ایده های تزیین منزل با چیدن گل های طبیعی

چهارشنبه 7 خرداد 1399 دکوراسیون
ایده های تزیین منزل با چیدن گل های طبیعی

گل ها ی طبیعی یکی از بهترین انتخاب ها برای تزیین  خانه هستند که می توان  در هر جای خانه از تراس ، راه پله ها ، بالکن ،پذیرایی ،اتاق خواب ها  از آن ها   استفاده کرد. گل ها می توانند به یک نشیمن خسته کننده و بی روح، جان و طراوت تازه ببخشند  و طبیعت را به دل خانه بیاورند و یا دکور اتاق خواب شما را زیباتر کنند.

اگر از دکور منزلتان خسته شده اید می توانید با اضاف کردن چند گلدان رنگ و بوی خانه را عوض کنید در این جا ایده هایی از تزیین منزل با گلدان هایی از گل های طبیعی آورده ایم .

 

تزیین خانه با گیاهان آپارتمانی - مجله تصویر زندگی

ایده های دکوراسیون گل و گیاه برای خانه های بدون حیاط

استفاده از گل و گیاه در داخل منزل بی  شک یکی از کم‌هزینه‌ترین انتخاب ها است که برای تغییر دکور داخلی می می توانید از آن استفاده کنید .برای اینکه یک چیدمان متفاوت و منحصر به فردی داشته باشید قرار نیست  هزینه‌های سرسام‌آوری را به خود و خانواده‌تان تحمیل کنید.  با استفاده از گلدان های کوچک و بزرگ با استفاده از چند درختچه می‌توانید یک گلخانه شیک داشته باشید .

چگونه با تغییرات کوچک در خانه، فضا را دلنشین و بهاری کنیم/ اصول ...

شما به‌راحتی می‌توانید از انواع کاکتوس ها که به مراقبت کمتری نیاز دارند استفاده کنید و یا از گیاهان رونده برای تزیین دیوارها و نرده ها بهره مند شوید با کمی سلیقه از قراردادن گلدان های زیبا در کنار هم و چیدمان دلخواه طبیعتی کوچک را به چشمانتان هدیه دهید .

 

تزیین خانه با گیاهان آپارتمانی سرسبز و زیبا

انرژی مثبت گیاهان در دکوراسیون خانه | زگالی | Zegali

قسمت هایی از خانه که نور گیری عالی دارند را می توان با استفاده از چند گلدان زیبا و درختچه های بونسای یا کاکتوس تزیین کرد که بازتاب زیبای نور خورشید در خانه باشند و همچنین در کنار زیبایی محیط زندگی ما را از آلودگی ها حفظ کنند .

 

لوازم کاربردی برای نظمدادن بیشتر به خانه

لوازم کاربردی برای نظم دادن بیشتر به خانه

دکوراسیون منزل با تنه درختان

ایده های جالب دکوراسیون منزل با تنه درخت

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا