با رستوران های باملند تهران آشنا شوید

پنج‌شنبه 23 فروردین 1397 گوناگون

 

باملند از جدیدترین و مدرن‌ترین مراکز خرید و تفریح تهران است که تعداد زیادی رستوران هم در آن افتتاح شده است. در این گزارش اختصاصی با هم نگاهی به برخی از این رستوران‌ها می‌اندازیم.

باملند چیتگر یکی از مراکز خرید بزرگ و تازه افتتاح شده تهران است. این پاساژ یا مرکز خرید بزرگ در کنار دریاچه چیتگر (دریاچه شهدای خلیج فارس) قرار دارد. در این مرکز خرید بزرگ و مدرن، علاوه بر فروشگاه‌های برندهای بزرگ، تعداد زیادی رستوران هم افتتاح شده است که می‌توانید برای رستوران‌گردی هم به آن‌ها سر بزنید. در این گزارش اختصاصی با هم نگاهی به بعضی از این رستوران‌ و کافه‌ها می‌اندازیم، تا قبل از مراجعه به بام‌لند، پیش‌زمینه‌ای برای انتخاب محلی برای لذت بردن از غذاها و نوشیدنی‌ها داشته باشیم. برای مشاهده آدرس و امکانات هر کدام از این رستوران‌ها می‌توانید روی لینک عنوان آن‌ها کلیک کنید تا به صفحه اختصاصی آن‌ها در کجارو هدایت شوید. با کجارو همراه باشید.

کافه رُستا: از چای‌بار تا نوشیدنی سرد و ساندویچ

کافه رُستا یک کافه با طراحی داخلی بسیار زیبا و شاد است که می‌توانید لحظه‌های شادی را در آن سپری کنید.

کافه رستا - باملند

در این کافه انواع نوشیدنی گرم و سرد، ساندویچ و البته صبحانه سرو می‌شود.

کافه رستا - باملند

نکته جالب درباره این کافه، نام‌هایی است که برای نوشیدنی‌ها انتخاب شده است.

کافه رستا - باملند

برای مثال می‌توان به نام‌هایی مثل بال‌های فرشته (ترکیب نعنا، لیمو، زعفران، هل، دارچین، گل سرخ) و جوانه لبخند (ترکیب چای سبز، چای سفید، چای اولانگ، گل سرخ، نعنا، به لیمو) اشاره کرد.

کافه رستا - باملند

مَم‌مَد استیک: محیط هیجان‌انگیز با انواع استیک و برگر خوشمزه

اغراق نیست اگر بگوییم که رستوران مم‌مد استیک یکی از زیباترین رستوران‌های باملند از نظر طراحی داخلی و جو پر انرژی آن است.

ممد استیک - باملند

در مَم‌مَد استیک باملند می‌توانید انواع استیک از استیک تبری تا لاکوم (استیک ترکی) و همچنین برگر را سفارش دهید.

ممد استیک - باملند

 همچنین در این رستوران انواع فیله، ماهی سالمون و دسر مخصوص هم سرو می‌شود. این رستوران در رده قیمتی بالارده قرار دارد.

ممد استیک - باملند

کافه لانجین: طعم‌ شیرین در کنار هم بودن

از کافه‌های زیبای باملند می‌توان به کافه لانجین اشاره کرد. این کافه دارای طراحی داخلی ساده و زیبایی است که همین محیط آرام باعث پرطرفدار بودن آن شده است.

کافه لانجین - باملند

پیشنهاد می‌کنیم اگر به این کافه سر زدید حتما کیک‌های خوشمزه آن را با نوشیدنی‌های گرم با کیفیتی که سرو می‌شود امتحان کنید و لذت ببرید.

کافه لانجین - باملند

در ضمن اگر میزهای کنار پنجره کافه خالی باشد و بتوانید آن‌جا بنشینید، می‌توانید با نمای زیبای دریاچه چیتگر هم عکس‌های یادگاری زیبایی بگیرید.

کافه لانجین - باملند

کافه illy (ایلی): نزدیک به دریاچه با طعم‌ خاص ایلی

اگر می‌خواهید مکانی که غذا یا نوشیدنی میل می‌کنید به دریاچه نزدیک‌تر باشد، می‌توانید به کافه ایلی بروید.

کافه ایلی illy باملند

ایلی (illy) یک برند ایتالیایی تولید قهوه اسپرسو است که حتما لوگوی آن را در سردر بسیاری از کافه‌های شهر دیده‌اید.

کافه ایلی illy باملند

کافه ایلی علاوه بر قهوه، نوشیدنی‌های گرم و سرد و انواع غذاها را با کیفیت بسیار خوبی سرو می‌کند. همچنین این کافه هم فضای داخلی زیبایی دارد و هم می‌توانید از نشستن در محیط بیرونی و نزدیک به دریاچه لذت ببرید.

کافه ایلی illy باملند

کافه رستوران آنتیکا: از صبحانه و فست فود تا قلیان و نیمرو

البته ما کشیدن قلیان را اصلا توصیه نمی‌کنیم! اما برای کسانی که به این قصد به باملند می‌روند، یک کافه رستورانی به نام آنتیکا وجود دارد که علاوه بر انواع غذا و نوشیدنی، قلیان هم سرو می‌کند.

کافه آنتیکا - باملند

محیط داخلی این رستوران تا حدودی به سبک رستوران‌های عربی تهران طراحی شده است و فضایی بزرگ و دل‌باز دارد.

کافه آنتیکا - باملند

این کافه رستوران در طبقه دوم قرار دارد و می‌توانید نمای دریاچه را به زیبایی از فراز آن مشاهده کنید. بیشتر غذاهای این کافه رستوران، فست‌فود هستند و انواع نوشیدنی گرم و سرد هم در آن ارائه می‌شود.

کافه آنتیکا - باملند

رستوران باروژ: برند آشنا با همان کیفیت همیشگی

اگر اهل رستوران‌گردی باشید، حتما با رستوران باروژ که شعبه‌های مختلف آن در سراسر شهر وجود دارد آشنا هستید. این رستوران باروژ در باملند هم یک شعبه زده است.

رستوران باروژ باملند

از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران می‌توان به پیتزا گریل میکس، ساندویچ استیک کبابی و کلنل کریسپی برگر اشاره کرد که با کیفیتی عالی سرو می‌شوند. از نکات دیگر در مورد این رستوران می‌توان به کیفیت خدمات و برخورد خوب کارکنان آن اشاره کرد.

رستوران باروژ باملند

رستوران دروازه طهرون: به یاد طهرون قدیم

وقتی در باملند قدم می‌زنید، دیدن یکی از ساختمان‌ها شما را شگفت‌زده خواهد کرد! رستوران دروازه طهرون که به سبک معماری دوران قاجار ساخته شده است توجه هر رهگذری را به خود جلب می‌کند.

رستوران دروازه طهرون - باملند

این رستوران یکی از زیباترین طراحی فضاهای خارجی را دارد و موسیقی ایرانی در حال پخش همراه با محیطی که تزئینات کاشی‌کاری‌ رنگارنگ، حس حضور در محیطی کلاسیک و دوست داشتنی را به شما منتقل خواهد کرد.

رستوران دروازه طهرون - باملند

همان‌طور که انتظار دارید در این کافه غذاها و نوشیدنی‌های ایرانی سرو می‌شود. قطعا تجربه طعم‌های ایرانی در چنین محیطی بسیار دلپذیر خواهد بود.

رستوران دروازه طهرون - باملند

کافه دوکاتی: جایی برای عاشقان موتورهای خاص دوکاتی!

کافه دوکاتی هم یکی از کافه‌های خاص باملند است. کافه دوکاتی، محیطی که با المان‌های مربوط به موتورسواری و البته موتورهای زیبا و خاص دوکاتی طراحی شده است.

کافه دوکاتی - باملند

این کافه دو طبقه دارد و یکی از بزرگ‌ترین کافه‌های باملند است. در طبقه پایین می‌توانید از محیط درونی و بیرونی استفاده کنید و در طبقه بالا از محیطی شبیه به یک بالکن لذت ببرید.

کافه دوکاتی - باملند

در کافه دوکاتی انواع نوشیدنی گرم و سرد، انواع ساندویچ پنینی، سالاد و دسر سرو می‌شود. این کافه برای کسانی که به موتورهای مسابقه‌ای علاقه دارند بهترین گزینه در باملند است.

کافه دوکاتی - باملند

کافه شمرون: بزرگ‌ترین کافه رستوران بام‌لند با بهترین منظره‌ها

کافه شمرون هم از کافه‌های زنجیره‌ای بزرگ است که در باملند هم شعبه‌‌ای افتتاح کرده است.

کافه شمرون - باملند

این کافه بزرگ‌ترین کافه باملند است و به همین دلیل تعداد زیادی میز در چیدمان آن  وجود دارد و امکان این که پس از مراجعه به آن جای خالی پیدا نکنید کمتر است.

کافه شمرون - باملند

ما نشستن در محیط بیرونی این کافه که در طبقه دوم قرار دارد را به شما توصیه می‌کنیم، زیرا هم طراحی زیبایی دارد و هم می‌توانید از نمای زیبای دریاچه و اطراف آن لذت ببرید.

کافه شمرون - باملند

بستنی وارف: جایی برای عاشقان بستنی!

اگر از عاشقان بستنی هستید، حتما سری به بستنی وارف باملند بزنید. البته در باملند یک رستوران به نام وارف هم وجود دارد که نباید این دو را با هم اشتباه بگیرید.

بستنی وارف - باملند

در بستنی فروشی وارف انواع بستنی، آبمیوه، ژلاتو، وافل، اسموتی، شیک و نوشیدنی گرم سرو می‌شود.

بستنی وارف - باملند

پس از تحویل سفارش خود می‌توانید در محیط خارجی این بستنی فروشی که مانند یک فودکورت است و در همسایگی رستوران‌های دیگر قرار دارد، بنشینید و از خوردنی‌های خوشمزه آن لذت ببرید.

بستنی وارف - باملند

رستوران وارف: ساندویچ و سالاد دلخواه خود را بسازید!

همان‌طور که گفتیم علاوه بر بستنی فروشی وارف، یک رستوران وارف هم در باملند وجود دارد. در رستوران وارف انواع ساندویچ و سالاد سرو می‌شود.

کافه رستوران وارف - باملند

در رستوران وارف می‌توانید با استفاده از مواد اولیه‌ای که در منو وجود دارد، ساندویچ یا سالاد مورد علاقه خود را تهیه کنید. علاوه بر این مورد می‌توانید سالادهای دیگر مثل سالاد سزار و اینسالتا و غیره را هم سفارش دهید.

کافه رستوران وارف - باملند

جمع‌بندی

در مجموع می‌توان گفت، برای کسانی که اهل رستوران‌گردی و کافه‌گردی هستند، باملند به دلیل اینکه انتخاب‌های زیادی در آن وجود دارد، یکی از بهترین منطقه‌های تهران محسوب می‌شود. بسیاری از رستوران‌ها و کافه‌های زنجیره‌ای هم در این مجموعه شعبه دارند که برای کسانی که به کافه و رستوران‌های نا آشنا اعتماد نمی‌کنند، کمک می‌کند تا به کافه و رستوران‌های دلخواه خود مراجعه کنند.

آیا شما تا به حال برای رستوران‌گردی به رستوران‌‌های بام‌لند رفته‌اید؟ نظر شما درباره کیفیت غذاها و محیط این مجتمع تجاری – تفریحی چیست؟ نظر خود را با ما و سایر خوانندگان وب‌سایت کجارو در میان بگذارید. همچنین، شما می‌توانید بقیه رستوران‌های تهران را به همراه آدرس و امکانات هر کدام در صفحه اختصاصی رستوران‌ها در وب‌سایت کجارو مشاهده کنید.

منبع : زومیت

ترسناک ترین مکان های جهان

ترسناک ترین مکان های جهان

زشت ترین رینگ خودرو های سال 2018

زشت ترین رینگ خودرو های سال 2018

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا