ایسر کروم بوک اسپین ۱۱ را با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه نمایشگر معرفی کرد – فناوری

چهارشنبه 4 بهمن 1396 فناوری

ایسر از کروم‌بوک جدید خود موسوم به اسپین ۱۱ رونمایی کرد. این لپ‌تاپ از نمایشگری با ویژگی چرخش ۳۶۰ درجه بهره می‌برد.

 اسپین ۱۱، کروم‌بوکی جدید ایسر، محصولی تبدیل شونده به لولایی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه مجهز شده و صفحه نمایش لمسی آن هم ۱۱.۶ اینچی است. اگر نام انتخاب شده برای این دستگاه برایتان آشنا به‌نظر می‌رسد، احتمالا به این دلیل است که ایسر و گوگل قبلا محصولی مشابه با کروم‌بوک اسپین ۱۱ را برای کاربردهای آموزشی عرضه کرده‌اند. این مدل جدید از طریق کانال‌های توزیع معمول در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

مقاله‌های مرتبط:

کروم‌بوک اسپین ۱۱ ایسر در چند مدل مختلف با پردازنده‌ی چهار هسته‌ای پنتیوم یا با پردازنده‌های سلرون در دسترس مشتریان خواهد بود. این دستگاه به دو پورت یواس‌بی نوع سی ۳.۱ مجهز است و از گوگل پلی نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات کروم‌بوک مورد بحث می‌توان به صفحه نمایش آی‌پی‌اس لمسی ۱۱.۶ اینچی اشاره کرد که رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل را ارائه می‌دهد. بنابر اعلام کمپانی ایسر با هر بار شارژ کامل این کروم‌بوک می‌توان تا ۱۰ ساعت از این دستگاه استفاده کرد. قیمت در نظر گرفته شده برای اسپین ۱۱ در کشور آمریکا ۳۴۹ دلار بوده و فروش این محصول از ماه مارس آغاز خواهد شد.

کروم بوک ۱۱ استاندارد

افزون بر محصول فوق، کمپانی ایسر یک کروم بوک استاندارد دیگر با نام کروم‌بوک ۱۱ معرفی کرده است. شناسه مدل این دستگاه C732 است و بازار آموزشی را هدف قرار داده است. از جمله ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توان به گواهی آی‌پی ۴۱ اشاره کرد. کاربران می‌توانند این‌ کروم‌بوک را با پردازنده‌ی چهار هسته‌ای یا دو هسته‌ای سلرون خریداری کنند. همچنین یک مدل از کروم‌بوک ۱۱ استاندارد جدید ایسر از شبکه‌های پرسرعت ال‌تی‌ای نیز پشتیبانی‌می‌کند. کاریران می‌توانند محصول یاد شده را با نمایشگر لمسی آی‌پی‌اس ۱۱.۶ اینچی و رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسلی یا با پنل غیر آی‌پی‌اس خریداری کنند. افزون بر این، کروم‌بوک نامبرده با پنل غیرلمسی تی‌ان نیز به بازار عرضه خواهد شد. این دستگاه به ۲ پورت یواس‌بی نوع سی ۳.۱ و نیز دو پورت یواس‌بی ۳.۰ نوع A و همچنین اسلات کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی مجهز شده است. قیمت مدل غیر لمسی این‌ کروم‌بوک از ۲۷۹.۹۹‌ دلار آغاز می‌شود و مدل‌های صفحه لمسی آن نیز با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

در نهایت ایسر یک کروم‌باکس جدید به‌نام CXI3 را هم‌ معرفی و آن را به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و یک درگاه یواس‌بی نوع سی ۳.۱ مجهز کرده است. از دیگر ویژگی‌های دستگاه یاد شده می‌توان به پنج پورت یواس‌بی نوع A، درگاه اچ‌دی‌ام‌آی، اترنت و میکرو اس‌دی اشاره کرد. کروم‌باکس CXI3 به همراه یک پایه‌ی نگه‌دارنده عرضه خواهد شد و علاوه بر این مشتریان می‌توانند در صورت تمایل کیت VESA را نیز با این محصول خریداری کنند. کیت مورد بحث به شما اجازه می‌دهد تا این رایانه‌ی کوچک را به پشت نمایشگر خود متصل کنید. تا کنون هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت یا زمان عرضه‌‌ی این کروم‌باکس به بازار ارائه نشده است.

کروم باکس

نظر شما در این مورد چیست؟


منبع : زومیت

شیائومی احتمالا در نمایشگاه MWC از پردازنده Surge S2 رونمایی می‌کند - فناوری

مدل تقلبی گوشی های جدید هم آمد-فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا