتهٔ بعد، براون، جاستین را با آشر، خوانندهٔ معروف پاپ و آر اند بی آشنا کرد. به این ترتیب بود که جاستین به گروه موسیقی ریموند و براون (گروه موسیقی آشر ریموند و اسکوتر براون) که به اختصار آربی‌ام‌جی خوانده می‌شد، پیوست.

جاستن بيبر

جاستن بيبر

۲۰۰۸:  ورود حرفه ای و اولین قرارداد

در اکتبر ۲۰۰۸ بیبر قرارداد خود را با کمپانی آیلند رکوردز امضا کرد و اسکوتر براون مدیر برنامه‌های جاستین بیبر شد. در همان زمان جاستین به همراه مادرش به آتلانتا نقل مکان کرد.

۲۰۰۹: اولین تک آهنگ ، اولین آلبوم

در سال 2009، اولین تک آهنگ او، “One Time” در سراسر جهان موفق شد و در کانادا و ایالات متحده گواهی پلاتین دریافت کرد. به دنبال آن اولین آلبوم EP او به نام “دنیای من” که موفقیت بین المللی نیز داشت، انجام شد. او اولین هنرمندی بود که هفت آهنگ از اولین نمودار در بیلبورد هات 100 داشت.

این آلبوم در بیلبورد ۲۰۰ به رتبهٔ ۶ دست یافت و در کمتر از یک سال، ۱ میلیون نسخه فروش داشت. سه تک‌آهنگ این آلبوم به نام‌های «یک دختر تنها»، «مرا دوست بدار» و «دختر محبوب» در جدول ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد جز ۴۰ اثر برتر شدند.

۲۰۱۰: آلبوم دنیای من ۲٫۰ ، موفق ترین ترانه

در سال 2010، او اولین آلبوم استودیویی کامل خود را با نام My World 2.0 منتشر کرد.

اولین تک‌آهنگ این آلبوم، ترانهٔ «عزیزم» بود که با هم‌خوانی لوداکریس در ژانویهٔ ۲۰۱۰ منتشر شد و با فروش بیش از ۶ میلیون نسخه تا پایان سال ۲۰۱۰، پرفروش‌ترین و موفق‌ترین ترانهٔ جاستین بیبر تا به امروز است.

جاستین بیبیر

جاستین بیبیر

۲۰۱۱: فیلم سه‌بعدی جاستین بیبر

در فوریه ۲۰۱۱ فیلم سه‌بعدی‌ای به نام (جاستین بیبر: هرگز نگو هرگز) به کارگردانی جون چو، کارگردان فیلم Step Up 3D اکران شد. این فیلم توانست رکورد فیلم این آخرش است مایکل جکسون (۲۰۰۹) را در میزان فروش در کشور آمریکا بشکند و به پرفروش‌ترین فیلم موزیکال، کنسرتی و مستند آمریکا تبدیل شود.

انتخاب جاستین بیبر از طرف مجله تایمز

در سال ۲۰۱۱ جاستین بیبر از طرف مجله تایمز به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیر گذار سال انتخاب شد. در مه ۲۰۱۱ جاستین بیبر ۶ جایزهٔ بیلبورد را از آن خود کرد. در این مراسم، جاستین بیبر و امینم، هر یک با ۶ جایزه، بیشترین تعداد جایزه را از آن خود کردند.

در سال 2012 سومین آلبوم استودیویی خود را با نام باور کن منتشر کرد.

او در سال ۲۰۱۵ چهارمین آلبوم استودیویی خود را با نام Purpose منتشر کرد.

او برنده جایزه گرمی و جایزه موسیقی آمریکا شده است. او بارها توسط مجله فوربس در فهرست “ده سلبریتی برتر جهان” قرار گرفته است.

او حدود 140 میلیون آلبوم فروخته است که او را به یکی از پرفروش ترین هنرمندان موسیقی جهان تبدیل کرده است.

 

روابط عاشقانه جاستین بیبر

قهر و آشتی سلنا گومز با جاستین

بیبر از دسامبر ۲۰۱۰،رابطه‌ای عاشقانه‌ای با سلنا گومز برقرار کرد. رابطه‌ای که تا مدت‌ها از طرف هر دو تکذیب می‌شد.

پس از جدا شدن در ماه نوامبر ۲۰۱۲، چند هفته بعد، دوباره در ژانویه ۲۰۱۳، آشتی کردند.

آنها بعداً چند ماه در ۲۰۱۳، ۲۰۱۴، و ۲۰۱۵ دوباره آشتی کردند. در اواخر سال ۲۰۱۷، گزارش شد که آنها دوباره با هم هستند.. آنها به‌طور خلاصه از دسامبر ۲۰۱۵ تا ژانویه۲۰۱۶ قبل از جدا شدن با یکدیگر قرار می‌گذاشتند، و سپس در ماه مه ۲۰۱۸ با یکدیگر آشتی کردند. با این حال، آنها در مارس ۲۰۱۸ دوباره از هم جدا شدند.

جاستین بیبر سلنا گومز

جاستین بیبر سلنا گومز

هیلی بالدوین همسر جاستین

بیبر در ۷ ژوئیه ۲۰۱۸ با هیلی بالدوین نامزد کرد در اوایل تابستان 2018 خبر نامزدی جاستین بیبر 24 ساله با هیلی بالدوین مانکن 22 ساله آمریکایی، طرفداران این ستاره جنجالی را غافلگیر کرد.

گزارش شده که بیبر و بالدوین مجوز ازدواج را در سپتامبر ۲۰۱۸ دریافت کردند، که در آن زمان یک مراسم ازدواج مدنی با یک مراسم مذهبی به زودی برگزار می‌شود. در ۱۴سپتامبر، بالدوین در توییتر اعلام کرد که او و بیبر هنوز ازدواج نکرده‌اند، اما پس از آن این توییت را حذف کرد. در ۲۳ نوامبر سال ۲۰۱۸، بیبر اعلام کرد که با بالدوین ازدواج کرده‌است.

همسر جاستین بیبر هیلی دختر استیون بالدوین بازیگر هالیوود است.

جاستین بیبر هیلی بالدوین

جاستین بیبر هیلی بالدوین

 

جوایز و افتخارات جاستین بیبر

فروش بیبر در طول دوران حرفه ای خود 140 میلیون رکورد می باشد

در سال 2013 جایزه الماس را از صنعت ضبط آمریکا دریافت کرد، 10 بار نامزد گرمی که تنها یک بار برنده شد، دو جایزه از بریتانیا و چهار جایزه از موسیقی NRJ دریافت کرده است

16 جایزه موسیقی بیلبورد، 15 جایزه موسیقی آمریکایی و 23 جایزه انتخاب نوجوان برتر، 21 جایزه موسیقی برتر اروپا از جمله افتخارات جاستین است

جاستین بیبر با روسری

کنسرت جاستین بیبر خواننده کانادایی جنجالی شد و او با پوشیدن روسری و حجاب مورد انتقاد بسیاری از کاربران شد. بیبر به تازگی بعد از شیوع کرونا کنسرتی در نوامبر ۲۰۲۱ در شهر یوتا آمریکا برگزار کرد، اما تیپ و ظاهر و پوشش او این بار با دیگر کنسرتهای او تفاوت داشت. جاستین در یک حرکت غیرمنتظره با روسری و با حجاب وارد سالن کنسرت شد و برنامه اش را اجرا کرد.

نکته جالب اینکه با وجود اینکه کارشناسان مد این استایل جاستین بییر را بدترین استایل اش در تاریخ هنری او دانسته اند اما مخاطبان در صفحاتی که تصاویر او را با روسری منتشر می کنند نظرات مثبتی درباره ظاهر عجیب و غریب او منتشر می کنند.

 کنسرت جاستین بیبر با روسری

کنسرت جاستین بیبر با روسری

دستگیری جاستین بیبر در فلوریدا

جاستین بیبر در ۲۳ ژانویه ۲۰۱۴ در فلوریدا به جرم رانندگی در حالیکه تحت تأثیر الکل، ماری‌جوانا و دارو بوده است و همچنین کورس گذاشتن با اتومبیل دستگیر شد. همچنین مشخص شد زمان اعتبار گواهینامه رانندگی جاستین نیز تمام شده بوده است.

جاستین بیبر تا اعلام رای دادگاه با وثیقه ۲۵۰۰ دلاری آزاد شد. همچنین جاستین در امریکا به خاطر خشونت و پرخاشگری مجبور به گذراندن دوره ۱۲ ساعته مدیریت خشم شد. جاستین بیبر در تاریخ July 9th 2014 چندین بار به خانه همسایه خود تخم مرغ پرتاب کرد. که همچنان حکم دادگاه توسط هیچ سایت معتبری اعلام نشده است.

گرایش‌های مذهبی جاستین بیبر

اظهار نظر جاستین بیبر در مورد اعتقادات مذهبیش :

“من یک فرد مذهبی نیستم. من یک روحانی‌ام … من باور دارم که یک قدرت بالاتر از هدایت در زندگی همه وجود دارد! من برای تایید کردن دعاهایم به کلیسا نمی‌رم و به جای این کار تمرکز بر دعا کردن به صورت خصوصی با خدا می‌کنم … ما آدم‌های مذهبی زیادی داریم. من سعی ندارم به اون‌ها توهین کنم ولی فکر کنم اون‌ها گم شدند و فقط به کلیسا میرن … ولی برای من اینطور نیست. من به کلیسا نمیرم ولی به جاش تمرکز بر دعا کردن می‌کنم. مردم می‌تونن بگن که «اگر تو به کلیسا نمی‌ری پس مسیحی نیستی!» اما هستم. من با او حرف می‌زنم.”

خالکوبی جاستین بیبر

قابل ذکر است که جاستین در اواخر سال ۲۰۱۱ میلادی عکس مسیح را بر روی پای چپش خالکوبی کرد.

علت شهرت جاستین بیبر از نگاه رسانه ها

روزنامهٔ آبزرور که در انگلستان منتشر می‌شود، در گزارشی اعلام کرده که تاثیرات جاستین بیبر در بین جوامع مجازی، بیشتر از افرادی چون باراک اوباما و دالایی لاما است. مطابق گفتهٔ جن هافمن از روزنامهٔ نیویورک تایمز، «یکی از تاثیرات بیبر در جوامع مجازی، حساب کاربری جاستین در سایت یوتوب است. قبل از این که جاستین اولین اثر خود را (دنیای من) منتشر کند، حساب یوتوب او تا اواسط ماه نوامبر ۲۰۰۹، میلیون‌ها بازدید داشته است». جاستین بیبر این موفقیت را مدیون اسکوتر براون بود. اولین کاری که براون کرد، بارگذاری ویدئوهای خانگی بیشتر از بیبر در یوتوب بود تا رتبهٔ جاستین در یوتوب بالاتر برود.

 

من گفتم: جاستین. طوری بخون که انگار کسی در اتاق نیست. ما با دوربین‌های گرون قیمت فیلم نمی‌گیریم. ما این کار رو به بچه‌ها می‌سپاریم. بزار اونا این کارو انجام بدن.

آلبوم ها و تور جهانی جاستین بیبر

آلبوم‌شناسی

  • دنیای من ۲٫۰ (۲۰۱۰)
  • زیر دارواش (۲۰۱۱)
  • باور (۲۰۱۲)
  • هدف (۲۰۱۵)
  • تغییرها (۲۰۲۰)

تورها 

  • تور آربان بی هوییر (۲۰۰۹)
  • تور دنیای من (۲۰۱۰–۲۰۱۱)
  • تور باور (۲۰۱۳–۲۰۱۲)
  • تور جهانی هدف (۲۰۱۷–۲۰۱۶)
  • تور تغییرها (۲۰۲۰)
همسر جاستین بیبر

همسر جاستین بیبر

کیتی پری

بیوگرافی کیتی پری خواننده و بازیگر زیبا و جذاب

علی اکبر دهخدا

زندگینامه علی اکبر دهخدا

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا