بیوگرافی آرات حسینی

یکشنبه 17 مهر 1401 بیوگرافی

چکیده بیوگرافی آرات حسینی

نام: آرات

نام خانوادگی: حسینی

تولد: 8 مهر 1392

محل تولد: بابل

پیشه: فوتبالیست

سال‌های فعالیت: 1394_ تاکنون

مدرک تحصیلی: _

آرات حسینی کیست؟

آرات متولد 8 مهر 1392 در شهرستان بابل است. پدرش می‌گوید از سن 3 ماهگی متوجه قدرت زیاد دست‌های این بچه و انعطاف‌پذیری عجیبش شده است.

آرات حسینی متولد چه سالی است؟

آرات حسینی متولد 8 مهر 1392 است.

آرات حسینی اهل کجاست؟

او اهل بابل می باشد.

بیوگرافی آرات حسینی

نقطه عطف زندگی این کودک راه‌اندازی پیجی در اینستاگرام توسط پدرش به نام arart.gym در سال 1394 بود. این پیج هم‌اکنون بیش از سه و نیم میلیون فالوور دارد. این کودک اعجوبه و نابغه، با مربیگری پدر از سن یک سالگی فعالیت خود را بدون هیچ گونه حامی، در ژیمناستیک و آکروبات شروع کرده و مورد تحسین و تعجب جهان قرار گرفته است.پدرش آقای محمد حسینی شغل آزاد و مادرش نیز خانه دار است، یک خواهر بزرگتر از خود دارد که 17 ساله بود و بجز آرات هیچکدام در هیچ رشته ورزشی سابقه حضور ندارند.

بیوگرافی آرات حسینی

بیوگرافی آرات حسینی

حضور آرات حسینی در مسابقات بین المللی

اولین حضور حرفه‌ای آرات حسینی در مسابقات بین المللی در سال 1395 که در کشور چین برگزار می شد بوده و در برنامه استعدادیابی حضور پیدا کرده و توانسته نمایش خیره کننده ای را از خود به نمایش بگذارد.

 

مهاجرت آرات حسینی به انگلستان

بعد از شهرت او به صورت جهانی، چندین سرمایه‌گذار مختلف به او پیشنهاد همکاری داده اند و به همین دلیل پدرش تصمیم گرفته که به همراه فرزندش به انگلستان مهاجرت کند تا فضای بهتری برای پیشرفت فرزندش مهیا باشد.

فعالیت های آرات حسینی درحال حاضر

آرات فعلا در آکادمی لیورپول تمرین می کند. آنها در لیورپول هستند و قصدی هم برای بازگشت به ایران ندارند.آرات در آکادمی لیورپول تمرین می کند، اما به خاطر موانعی که باشگاه ها در عقد قرارداد حرفه ای با بازیکنان در سن پایین دارند، فعلا لیورپول نمی تواند رسما آرات را جذب کند. در سال های اخیر دیدیم که باشگاه های بزرگی همچون منچسترسیتی هم از سوی فیفا به خاطر زیر پا گذاشتن همین قوانین حرفه ای نقره داغ شدند.

 آرات حسینی در باشگاه لیورپول

آرات حسینی در باشگاه لیورپول

حواشی آرات حسینی و پدرش

از انتقاداتی که بر پدر آرات وارد شده این است که او پسرش را تبدیل به محل درآمد خود کرده و برای درآمد بیشتر پسرش را به کار‌های عجیب‌تر وادار می‌کند تا مخاطب بیشتری داشته باشد. برخی خبرنگاران می‌گویند پیج آرات در اینستاگرام بابت هر استوری تبلیغاتی رقمی معادل ۱۵ میلیون تومان دریافت می‌کند. در طرف مقابل بسیاری از طرفداران آرات منتقدان او را افرادی حسود معرفی کردند که چشم دیدن موفقیت دیگران را ندارند.

مسی برای آرات نوشت:

متشکرم، کلاس بالایی در حرکاتت می‌بینم و تحت تاثیر قرار گرفتم، در آغوش می‌کشمت.

بعد از آن اکانت رسمی باشگاه بارسلونا نیز برای آرات کامنت گذاشت و همان ویدیو را در صفحه رسمی خودش بازنشر داد.

 آرات حسینی

آرات حسینی

بیوگرافی مهراد جم

بیوگرافی سعید راد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا