با بهلینک ، چند لینک در بیو اینستاگرام منتشر کن!

شنبه 29 خرداد 1400 معرفی سایتها
بهلینک در اینستاگرام

سایت به لینک از سایت های ارائه خدمات برای سهولت و سرعت در انجام فعالیت های اینترنتی است. از مهمترین خدمات این سایت؛ ساخت ویزیت آنلاین، ساخت صفحات فرود مشتری و … است که می توانید تمامی موارد ذکر شده را در یک صفحه قرار دهید.

چگونه دسترسی به چند لینک ضروری خود را در اینستاگرام قرار بدهیم؟

اگر شما از کاربران فعال اینستاگرام هستید تا حالا برای شما بار پیش آمده است که می خواهید تعدادی لینک را در دسترس مشتریان یا فالوورهای خود قرار بدهید ولی اینستاگرام چنین قابلیتی را ندارد.

بزرگترین محدودیت اینستاگرام برای کاربرانش محدودیت در استفاده از لینک ها است. لینک های قرارداده شده در پست ها قابلیت کلیک کردن ندارند و باز نمی شوند. در استوری هم باید تعداد فالوورهای شما به حد مشخصی رسیده باشد که قابلیت لینک دهی آن فعال گردد. پس شما فقط و فقط امکان استفاده یک لینک در بایو پیج اینستاگرامتان را دارید!

احتمالا این سوال و چالش بار های برای شما ایجاد شده است که من کدام لینکم را در بایو پیجم قرار دهم بهتر است . بقیه لینک ها را چکار کن و سوالات دیگر .

بهترین راهکار برای شما استفاده از سایت بهلینک است. در سایت به لینک با ساخت صفحات فرود می توانید چندین لینک ضروری مثل شماره تماس، ایمیل ، لینک پرداخت ، لینک معرفی محصول و … جای دهید تا مشتریان شما بعد از کلیک روی هر کدام از این لینک ها به اطلاعات مورد نظر دسترسی پیدا کنند.

امروزه بازاریابی شبکه های اجتماعی از پر نفوذ ترین و بهترین ابزارها برای فروش بیشتر محصول است. خیلی از مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک سایت اختصاصی ندارند و نمی خواهند صرفا بخاطر چند لینک برای طراحی و راه اندازی سایت هزینه کنند. خدمات ساخت صفحه فرود سایت بهلینک این نیاز را به سادگی و رایگان حل کرده است.

فقط کافی است در این سایت ثبت نام کنید و اولین بهلینک خود را به صورت رایگان ایجاد کنید.

معرفی کسب و کار در بهلینک

از دیگر امکانات سایت بهلینک امکان قرار دادن بیوگرافی و معرفی کامل خود یا شرکتتان است. در اینستاگرام بعد از انتشار چند مطلب و گذشت چند روز کمتر کسی به مطالب دیمی تر شما سر می زند و معرفی ها و اهداف و برنامه ها در بین مطالب قدیمی پیجتان ناپدید می شوند.

بهترین کار این است که بیوگرافی کامل خود را در صفحه اختصاصی بهلینک قرار داده و لینک این معرفی را درصفحه اصلی بهلینکتان منتشر کنید که فقط با یک کلیک بتوانند معرفی شما را بخوانند.

همیشه معرفی یا داستان کی و کار به صورت مختصر و مفید در ایجاد صمیمت و اعتماد در بین مشتریان و مراجعه کنندگان مفید بوده است. الان با وجود شبکه های اجتماعی و فرارگیر شدن شبکه های کم محتوا مثل توییتر دیگر کسی تمایلی به خواندن مطالب طولانی ندارد و در صورت مشاهده آن سریع صفحه معرفی را ترک می کند.

صرفه جویی در زمان با خدمات بهلینک

اگر صفحه اینستاگرام با انگیجمنت بالا را مدیریت می کنید همیشه با یک امر تکراری ، زمان بر مواجه هستید. این امر همان سوالات تکراری و متداول مشتریان است. متاسفانه در اینستاگرام هم چنین قابلیتی وجود نداری که شما FAQ خود را در آن قرار دهید. بنابراین نیاز به ابزارهای جانبی برای پوشش این نقطه ضعف یا محدودیت های آن دارید.

باز یکی از بهترین ابزارهای کمکی و همراه شما بهلینک است. شما بعد از استخراج این سوالات از اینستاگرام و مشخص کردن جواب کامل و بدون کاست آنها می توانید در بخش FAQ بهلینک جای گذاری کرد و آدرس آن را در صفحه اصلی (کارت ویزیت آنلاین) خودتان قرار دهید.

اینجوری دیگه می توانید با ارسال لینک FAQ مشتریان را دعوت به مطالعه سوالات پر تکرار کنید تا جواب سوالات خود را داخل آن پیدا کنند.

ارتباطی آسان با مشتریان

همیشه نحوه ی ارتباط صحیح با مشتری از دغدغه فروشنده ها بوده است. برخی از مشتریان برای اطلاعات بیشتر به راحتی با شماره پشتیبانی تماس می گیرند ومشکلی ندارند. اما برخی از آنها تمایلی به ارتباط مستقیم کلامی ندارند و سعی میکنن از ابزاری ارتباطب استفاده کنند که دارای حریم خصوصی قوی تری است.

مثلا تلگرام

با توجه به اینکه در تلگرام برای ارتباط با هم نیازی به شماره نیست و با آی دی هم میشود همدیگر را در تلگرام پیدا کرد برخی از مشتریان بویژه بانوان از این مسنجراستفاده می کنیم.

حال برای اینکه شما تنوع ابزار ارتباطی داشته باشید و دکمه همه ی آنها در اختیار مشتریان باشد باز نییاز به کارت ویزیت آنلاین به لینک دارید!

در این کارت ویزیت آنلاین که همان صفحه اصلی بهلینکتان است می توانید در بخش اختصاصی این پل های ارتباط با مشتری را قرار دهید.

چگونه از در سایت بهلینک ثبت نام کنیم؟

ابتدا وارد صفحه ثبت نام سایت بهلینک شده و اطلاعات اولیه خود را در آن وارد کنید

ثبت نام در بهلینک

ثبت نام در بهلینک

بعد

بعد از وارد کردن اطلاعات و ایمیل و پسورد ثبت نام شما تکمیل شده و وارد مرحله بعد می شوید.

ثبت نام در بهلینک

ثبت نام در بهلینک

خب تبریک ، شما الان دیگر کاربر سایت بهلینک شده اید و می توانید با کلیمه روی تنها دکمه صفحه بهلینک جدید و اختصاصی خودتان را ایجاد کنید. کلیک می کنیم و وارد مرحله بعد می شویم.

ثبت نام در بهلینک

ثبت نام در بهلینک

به طور مثال ما برای مجله دایان این بهلینک را ایجاد کردم و بعد از تکمیل اطلاعات رو ساخت بهلینک کلیک می کنیم تا وارد بخش جذاب و نهایی ایجاد کارت ویزیت آنلاین بهلینک شویم.

ثبت نام در بهلینک

در این بخش با یک محیط کاربری بسیار ساده میتوانیم تمام اطلاعات کسب و کار خومان را قرار دهیم. با قرار دادن اطلاعات تماس، لینک ها، سوالات متداول، بایو و آدرس یک کارت ویزیت کامل و جامعی ایجاد خواهد شد.

بعد از تکمیل اطلاعات روی دکمه ذخیره بهلینک کلیک کنید تا بهلینک شما ایجاد شود و وارد مرحله بعد می شویم .

ثبت نام در بهلینک

ثبت نام در بهلینک

در این بخش دسترسی به لینک و همچنین امکان ویرایش متن وجود دارد و می توانید بهلینک جدید دیگری بسازید. نمونه بهلینک ساخته شده را در زیر مشاهده می کنید.

نمونه بهلینک ساخته شده

نمونه بهلینک ساخته شده

هم اکنون بهلینک ساخته شده را در بیو اینستاگرام قرار می دهیم . بنابراین لینک در بیو اینستاگرام را از محدودیت خارج و تبدیل به چند لینکه می کنیم. که نمونه آن را می توانید در زیر ببینید.

لینک در بیو اینستاگرام

لینک در بیو اینستاگرام

نیلانت ارائه دهنده خدمات مبتنی بر وب

رونمایی از وب سایت سردار سلیمانی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا