ایده های مدرن و شیک برای طراحی داخلی 2018

چهارشنبه 4 بهمن 1396 دکوراسیون
ایده های مدرن و شیک برای طراحی داخلی 2018

ایده های مدرن و شیک برای طراحی داخلی 2018

با ورود به سال جدید میلادی 2018 بازار طراحی ها گرم شده است و سبک مشخصی در این سال تعیین نشده است و ما با جستجویی در اطرافمان توانستیم برخی طراحی های داخلی را به سبک 2018 پیدا کنیم که در این بخش از دنیای مد نمناک به آنها اشاره خواهیم کرد.
طراحی داخلی منزلدکوراسیون خانه
طراحی داخلی منزل
پالت رنگی
در طراحی های داخلی سال 2018 پالت های به رنگ بنفش از بهترین رنگ ها شناخته شده است اما طراحان به نظر نمی آید که از این طراحی ها راضی و خوشحال باشند .
از سوی دیگر رنگ صورتی (Millennial Pink) که در تصویر مشاهده می نمایید می تواند یک رنگ دلخواه و مورد علاقه برای شما باشد و با استفاده از این رنگ حتما راضی خواهید بود و نظر تمام مهمانان شما را به خود جلب خواهد کرد .رنگ Millennial Pink بیشتر انتظار می رود که یک رنگ پایدار باشد و با اضافه نمودن وسایل جانبی دیگر می تواند به زیبایی خانه و دیگر وسایل کمک کند . با اضافه کردن پنجره های بزرگتر فضای اتاق را به فضای نسبتا بزرگتری تبدیل می کنید و همچنین با اضافه کردن پرده و دکوراسیون مناسب فضا می توانهید به زیبایی فضای خانه بیشتر کمک نمایید .
طراحی داخلی منزل
طراحی داخلی منزل
طراحی داخلی منزل

ایده های زیبا و مدرن برای طراحی داخلی منزل در سال جدید

بهترین پنجره ی Millennial Pink را برای خانه خود انتخاب کنید و همچنین در انتخاب رنگ پرده ها با دقت باشید تا بعدها دچار مشکل نشوید و با دکوراسیون خانه و رنگ خانه سازگاری داشته باشند .
و همچنین با اضافه نمودن برخی گل و گیاه همرنگ یا متناسب بارنگ های دیگر وسایل و دکوراسیون می توانید نظر هارا به خود و خانه تان جلب نمایید . برای این رنگ از دکوراسیون می توانید از گل های پیشنهادی مانند اسطوخودوس و یاس بنفش استفاده کنید و استفاده از گل و گیاه بطور کلی می تواند باعث ایجاد آرامش شود.
همچنین بخوانید : تمامی دکوراسیون خانه های شیک و زیبا

دکوراسیون و لوازم جانبی اصل مهم در طراحی داخلی منزل

لوازم خانگی آهنی همچنان در سال 2018 رواج بیشتر پیدا کرده اند و پیش بینی می شود که در سال 2018 از لوازم آهنی تزیینی بیشتر استفاده شود .برای مثال شما می توانید از فلزاتی مانند طلا و نقره و مس و حتی برنج برای زیبایی و تزیینات خانه تان استفاده نمایید .
تنها چیزی که در این زمینه مهم می باشد این است که شما ملزم به خرید وسایل فلزی تزیینی برای خانه تان نیستید و نباید ثروت خود را صرف این وسایل کنید . شما می توانید وسایل قدیمی خود را که قصد جایگزین کردن آنها را با وسایل جانبی فلزی نو دارید را ، به دست تعمیر بسپارید و دیگر با این کار هزینه اضافی نخواهید کرد و می توانید به هدف خود هم دست پیدا کنید .
طرح های هندسی سال 2018 میلادی نیز بسیار مرسوم و چشمگیر هستند و می توانید از آنها برای پر کردن جاها خالی استفاده کنید .
طراحی داخلی منزل
طراحی داخلی منزل

ایده استفاده مناسب از لوازم خانگی در طراحی داخلی منزل زیبا

دکوراسیون DIY بخشی از طراحی داخلی منزل

دکوراسیون DIY که در حقیقت همان ایده استفاده از وسایل دور ریختنی و بی مصرف است تنها یک فاز از طراحی نیست و امروزه به یک شیوه زندگی تبدیل شده است . دکوراسیون DIY که توسط تولید کنندگان بزرگ در زمینه تزیینات خانگی تهیه و تولید می شوند برای زیبایی خانه هایتان بسیار موثر و زیبا هستند و بیشتر هم در دسترس هستند و نکته ایی که بسیار اهمیت دارد ، مقرون به صرفه بودن آنها است و مردم نیز با این نوع از طراحی و وسایل آشنا هستند و از صحت و سلامت این نوع دکوراسیون آشنا می باشند .
طراحی داخلی منزل
طراحی داخلی منزل
همچنین پالت های از جنس چوب های بازیافت شده ، همیشه محبوب و مقرون به صرفه هستند و این مورد نیز در مبلمان و دیگر وسایل چوبی صدق می کند .
دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی منزل با چیدمانی متفاوت برای سال 2018

منبع:نمناک

کابینت آشپزخانه 2018 رنگ بنفش

کابینت آشپزخانه 2018 رنگ بنفش

دکوراسیون اتاق خواب به رنگ سفید

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا