کدام صندلی اتوبوس را برای سفر انتخاب کنیم ؟

شنبه 21 تیر 1399 گوناگون
بهترین صندلی برای سفر با اتوبوس
وقتی استفاده از اتوبوس یکی از گزینه های شما برای سفر کردن باشد حتما به این موضوع فکر خواهید کرد که کدام صندلی اتوبوس جای بهتری برای نشستن می باشد

شاید این مطلب برای شما جالب باشد که بدانید کدام صندلی ها برای سفر با اتوبوس بهتر است  و درهنگامی که می خواهید بلیط اتوبوس  برای سفر تان تهیه کنید به این نکته توجه داشته باشید .

به طور کلی هر کس معیارهای مختلفی برای انتخاب صندلی دارند مثلا :

عده ای دوست دارند که صندلی را انتخاب نمایند که آن ها از سر و صدا مصون دارد و برخی دیگر ترجیح می دهند هنگام بروز حوادث احتمالی، در یک صندلی امن نشسته باشند تا آسیبی به آن ها نرسد.با ما همراه باشید تا بهترین و بدترین صندلی ها در اتوبوس رابشناسید.

بهترین صندلی برای سفر با اتوبوس

بهترین صندلی برای سفر با اتوبوس

شما کدام صندلی اتوبوس را برای سفر انتخاب می کنید:

♦ صندلی های میانی از مشکلات صندلی های جلو و انتهای اتوبوس به دور هستند. با نشستن بر روی این صندلی ها نه مجبور به تحمل صدای ناهنجار بوق خودروها هستید نه نور چراغ اتومبیل ها خوابتان را دچار اختلال می کند. همچنین این صندلی ها به درب های خروجی نزدیک ترند و انتخاب آنها برای سفر، احتمال گیر افتادن در اتوبوس و متحمل شدن خسارات بالا را کاهش می دهد. جالب است بدانید صندلی های میانی معمولاً زودتر از سایر صندلی ها در هر اتوبوس رزرو می شوند بنابراین اگر قصد دارید یک بلیط اتوبوس بخرید و انتخاب شما یکی از صندلی های ردیف دوم به بعد است حتماً در اولین فرصت برای این کار اقدام کنید.

♦ معمولا صندلی های وسط اتوبوس بهترین جا برای نشستن هستند و بلیط آن ها خیلی زودتر از سایر قسمت ها رزرو می شوند. صندلی های وسط اتوبوس بهترین جا برای نشستن هستند و مسافرینی که این صندلی ها را انتخاب می کنند، معتقدند که تکان اتوبوس به صندلی وسطی کمتر منتقل می شود؛ لذا بیشتر مسافران اتوبوس ها ، صندلی های وسط اتوبوس  را انتخاب می کنند که راحت تر از صندلی ردیف های عقبی اتوبوس هم هستند.

♦ دو صندلی در کنار یخچال قرار دارد که بزرگ ترین عیب آن، رفت و آمد زیاد مسافران و برداشتن آب و دیگر خوراکی ها از یخچال است که این امر تا حد زیادی آرامش و آسایش دو مسافر پشت یخچال را برهم می زند. ولی از جهات دیگر، این دو صندلی بسیار راحت هستند و معمولا زودتر رزرو می شوند. چرا که فضای رو به روی این دو صندلی بیشتر است و مسافر فضای بهتری را برای نشستن دارد.

♦ افرادی که در سفر خوابشان نمی برد و دوست دارند هم پای راننده به تماشای مناظر روبه روی اتوبوس بنشینند، صندلی های جلویی اتوبوس انتخاب بسیار خوبی برای آن ها خواهد بود. صندلی های جلویی اتوبوس بسیار پر طرفدار است و معمولا در بین افراد علاقمند بسیار زود رزرو می شود. طبق قوانین شرکت اتوبوسرانی رزرو صندلی های جلوی اتوبوس برای خانم ها ممنوع است؛ مگر آن که خانواده ای آن را رزرو نماید. البته رزرو این صندلی ها عیب هایی هم دارد که شاید در نظر عده ای مریت محسوب شود؛ مثلا آن ها مجبور هستند که به موسیقی مورد علاقه راننده هم گوش دهند. صدای ضبط اتوبوس مخصوص راننده و مسافران صندلی جلویی است و مسافران ردیف‌های عقبی از شنیدن صدای موسیقی بی بهره هستند. بنابراین اگر اهل خوابیدن و چرت زدن در اتوبوس هستید، پیشنهاد می‌کنیم ردیف های وسط و یا عقبی را برای خود انتخاب کنید.

♦ عده ای دیگر از مسافران اهل گپ و گفت و صحبت هستند؛ صندلی های جلویی اتوبوس بهترین جا برای این افراد خوش مشرب است؛ چرا که آن ها می توانند با راننده به گپ و گفت بپردارند و به خاطره های سفر آن ها گوش دهند. این تعریف کردن و گپ زدن برای راننده های شب لذت بسیار زیادی دارد و برخی از مسافران این موضوع را می پسندند.

♦ از طرف دیگر صندلی های جلوی اتوبوس برای عده ای که به جاده و تکان های اتوبوس حساس هستند هم گزینه مناسبی محسوب می شود. چرا که هستند مسافرانی که در سفر دچار حالت تهوع و استفراغ می شوند و ممکن است با نگاه کردن به جاده و جلو کمتر دچار این حالت شوند. به طور کلی بلیط های ردیف جلویی زود پر می شوند و اگه شما دوست دارید این صندلی ها را برای خود رزرو کنید، باید سریعا اقدام نمایید.

♦ اگر از نشستن در صندلی های جلوی اتوبوس لذت نمی برید و ظرفیت صندلی های وسط هم پر شده است، ردیف دوم و سوم اتوبوس هم انتخاب مناسبی خواهد بود. این صندلی ها بسیار پرطرفدار هستند و عموما مسافران بسیار سریع نسبت به رزرو آن اقدام می کنند.

قیمت طلا، دلار، سکه امروز

قیمت دلار و ارز،طلا،سکه در بازار امروز 99/04/21

زمان واریز یارانه

اعلام زمان واریز یارانه تیر ۹۹

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا