با ابرینو؛ پلتفرم ذخیره‌سازی در فضای ابری آشنا شوید – فناوری

دوشنبه 2 مرداد 1396 فناوری

استارتاپ ایرانی ابرینو در زمینه‌ی ارائه‌‌ی سرویس‌های مبتنی بر ذخیره‌سازی اطلاعات در فضای ابری فعالیت دارد.

بیست‌ و سومین دوره از نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، بزرگ‌ترین رویداد آی‌سی‌تی کشور، از روز جمعه ۳۰ تیر و با شرکت ۳۳۸ استارتاپ ایرانی در بخش الکام استارز آغاز به‌ کار کرد و امروز آخرین روز از این رویداد بزرگ است. سالن‌‌های ۸ و ۹ الکامپ امسال به استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا اختصاص دارند.

ابرینو یکی از استارتاپ‌هایی است که در نمایشگاه الکامپ امسال حضور داشت. این استارتاپ، پلتفرم ذخیره‌سازی فایل‌ها و اطلاعات کاربران در فضای ابری است که توسط شرکت دانش‌بنیان سامانه‌نگار آتنا توسعه یافته است. ابرینو داده‌های کاربران را در فضای ابریِ مستقر در مراکز داده‌ی داخل کشور نگهداری می‌کند و از زیرساخت‌های شبکه‌ی ملی اطلاعات برای انتقال داده‌ها استفاده می‌کند.

ابرینو

ابرینو مدعی است که استفاده از مراکز داده‌ی داخلی باعث می‌شود این پلتفرم عملکرد بسیار سریع‌تری نسبت به رقبای خارجی خود داشته باشد. از جمله‌ی خدماتی که ابرینو ارائه می‌دهد، می‌توان به مواردی مانند همگام‌سازی اطلاعات روی دستگاه‌های مختلف، دسترسی به نسخه‌های پیشین و بازگردانی فایل‌های حذف‌شده، به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات با دیگران، پشتیبان‌گیری خودکار از دفترچه تلفن، پیامک‌ها و سایر اطلاعات گوشی و انتقال آسان اطلاعات از یک گوشی به گوشی دیگر اشاره کرد.

اپلیکیشن ابرینو در حال حاضر برای دو پلتفرم اندروید و ویندوز ارائه شده است؛ اما طبق اعلام این استارتاپ، در آینده‌ای نزدیک، نرم‌افزار‌های اختصاصی برای پلتفرم‌های دیگر نیز ارائه خواهد شد. 


منبع : زومیت

تصویر و‌ جزئیاتی از گلکسی اس 8 اکتیو فاش شد - فناوری

تفاوت‌های بازاریابی و تبلیغات و علل لزوم آن‌ها - فناوری

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا