بازیگرانی که به پرستار کودک اعتقاد ندارند را بشناسید

شنبه 9 تیر 1397 سینما

بازیگرانی که به پرستار کودک اعتقاد ندارند را بشناسید

اکثر ستاره های هالیوود علاوه بر خدمتکار، پرستار کودک نیز استخدام می کنند که ۲۴ ساعته از فرزندان شان مراقبت کنند. البته در میان آنها افرادی هستند که با وجود مشغله کاری، از این کار سر باز می زنند و خودشان به تنهایی مسئولیت بزرگ کردن کودکان شان را به عهده می گیرند. اگر می خواهید بدانید که این ستاره ها کدامند، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

به گزارش برترین ها،  استخدام پرستار کودک در آمریکا هزینه های بالایی دارد. در تحقیقی که در سال ۲۰۱۵ انجام شد، نشان داد که هزینه پرستار برای یک کودک به طور معمول در هفته حدود ۵۵۷ دلار تمام می شود. بنابراین خانواده های شاغل مجبورند که هزینه های زیادی را بابت پرستار کودک بپردازند.

 

اکثر ستاره های هالیوود علاوه بر خدمتکار، پرستار کودک نیز استخدام می کنند که ۲۴ ساعته از فرزندان شان مراقبت کنند. البته در میان آنها افرادی هستند که با وجود مشغله کاری، از این کار سر باز می زنند و خودشان به تنهایی مسئولیت بزرگ کردن کودکان شان را به عهده می گیرند. اگر می خواهید بدانید که این ستاره ها کدامند، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

 

۱. اشتون کوچر و میلا کونیس

 

ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

زمانی که الن دجنرس در شوی خود از اشتون کوچر و میلا کونیس سوال کرد که آیا پرستار کودک دارند یا خیر، آنها در جواب گفتند: «پرستار کودک؟ خیر. ما به تنهایی این کار را انجام می دهیم. در واقع ما می خواهیم که نزدیک ترین ارتباط را با فرزندان مان داشته باشیم تا بتوانیم آنها را به خوبی بشناسیم و این کار تنها در صورتی عملی می شود که خودمان از آنها مراقبت کنیم. از این رو پرستاری برای آنها استخدام نکرده ایم.»اشتون کوچر گفت که در زمان هایی که او سر کار است، میلا به تنهایی از بچه ها مراقبت می کند. به گفته او: «میلا بهترین مادری ست که به عمرم دیده ام.»

 

۲. سلن دیون

 

ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

زمانی که سلن دیون صاحب ۲ فرزند پسر دوقلو شد، تصمیم گرفت که بدون هیچ کمک آنها را بزرگ کند. او در مصاحبه ای گفت: «اگر من نمی خواستم که فرزندانم را خودم بزرگ کنم، اصلا آنها را به دنیا نمی آوردم. بچه داری، از پوشک عوض کردن گرفته تا شیر دادن، اگرچه کار بسیار سختی ست اما واقعا لذت بخش می باشد.»

 

اما او چگونه از پس نگهداری از ۲ فرزند دوقلو و یک پسر ۹ ساله اش برآمد؟ به گفته او: «من تمام کارهایم را به موقع انجام می دادم، یعنی کار امروزم و به فردا موکول نمی کردم.» اگر چه سلن دیون از استخدام پرستار خودداری کرد اما گاهی از مادر و خواهرش برای انجام دیگر کارهای خانه مانند خرید یا تمییزکاری کمک می گرفت.

 

۳. رایان رینولدز و بلیک لایولی

 

ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

باور این که رایان رینولدز و بلیک لایولی، با آنهمه مشغله کاری، پرستاری ۲۴ ساعته ندارند، سخت است! در واقع آنها مسئولیت انجام کارهایشان را خود به عهده گرفته اند. رایان در مصاحبه ای گفت: «من با این که ۵ بار در شب بیدار شوم و کهنه بچه ام را عوض کنم، مشکلی ندارم. با این که خستگی آن در کل روز توی صورتم دیده می شود اما برایم اهمیتی ندارد. مهم فرزندانم هستند و بس!»

 

البته آنها در نگهداری از فرزندان شان سوتی هایی هم داده اند که در عکس ها مورد توجه و نقد هواداران شان قرار گرفت. با این حال آنها باز هم ترجیح می دهند که به تنهایی این وظیفه را به عهده بگیرند.

 

۴. کامیلا آلوز و متیو مک کانهی

 

ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

درست ۳ ماه پس از این که کامیلا آلوز و متیو مک کانهی صاحب سومین فرزند خود شدند، متیو به سر کار خود بازگشت. او در این باره گفت: «کار کردن در این شرایط بسیار سخت است، زیرا من مجبور می شوم که نیمه های شب برای نگهداری از فرزندانم بیدار شوم، از این رو با کمبود خواب مواجه ام و مغزم درست کار نمی کند.» با این وجود آنها باز هم از استخدام پرستار سر باز زدند.

 

کامیا نیز در این باره گفت: «من دوست ندارم که پرستارهای کودک در خانه ام به این ور و آن ور سرک کشند. اگر چه فرزند داری بسیار سخت است اما ترجیح می دهم که این کار را با دست های خودم انجام دهم. البته این را هم بگویم که گاهی از مادرم کمک می گیرم. من و مادرم هر روز غذاهای بچه ها را آماده می کنیم، آنها را به مدرسه می فرستیم و پس از بازگشت شان به تکالیف آنها رسیدگی می کنیم. رمز موفقیت من در این کار منظم بودن است.»

 

۵. مارک آنتونی و جنیفر لوپز

 

ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

زمانی که مارک آنتونی و جنیفر لوپز صاحب دوقلوهایشان شدند، از استخدام پرستار خودداری کردند. به جای آن وظایف نگهداری از فرزندان شان را تقسیم کردند. مارک در این باره می گوید: «جنیفر از من توقع دارد که به او کمک کنم. به همین دلیل من از ۱۰ شب تا ۸ صبح مسئولیت نگهداری از بچه ها را به عهده داشتم، در حالی که جنیفر در طول روز از آنها مراقبت می کرد.»

 

پس از جدایی این زوج هالیوودی، جنیفر تصمیم گرفت که برای دوقلوهای ۶ ساله اش یک پرستار استخدام کند. او برای این کار یک پسر را انتخاب کرد زیرا عقیده داشت که یک مرد باید در خانه باشد تا کارهای مردانه را انجام دهد.

 

۶. رایان گاسلینگ و اوا مندس

 

ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

رایان گاسلینگ و اوا مندس نه تنها همسران خوبی برای یکدیگرند، بلکه پدر و مادر فوق العاده ای برای فرزندان شان نیز می باشند. پس از تولد اولین دختر آنها، مندس در مصاحبه ای گفت: «من دوست دارم که کارهایم را خودم به تنهایی انجام دهم. مهم نیست که چقدر این کار برایم خستگی دارد، من پرستار کودک نمی خواهم.»

 

برای اوا مندس بسیار سخت است که خستگی را در صورت اش پنهان کند. زمانی که از او در مورد مراقبت های زیبایی اش پرسیدیم در جواب گفت: «من دیگر روی برنامه های شخصی ام هیچ کنترلی ندارم. به همین دلیل مجبور می شوم در زمان هایی که فرزندم خواب است، مثلا ۴ صبح، به ظاهرم رسیدگی کنم.»

 

اوا مندس حتی در بسیاری از مراسم شرکت نمی کند تا در خانه بماند و از فرزندش مراقبت کند. به عنوان مثال زمانی که رایان برای دریافت جایزه گلدن گلوب خود به روی سن رفت، از همسرش که در آن زمان در حال نگهداری از فرزندش در خانه بود، تشکر کرد.

 

۷. ریس ویترسپون و رایان فیلیپ 

 

ستاره های هالیوود,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

اگرچه ریس ویترسپون و رایان فیلیپ در حال حاضر از هم جدا شده اند اما اگر به زندگی مشترک شان نگاهی بیاندازیم، خواهیم دید که برای نگهداری از فرزندان شان چقدر سختی کشیدند. رایان فیلیپ در این باره می گوید: «به نظر من اگر ما پرستار کودک می گرفتیم، کارمان سخت تر می شد. به علاوه، پرستار کودک میان ما و فرزندان مان جدایی می اندازند. بنابراین به جای کمک گرفتن از شخص دیگری، ما خودمان مسئولیت این کار را به عهده گرفتیم. من برای این کار، به خودمان افتخار می کنم.»با وجود این که ریس ویترسپون و رایان فیلیپ از هم جدا شده اند اما هنوز هم ارتباط نزدیک شان را با فرزندان شان حفظ کرده اند.

 

پردیس بختیاری

مرجع : سرپوش

مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم خانی به خبر بی ارزش ترین پول های ملی واکنش نشان داد

بازیگر زن سرشناس به خاطر اعتراض به ترامپ بازداشت شد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا