برای جلوگیری از شیوع کرونا چین واردات گوشت از آمریکا را تعلیق کرد

یکشنبه 1 تیر 1399 گوناگون
چین واردات گوشت از آمریکا را به حالت تعلیق در آورد

اداره کل گمرک چین اعلام کرد که واردات گوشت را از شرکت های  غذایی “تایسون” ایالات متحده آمریکا، به حالت تعلیق درآورده است.

شهر پکن بعد از ۵۵ روز که هیچ موردی از ابتلا به کرونا گزارش نکرده بود در  ۲۲ خرداد از شیوع این ویروس در شهر پکن  خبر داد .در طول ۱۰ روز شمار مبتلایان در این شهر به حدود ۲۲۰ نفر رسیده است.

 پس از شیوع ویروس کرونا در بازار توزیع محصولات گوشتی و کشاورزی “شین فادی” پکن، چین نظارت بر واردات محصولات گوشتی خارجی خود را افزایش داده است.

 طی بیانیه امروز یکشنبه  اداره کل گمرگ چین اعلام کرد به  دلیل  ابتلای تعدادی از کارکنان این شرکت صادراتی آمریکایی به بیماری کرونا  واردات گوشت را به حالت تعلیق درآورده است .

چین واردات گوشت از آمریکا را تعلیق کرد

چین هفته گذشته نیز به دنبال شیوع کرونا در میان صدها کارگر آلمانی شرکت “توینیس”، واردات محصولات گوشتی از جمله گوشت خوک را از این شرکت به حالت تعلیق در آورده است .

اولین مبتلایان شهر پکن از  بازار، دستفروش ها و فروشندگان غرفه های توزیع محصولات دریایی و منجمد بازار “شین فادی” بوده اند که اکنون  به دلیل شیوع این بیماری به تعطیلی کشیده شده است .

به خاطر  شیوع  کرونا در این بازار، چین اقدام به جمع آوری ماهی سالمون از فروشگاه ها و رستوران ها کرد، این کشور واردات این نوع ماهی را به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا هم ممنوع کرده است.

اطلاعات مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های پکن نشان می دهد افزون ۲.۳ میلیون نفر بعد از شیوع مجدد کرونا در پکن آزمایش کرونا داده اند.

کمیسیون ملی بهداشت  کشور چین امروز یکشنبه اعلام کرد در شبانه روز گذشته ۲۵ مورد جدید  ابتلا به کرونا از جمله ۲۲ مورد در پکن را ثبت کرده است.

ایرنا

بن سلمان با کنار زدن این اشخاص به قدرت رسید

بن سلمان با کنار زدن این اشخاص به قدرت رسید

قیمت طلا، دلار، سکه امروز

قیمت سکه رکورد جدیدی را به ثبت رساند

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا