بهترین برندهای صفحه‌ گرانیت‌بر و سرامیک‌بر کدام است؟

یکشنبه 3 مرداد 1400 بازار

برای برش سنگ‌‎های گرانیتی باید از صفحه‌ی مخصوص برش آنها استفاده کرد. اما هر نوع صفحه برشی ممکن است مناسب این کار نباشد؛ بعضی‌ از صفحات، سرعت خوبی ندارند، بعضی دیگر هم مقاومت پایینی دارند و تحت فشار خم می‌شوند یا می‌شکنند. این شرایط باعث شده برای انتخاب گرانیت بر با احتیاط بیشتری عمل کنیم.
صفحه گرانیت بر ایوا از نمونه‌های مناسب و با کیفیت موجود در بازار کشور است. این صفحه از جنس استیل مقاوم است و قطری معادل 230 میلی‌متر دارد.
بخش سگمنت یا تیغه‌ی صفحه گرانیت‌بر ایوا از جنس الماسه است، ارتفاعی در حدود 1.8 میلی‌متر دارد و عرض آن هم 7 میلی‌متر است. عرض زیاد و ارتفاع بلند این صفحه الماسه، قدرت و برندگی آن را تا حد زیادی افزایش داده و آن را مناسب کارهای ساختمانی، صنعتی، تاسیساتی و عمومی کرده است.


مزیت دیگر این دیسک گرانیت‌بر سرعت بالای آن است؛ حداکثر سرعت این محصول برند ایوا ، 6650 متر بر ثانیه است. سرعت زیاد به دیسک کمک می‌کند با دقت بیشتری سطح مدنظر را برش دهد.
صفحه برش سنگ گرانیت ایوا بسیار سبک است و ابعاد 7 × 22.2 × 23.0 سانتی‌متر دارد و طبیعتا یک صفحه‌ی مینی محسوب می‌شود. این ابزار منطبق بر استاندارد 13236 EN تولید شده و امکان برش یکنواخت، یکدست، سریع و دقیق انواع گرانیت، سنگ و سرامیک را به صورت خشک و مرطوب برای کاربر فراهم آورده است.

گرانیت‌بر ایوا

صفحه سنگ گرانیت‌بر «رونیکس» (Ronix) مدل RH-350، بر اساس استاندارد TUV (نظارت بر سلامت کالا برای محیط زیست) و CE اروپا ساخته‌شده است . روش تولید این صفحه سنگ گرانیت‌بر Hot Press بوده که باعث بالا رفتن مقاومت آن در برابر فشار می‌شود. از این صفحه برای برش انواع سنگ‌ها به‌خصوص گرانیت استفاده می‌شود.

سگمنت بلند 10 میلی‌متری در کنار تیغه‌ی الماسه‌ای آن برش‌کاری را راحت‌تر کرده است. حداکثر سرعت این صفحه 80 متر بر ثانیه بوده و بیشترین سرعت چرخشی که برای آن در نظر گرفته‌شده 6650  دور در دقیقه است.

توجه داشته باشید که در هنگام استفاده از این صفحه سرعت دستگاه شما بیش از این مقدار نباشد. قطر این صفحه 230 میلی‌متر است و از این صفحه می‌توان جهت برش‌های خشک و تر استفاده کرد. رونیکس محصولات متنوعی درزمینه‌ی ابزار دارد که صفحه سنگ گرانیت‌بر رونیکس مدل RH-350 نمونه‌ای از محصولات این شرکت می‌باشد.

شرکت رونیکس توانسته است، پیوندی عمیق بین علم و بازار برقرار کرده و با عرضه محصولات با کیفیت، بازار خوبی را برای محصولات خود فراهم کند.

در صورتی که تصمیم به خرید ابزاری با این مشخصات دارید، پیشنهاد ما صفحه گرانیت بر رونیکس است. برای خرید تیغه گرانیت بر و می‌توانید به صفحه آن در سایت کلینیک ساختمانی کامیاب مراجعه و اقدام کنید.

گرانیت‌بر رونیکس

سرامیک بر CAT پرسلان بر توربو CAT با قدرت بالا

صفحه 18سانتی سرامیک بر (پرسلان بر) توربو CAT با کیفیت بالا  وسرعت برشکاری زیاد مخصوص برش سرامیک سخت وهمچنین فارسی بر کردن  میباشد قطر صفحه این تیغه اره الماسه 180mmوارتفاع سگمنت 10mm-ضخامت صفحه 1/6mm وقطر شافت صفحه 22.2mm می‌باشد.

حداکثر سرعت چرخش صفحه سرامیک بر 8500 دور بر دقیقه و بیشترین سرعت تیغه 80 متر بر ثانیه میباشد. سگمنت این نوع صفحه سرامیک بر پیوسته شیاردار(توربو) است که هم کمک به برش بهتر سرامیک میکند هم مانع لب پریدگی آن می‌شود.

قدرت برش این نو پرسلان بر بسیار بالا بوده و برای سرامیک های سخت و پرسلان مناسب میباشد.

سرامیک بر cat

صفحه سرامیک بر الماسه آیرون مکس

صفحه سرامیک بر ها برای برش و سابیدن انواع سنگ ها مورد استفاده در صنعت ساخت و ساز بکار گرفته می شوند. صفحه سرامیک بر آیرون مکس قطر ۱۱۵  ، ۱۸۰ و ۲۳۰ میلی متر یکی از ابزارهای پرطرف دار در بین افراد فنی است.

مشخات فنی صفحه سرامیک بر :

این ابزار با برند آیرون مکس | IronMax در بازار عرضه می شود.

قطر شفت این محصول ۲۲٫۲۳ میلی متر می باشد.

به همراه ۲ عدد رینگ اضافه عرضه می شود.

قابلیت حداکثر ۸۵۰۰ دور در دقیقه را دارد.

قابلیت برش سرامیک و پرسلان و آجر لعابدار را دارد.

سرامیک بر ها دارای سگمنتی از جنس الماس مصنوعی می‌باشند که باعث برش سرامیک و سنگ می‌گردد. که بعد از اتمام سگمنت صفحه خاصیت برش خود را از دست خواهد داد. سرامیک‌برها عموما لبه‌ای صاف و گرانیت برها عموما لبه‌هایی کنگره دار دارند ولی تعدادی از برندها لبه‌هایی متفاوت از این استاندارد ارائه می‌کنند. برند آیرون مکس در سرامیک برهایی که ارائه می‌کند لبه‌های صاف قرار داده است.

از دیگر مزایای صفحه سرامیک بر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

کاربرد های متنوع در برش

کیفیت بالا

دوام بالا

عدم شکستگی در فشار

عدم سایدگی در استفاده مدوام

مجهز به سگمنت بلند با ارتفاع ۱۰ میلی‌متر و تکنولوژی نوین در تولید سگمنت‌ها

دارای استاندارد اروپایی ose

صفحه سرامیک بر آیرون مکس برند ساخت چین و جزو برندهای باکیفیت در حوزه ساخت ابزار و صفحات برش می‌باشد.

سرامیک بر آیرونمکس

کامیاب کلینیک تلاش دارد بهترین قیمت صفحه گرانیت‌بر و سرامیک‌بر را برای خریداران تعیین نماید که منصفانه و اقتصادی باشد. در صورتی که در مورد این محصول به مشاوره نیاز داشتید حتما با ما تماس بگیرید.

طراحی و بازسازی منازل قدیمی بهتر است یا فروش آن‌ها؟

انتخاب لباس مجلسی دخترانه و فانتزی برای جشن های تابستانی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا