اوان بلس، رندر جدیدی از آیفون 8 منتشر کرد – فناوری

چهارشنبه 18 مرداد 1396 فناوری

اوان بلس، به‌تازگی رندر جدیدی از گوشی پرچم‌دار جدید اپل یعنی آیفون ۸ منتشر کرده است که طراحی این مدل را به نمایش می‌‏گذارد.

ایوان بلس، فاش‌کننده‌ی معروف دنیای توئیتر که وی‌ را با نام evleakes@ نیز می‎شناسیم، رندر جدیدی از گوشی پرچم‎دار آیفون ۸ اپل منتشر کرده است. این رندر مربوط به یک کیس برای پرچم‎دار جدید شرکت اپل است که طراحی بدون حاشیه آیفون ۸ را تأیید می‏‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

کیس آیفون ۸ که در این رندر دیده می‌شود، توسط UAG (مخفف Urban Armor Gear) طراحی شده است. به‏‌نظر می‌رسد رندر منتشرشده، صحت داشته باشد و نام سازنده نیز با بررسی دقیق‌تر کیس در فروشگاه آمازون به ‎دست آمده است. نمونه‌های مشابه کیس فاش شده برای آیفون ۸، پیش‌تر برای گوشی‌های دیگر اپل مانند آیفون ۷ پلاس و آیفون ۶ اس پلاس توسط UAG طراحی شده بود. هم‌چنین شرکت سازنده، کیس مشابهی برای گوشی‎های پرچم‎دار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ عرضه کرده است.

کیس آیفون 8

رندر تازه منتشرشده، جزئیات و اخبار پیشین در مورد آیفون ۸ را تأیید می‏‌کند. همان‌‏طور که گفته شد، پرچم‎دار جدید اپل به نمایشگر بدون حاشیه مجهز خواهد بود. تنها در لبه‌ی بالای نمایشگر، حاشیه کمی وجود دارد که برای جای‌گیری بلندگو، سنسورهای دوربین و سنسورهای دیگر مانند حسگر سنجش نور محیط یا لیزر سه‌بعدی در نظر گرفته شده است.

از آنجایی‌که این شایعات به‌صورت رسمی تأیید نشده است، باید به رندر تازه فاش شده از آیفون ۸ با دیده شک و تردید نگریست. به هرحال، اگر رندر به‌دست‌آمده از آیفون ۸ اپل صحت داشته باشد؛ به‌‏نظر می‎رسد که پرچم‎دار بعدی اپل برخلاف قیمت زیادی که احتمالاً برای آن در نظر گرفته می‏‌شود، یکی از جذاب‌ترین گوشی‌‏های امسال خواهد بود.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با آیفون ۸ به این صفحه مراجعه کنید.


منبع : زومیت

گوشی شارپ Aquos S2 با دوربین دوگانه و طراحی کامپکت معرفی شد - فناوری

اصول فرهنگ عالی سازمانی در برترین محیط های کار - فناوری

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا