باتری ساعت بعدی سامسونگ احتمالا در بند آن جای می‌گیرد – فناوری

جمعه 15 دی 1396 فناوری

بر اساس تصاویر منتشرشده از پتنت جدید سامسونگ، این شرکت به دنبال نوآوری در ساعت هوشمند بعدی خود است.

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد کیفیت ساعت‌های هوشمند خود را ارتقاء دهد. گزارش‌ها حکایت از آن دارند که سامسونگ فعلا قصد کناره‌گیری از این بازار ندارد.

مقاله‌های مرتبط:

تصاویر منتشرشده از پتنت‌هایی که سامسونگ ماه گذشته ثبت کرده است، نشان می‌دهند که غول کره‌ای دنیای فناوری قصد اضافه کردن قابلیت‌های جذابی به ساعت‌های هوشمند بعدی خود دارد.

از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که در این تصاویر دیده می‌شود، افزایش عمر باتری گوشی‌های هوشمند از طریق گنجاندن باتری در بند ساعت است. طبیعی است که در این‌صورت، باتری بسیار نازک و انعطاف‌پذیر باشد.

بر اساس تصاویر، دو باتری در دو طرف ساعت در بند آن اضافه خواهد شد. البته این موضوع انتخاب جنس بند را برای کاربران محدود نخواهد کرد و آن‌ها همچنان قادر خواهند بود بندهایی از جنس چرم، پلیمر، فایبر و‌… را به همراه باتری‌ها داشته باشند.

پتنت ساعت سامسونگ

از سوی دیگر، از آن‌جایی که با انتقال باتری از داخل ساعت به بند، فضای قابل‌ توجهی در آن آزاد خواهد شد، سامسونگ می‌تواند مواردی از قبیل دوربین، حسگر اثر انگشت، حسگر نور، حسگر مجاورت، مادون قرمز و ضربان قلب را به ساعت هوشمند بعدی خود که ممکن است Gear S4 نام داشته باشد، اضافه کند.

ویژگی جدید دیگری که انتظار می‌رود به ساعت آینده‌ی سامسونگ اضافه شود، حاشیه‌ی صفحه‌ی قابل چرخش است و کاربر با هر بار چرخاندن آن، به منوی متفاوتی دسترسی خواهد داشت. هرچند قابلیت‌های یادشده بسیار جذاب هستند؛ اما باید منتظر ماند و دید سامسونگ موفق به استفاده از این ویژگی‌های جدید در ساعت هوشمندی آینده‌ی خود خواهد شد یا خیر.


منبع : زومیت

مراحل بهره‌گیری از مشاوره یک مربی کسب و کار - فناوری

مدیاتک سه تراشه جدید از سری Helio X در اواخر ۲۰۱۸ عرضه خواهد کرد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا