برنامه Guitar Scales & Chords: شبیه ساز و آموزش گیتار در اندروید – زوم اپ – فناوری

چهارشنبه 11 اسفند 1395 فناوری

Guitar Scales & Chords برنامه‌ای برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید یک شبیه ساز دقیق و کامل از گیتار در گوشی خود به همراه داشته باشید.

موسیقی یکی از محبوب‌ترین مقوله‌های دنیای ما است؛ به‌طوری که از هزاران سال پیش تاکنون، این موضوع یکی از علاقه‌مندی‌های مهم و ثابت انسان‌ها بوده است. سازها نیز که به‌نوعی پدیدآورنده‌ی موسیقی هستند، به چند بخش تقسیم می‌شوند که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها، گیتارها هستند. سازی خوش‌دست و خوش‌صدا که به دلیل حمل و نقل آسان، قطعا یکی از سه ساز محبوب دنیا به‌حساب می‌آید. Guitar Scales & Chords اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کاربران علاقه‌مند اجازه می‌دهد یک نسخه‌ی مجازی از ساز گیتار در گوشی خود داشته باشند تا علاوه بر آنکه قادر به شنیدن صدای این ساز دوست‌داشتنی باشند، بتوانند مطالب مهمی نیز درباره‌ی آن بیاموزند.

درواقع می‌توان گفت کاربرد و دلیل اصلی ساخته‌شدن Guitar Scales & Chords مباحث آموزشی مرتبط با گیتار است که می‌تواند مطالب بسیار مهمی در زمینه‌ی آکوردها و گام‌ها به شما آموزش دهد. اما در کنار این ویژگی، بخش صداسازی و نواختن ساز نیز در نظر گرفته شده است. این بخش به یک رکوردر حرفه‌ای مجهز شده است تا بتوانید قطعه‌ای را که با آن می‌نوازید، به‌طور کامل ضبط کنید. رزولوشن این اپلیکیشن نیز به‌صورت واکنش گرا ساخته شده است تا فارغ از سایز و رزولوشن صفحه نمایش، بهترین نما و رابط کاربری را در اختیار داشته باشید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • صدای باکیفیت و دلنواز از گیتار
  • آموزش مفهومی و ساده
  • طرح‌بندی خودکار محیط برنامه بر اساس سایز صفحه نمایش

دانلود اپلیکیشن

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل [email protected] به زومیت معرفی کنید


منبع : زومیت

پانسمان شفابخش برای افراد دیابتی

پانسمان شفابخش برای افراد دیابتی

آرشیو مقالات علمی ناسا رایگان شد-فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا