اپل دعوتنامه مراسم معرفی آیفون8 در ۲۱ شهریور را ارسال کرد – فناوری

پنج‌شنبه 9 شهریور 1396 فناوری

کمپانی اپل دعوتنامه‌هایی برای تاریخ ۲۱ شهریور (۱۲ سپتامبر) فرستاده است؛ انتظار می‌رود شرکت در این تاریخ از آیفون ۸ رونمایی کند.

اپل دعوتنامه‌هایی برای رویداد بزرگ بعدی خود فرستاده است. تاریخ این دعوتنامه‌ها ۲۱ شهریور بوده و انتظار می‌رود این شرکت از آیفون ۸ در کنار به‌روزرسانی‌هایی برای ساعت هوشمند اپل (اپل واچ)، تلویزیون اپل (اپل تی‌وی) و iOS رونمایی کند.

احتمالا اپل از سه آیفون جدید در این رویداد رونمایی کند: آیفون ۸ با صفحه‌نمایش اولد و بدون حاشیه و دوربین با قابلیت اسکن سه‌بعدی صورت و نسخه‌های به‌روزرسانی شده از گوشی‌های آیفون ۷ و ۷ پلاس به همراه شارژر بی‌سیم، سه محصولی است که انتظار معرفی آن را در تاریخ مقرر داریم. همچنین شایعات، حاکی از معرفی اپل تی‌وی جدید با رزولوشن 4K در کنار اپل واچ با پشتیبانی از شبکه‌ی LTE است.

iphone 8

مقاله‌های مرتبط:

مطابق عادت‌های گذشته‌ی این شرکت، احتمالا نسخه‌ی نهایی نرم‌افزار آیفون و مک جدید هنگام این رویداد منتشر خواهد شد. اپل برای اولین بار در ماه ژوئن سال جاری، در کنفرانس سالانه‌ی توسعه‌دهندگان، iOS 11 و نرم‌افزار «های سیرا» را معرفی کرد، اما در مراحل مختلفی آن را در اختیار توسعه دهندگان نرم افزار، قرار می‌دهد.

دعوتنامه‌ی رویداد ۱۲ سپتامبر اطلاعات بیشتری در مورد محصولات یا نرم‌افزارهایی که احتمالا معرفی خواهند شد، نمی‌دهد و با کلمات ساده‌ای دعوت شوندگان را به ملاقات در مکان مورد نظر دعوت می‌کند. این اولین رویدادی است که اپل در تئاتر استیو جابز واقع در پردیس اپل پارک در کوپرتینو میزبانی می‌کند. احتمالا در تاریخ ۱۲ سپتامبر اطلاعات بیشتری در مورد این رویداد خواهیم فهمید.


منبع : زومیت

معرفی نسل جدید بنتلی کانتینِنتال GT، اشراف‌زاده انگلیسی!-فناوری

ال‌ جی از ماشین لباس‌شویی جدید TWINWash رونمایی کرد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا