اصل ماجرایی دعوای سیروان خسروی و بهاره رهنما چه بود

چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 سینما
اجرای این حکم به دلیل موقعیت اجتماعی رهنما و همچنین عدم سابقه او دو سال به حالت تعلیق در آمده است. حکم صادره از سوی دادگاه تجدید نظر استان تهران است. به این ترتیب اگر بهاره رهنما در دوسال آینده مرتکب تخلف شود این حکم نیز خود به خود به اجرا در می‌آید، در غیر این صورت پس از دو سال محکومیت او بی اثر می‌شود.
اما داستان دعوای سیروان خسروی و بهاره رهنما به دو سال پیش باز می‌گردد.
از دو سال پیش برخی از هنرمندان حداقل در دو مقطع با سیروان خسروی در شبکه‌های اجتماعی به جدال لفظی پرداختند. در این داستان پای سیاست در میان است. فروردین سال 97 سیروان خسروی پست اینستاگرامی تندی منتشر کرد و از برخی سلبریتی‌ها و چهره‌های شناخته شده انتقاد کرد.

پست سیروان خسروی:

خسروی نوشت: “مشمئز کننده‌تر از وضعیت اسفناک کشور، پُست‌های انتقادی سلبریتی‌هایی هستش که پارسال همین موقع در حال یارگیریِ بنفش بودن، قبل‌تر هم مشغول یارگیری سبز و امروز هم که منتقدند و فردا هم حامی رنگ مد روز و باب میل اکثریت خواهند بود.”
اشاره او به هنرمندانی بود که در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ به حمایت از حسن روحانی پرداخته بودند. هنرمندانی که خیلی زود و پس از حوادث دی ماه ۹۶ و گرانی قیمت ارز به منتنقدان جدی دولت تبدیل شدند. البته به نظر می‌رسید هدف سیروان خسروی چند هنرمند خاص بود.
پس از اظهار نظر تند خسروی امیر مهدی ژوله بازیگر سینما و طنزپرداز و فیلمنامه‌نویس واکنش نشان داد.

پست امیر مهدی ژوله:

«شما کدوم ور بودی که حالا مشمئز می‌شی از ما؟ ور کاندیدا‌های رقیب بودی یا زیر پتو پای شعر یادت نره مبارزه منفی و قهر سیاسی می‌کردی؟ ور دیگه که نداریم.»
او افزود:  «ما رای دادیم که بتوانیم انتقاد کنیم. بتوانیم مراقبت کنیم، تذکر بدهیم، موأخذه کنیم و اصلا پشیمان بشویم.»
ژوله خطاب به خسروی نوشت: «تو چیکار میکنی برادر؟ انتخاب می‌کنی بعد می‌ری رو سایلنت مود که رئیس جمهورت چوب جادوش رو بزنه رو مملکت و به‌به سوئیس شد؟ یا از همون زیر پتو، همشون لنگه همه‌ن و سگ زرد و ایشالا یه چیزی می‌شه همین روزها؟ حالت دیگه که نداریم.»
پس از انتشار این پست از سوی امیر مهدی ژوله در اتفاقی عجیب، صفحه اینستاگرام این بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون هک شد!
ماجرای به همین جا ختم نشد. بهاره رهنما هم در توئیتر به حمایت از ژوله پرداخت و به تندی به این خواننده پاپ تاخت و او را “مزدور” خطاب کرد.

ماجرای سیاسی دعوای سیروان خسروی و بهاره رهنما

پست بهاره رهنما

“این آقای خوش صدا هرگز دغدغه اجتماعی نداشته و الانم با بی ادبی به آدمای بزرگتر از خودش داره توجه جلب می‌کنه! ” این بازیگر سینما در ادامه نوشت: «بنده شاهدم ایشون یک قدم هرگز در هیچ خیریه یا کار مردم پسندانه‌ای حضور نداشته و خوب الانم که دغدغه اش عود کرده معلومه بهش فرمایش شده که اینارو بگه.»
حملات بهاره رهنما به سیروان خسروی بیش از این‌ها بود و شکایت خواننده پاپ نیز به خاطر همین ادعا‌های بازیگر سینما بود. سیروان خسروی در آن زمان به سخنان رهنما پاسخ نداد، اما زمزمه‌هایی به گوش می‌رسید که او شکایت کرده

در همان زمان و پس از صحبت‌های بهاره رهنما، سیروان خسروی سکوت کرد اما شایعاتی مبنی بر شکایت او از این بازیگر سینما و تلویزیون شنیده می‌شد! حالا باید دید واکنش بهاره رهنما، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون،   به این اتفاق و حکم صادره از دادگاه تجدیدنظر چه خواهد بود و اینکه سیروان خسروی تا چه مرحله‌ای شکایت خود را پیگیری خواهد کرد

 

واکنش بهاره رهنما به حکم شلاق

بهاره رهنما به حکم صادره علیه خود واکنش نشان داده است. او در در یک لایو در صفحه اینستاگرامش از مردم خواست که اصلا نگرانش نباشند چراکه او دعای خیر ۴ میلیون فالوور و مردم ایران که در اینستاگرام حضور ندارند را همواره با خود دارد!
با وجود این ادعای رهنما، رصد شبکه‌های اجتماعی چیز دیگری را نشان می‌دهد.

سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)

افتتاح سینما ماشین در برج میلاد تهران

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا