بازگشت مریل استریپ به هالیوود با فیلم سینمایی «پست»

شنبه 30 تیر 1397 سینما

بازگشت مریل استریپ به هالیوود با فیلم سینمایی «پست»

مریل استریپ,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,اخبار سینمای جهان

به گزارش میزان، “مریل استریپ” بازیگر مطرح سینمای هالیوود و رکوردار نامزدی در کسب جایزه اسکار بار دیگر بعد از فیلم سینمایی “پست” به عرصه سینما بازگشته است.

 

استریپ در آخرین تجربه حضور خود در فیلم سینمایی “پست” به کارگردانی “مارتین اسکورسیزی” با تام هنکس همبازی شده بود منتها این فیلم نتوانست موفقیت چندانی را برای گروه به همراه داشته باشد.

 

حال بار دیگر استریپ با فیلمی کمدی موزیکال با نام “مامامیا! دوباره شروع کنیم” به عرصه هالیوود بازگشته است. این فیلم دنباله ای بر فیلم سینمایی “مامامیا ساخته ۲۰۰۸ است.

 

مریل استریپ,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,اخبار سینمای جهان

فیلم مامامیا! روایتگر داستان دختری به‌نام سوفی است که مادرش (دونا) که صاحب هتلی در یک جزیره است، برای چندین سال هویت پدر واقعی‌اش را از او پنهان کرده است. اما دختر تصمیم می‌گیرد پیش از ازدواج، پدرش را پیدا کند. در نسخه دوم این فیلم به داستان هایی در زمان تولدش پی می برد که برایش ناشناخته است.

 

علاوه بر “مریل استریپ” بازیگرانی همچون آماندا سایفرد، لیلی جیمز، کریستین برنسکی، جولی والترز، پیرس برازنان، جرمی ایروین، کالین فرث، هیو اسکینر، استلان اسکارشگورد، دومینیک کوپر و اندی گارسیا در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

 

 

مرجع : سرپوش

جمع کمدین‌های مطرح سینما در «من دیوانه نیستم»/ اکران از چهارشنبه

جمشید مشایخی فردا به بخش منتقل می‌شود

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا