برنامه Real Metronome: همیشه و همه جا روی نبض مترونوم – زوم‌اپ – فناوری

شنبه 23 بهمن 1395 فناوری

[ad_1]

Real Metronome اپلیکیشنی برای پخش مترونوم به دو صورت دیجیتال و آنالوگ است که برای اندروید و آی او اس منتشر شده است.

مترونوم یکی از اولین بخش‌ها در یادگیری موسیقی است و با وجود آنکه یکی از ساده و کوتاه‌ترین مباحث در آموزش موسیقی است، نقش بسیار مهم و چشمگیری در این زمینه دارد. درواقع مترونوم یک تعریف ذهنی است تا به کمک آن ریتم موسیقی مربوطه را به‌درستی و با سرعت ثابت بنوازید یا بخوانید. اما این موضوع از همان ابتدا و به‌صورت ناخودآگاه در ذهن هنرجوها وجود ندارد و باید به‌مرور آن را آموخت و ملکه‌ی ذهن کرد. برخلاف آهنگسازان و خواننده‌های حرفه‌ای که همگی مترونوم را از حفظ هستند؛ در میان هنرجویان تازه‌کار مشکلات بسیاری در زمینه‌ی افتادن از ریتم وجود دارد. اپلیکیشن Real Metronome ابزاری برای پخش مترونوم در گوشی موبایل است تا به کمک آن بتوانید تا زمانی که به‌صورت ذهنی بر این قضیه مسلط شوید، از این اپلیکیشن برای کارهای موسیقایی خود استفاده کنید. Real Metronome برای دو پلت‌فرم اندروید و‌ ای او اس منتشر شده است و تنها در پلی‌استور گوگل، دارای بیش از ۱ میلیون دانلود است.

مترونوم در ابتدا به‌صورت ابزارهای فیزیکی مورد استفاده قرار می‌گرفت اما با ورود کامپیوترها و نرم‌افزارهای موسیقایی، پخش مترونوم به‌صورت دیجیتال تبدیل شد. در Real Metronome شما به هر دو نوعی که ذکر شد، دسترسی خواهید داشت و می‌توانید پخش مترونوم خود را به‌صورت دیجیتالی یا آنالوگ به انجام برسانید. تنها تفاوت این دو حالت، جنبه‌ی ظاهری آن‌ها است و عملکرد هر دو حالت یکسان خواهد بود. صدای پخش‌شده برای ریتم مترونوم در این برنامه قابل شخصی‌سازی است و می‌توانید از بین ۱۰ صدای موجود، گزینه‌ای را که بیشتر با آن احساس راحتی می‌کنید، برای مترونوم انتخاب کنید. تاکنون اپلیکیشن‌های گوناگونی در این زمینه منتشر شده‌اند؛ اما بخش آنالوگ این برنامه، به‌خصوص با وجود انیمیشن‌های حرکتی‌، موفق به کسب توجه بسیاری از کاربران شده است. برای مثال وقتی در حالت آنالوگ اقدام به پخش مترونوم می‌کنید، همچون ابزار فیزیکی آونگ آن حرکت می‌کند و هم‌زمان صدای مترونوم را نیز تولید می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد استفاده از این برنامه را دارید، حالت آنالوگ آن را حتما امتحان کنید.

 

Real Metronome دارای ۱۴ مگابایت حجم در اندروید و ۸۰ مگابایت در‌ ای او اس است. برای اجرای این برنامه در پلت‌فرم اندروید به نسخه‌ی ۴.۰.۳ یا بالاتر و برای اجرا در آیفون به نسخه‌ی ۹ یا بالاتر iOS نیاز خواهید داشت. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • پشتیبانی از دو حالت نمایشی دیجیتال و آنالوگ
  • پشتیبانی از ۱۰ صدای مختلف برای مترونوم
  • رابط کاربری زیبا و چشم نواز

دانلود اپلیکیشن

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل [email protected] به زومیت معرفی کنید.


منبع : زومیت

نکات مهم سفر به ایتالیا که حتما باید بدانید - فناوری

تولید گوشی تاشوی سامسونگ در سه ماهه چهارم 2017 آغاز می‌شود - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا