لوازم کاربردی برای نظم دادن بیشتر به خانه

شنبه 14 تیر 1399 دکوراسیون
لوازم کاربردی برای نظمدادن بیشتر به خانه

هر فردی دوست دارد خانه ای مرتب و منظم داشته باشد و در عین حال دسترسی به همه وسایل برایش راحت و سریع باشد و همچنین ظاهر خانه آراسته باشد و چیز اضافی در هیچ گوشه و کناری که باعث شلوغی و ریخت وپاش می شود نباشد برای این کار راهکار های ساده ای وجود دارد که با تهیه چند وسیله کاربردی می توان به این خواسته ها رسید .

ایده های جالب برای ایجاد نظم در منزل

نصب قفسه های کاربردی در آشپزخانه

این قفسه ها، همانند قفسه هایی است که در فروشگاه های مواد غذایی نظیر آن ها را دیده اید. شما می توانید با قرار دادن جدیدترین قوطی ها و جعبه ها در پشت مواد قدیمی تر، مواد غذایی خود را به نوعی دسته بندی کنید که فاسد نشوند. همچنین مواد غذایی خشک (از جمله غلات، لوبیا، آجیل و آرد) را در ظروف حاوی برچسب ها در این قفسه ها نگهداری کنید.

قفسه های یخچال و کابینت

این قفسه ها که در یخچال فریزر قرار می گیرند، ظروف ذخیره سازی قابل انعطافی هستند که قابلیت نگهداری مواد غذایی را در خود دارند. این مجموعه که در عکس مشاهده می کنید، از شش ظروف متناسب با میوه ها و سبزیجات، چاشنی، نوشیدنی ها و تخم مرغ ها تشکیل شده است. شما می توانید قفسه های سفارشی خودتان را سفارش داده و آن ها را برای ظروف مختلف یا روزهای هفته تعیین کنید.

 تقسیم‌کننده کشوها

تقسیم‌کننده کشوها ،ایده خوب و کار ساز و  وسیله‌ای عالی برای مرتب کردن کشوهای خانه است.با وجود چنین وسیله ای  محتویات کشو را خیلی مرتب در بخش‌های مختلف  قرار دهید و هر زمان چیزی لازم داشتید، بدون دردسر به آن دسترسی پیدا کنید.

 جعبه ابزار

جعبه ابزار فلزی 2 طبقه با طول 50 سانتی متر اکتیو مدل AC-6502MT ...

جعبه ابزارها جزو بهترین لوازم نظم دهنده برای ابزارآلات مورد نیاز در منزل است. که با قرار دادن ابزار کار در این جعبه می توان در عین دسترسی آسان نظم و ترتیب می گیرد.

 باکس‌های نظم دهنده

لوازم نظم دهنده، باکس

باکس ها در عین زیبایی ظرفیت زیادی بررای قرار دادن وسایل در خود دارند و به  راحتی می‌توانند به عنوان دکور هر اتاقی استفاده شوند. در عین حال راه حلی عالی برای نگهداری وسایل پرحجم‌‌اند. می‌توانید آن را روی کمد اتاق یا کنار وسایل دیگرتان در اتاق بگذارید.

 کشوهای نظم دهنده

لوازم نظم دهنده، کشو

این کشوها جای  مناسب برای  نگهداری پیراهن‌های مردانه، جوراب، روسری، کیف، دستکش و کفش می باشند. در ضمن از جنس شفاف ساخته شده، می‌توان به راحتی محتویات داخل آنها را مشاهده کرد. می‌توان تعدادی از این کشوها را روی یکدیگر قرار داد و وسایلی که هر لحظه به آنها نیاز داریم را در آنها بچینیم.

 

 استند لوازم آرایشی

لوازم نظم دهنده، آرایشی

این وسیله ایده‌آل برای هر خانمی است. شما می‌توانید تمام لوازم آرایشی‌تان را بسیار مرتب و منظم در این وسیله نگهدارنده، بگذارید.

 جا کفشی چمدانی

لوازم نظم دهنده، جا کفشی

اگر نگران محل نگهداری کفش‌هایتان هستید و نمی‌دانید به آنها چگونه نظم دهید، این نوع لوازم نظم دهنده که می‌تواند تعداد زیادی کفش در خود نگه دارد  و به کفش‌هایتان نظم دهید. این جاکفشی را می‌توانید زیررختخواب، کمد و هر جای دیگر که مد نظرتان است، بگذارید.

جا کنترلی و جا روزنامه‌ای

لوازم نظم دهنده، جا کنترلی

جا کنترلی ایده‌ای عالی برای مرتب نگهداشتن انواع کنترل‌های از راه دور و همچنین روزنامه است. با این وسیله دیگر کنترل از راه دور دستگاه‌های الکترونیکی مختلف در خانه را گم نمی‌کنید و هر زمان که آنها را لازم داشتید، در دسترس‌تان خواهد بود. همینطور روزنامه‌ را در دسترس خواهید داشت.

 آویز نظم دهنده کمد

لوازم نظم دهنده، آویز

آویز نظم دهنده کمد،  وسیله‌ای مناسب برای نظم دادن محتویات داخل کمد است. همه ما وسایل مختلف در اندازه‌های مختلف داریم که گاهی‌اوقات کمدمان را بسیار نامرتب و نامنظم می‌کنند. اما این آویز نظم دهنده کمد، به راحتی وسایل را مرتب می‌کند.  میله و قلاب‌های آن به راحتی نصب می‌شوند. . می‌توانید پیراهن‌، حوله، کفش، پیژامه و هر وسیله دیگر را مرتب در این آویز بگذارید.

 

تاق خواب ایده ال

6 نکته برای داشتن اتاق خواب ایده آل

ایده های تزیین منزل با چیدن گل های طبیعی

ایده های تزیین منزل با چیدن گل های طبیعی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا