انبار لاستیک، در آتش سوخت – حوادث

پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 دسته‌بندی نشده

خبرگزاری مهر:‌ جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در یک مغازه لاستیک‌فروشی حوالی خیابان اکباتان اظهار داشت: به موجب وقوع این حادثه، دود سیاه‌ رنگی از فاصله‌های دور در مرکز تهران در آسمان قابل مشاهده بود که این دود سیاه باعث ترس و وحشت بسیاری از هموطنان شده بود.

ملکی با اعلام اینکه بلافاصله پس از وقوع این حادثه، نجاتگران دو ایستگاه آتش‌نشانی همراه با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند، افزود: محل حادثه یک انبار دپوی لاستیک و ضایعات پلاستیکی بود که به دلیل نامعلومی دچار حریق شده و به دلیل اشتعالزا بودن مواد داخل انبار، شعله‌های آتش هر آن گسترش پیدا می‌کند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: در حال حاضر مأموران آتش‌نشانی در محل حادثه حضور دارند و شعله‌ها مهار شده و عملیات لکه‌گیری تا مهار کامل شعله‌های آتش ادامه دارد.

وی تصریح کرد: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان علت‌یاب سازمان در دست بررسی است.

ملکی همچنین با تکذیب وقوع آتش‌سوزی در استانداری تهران گفت: به شهروندان توصیه می‌شود حتماً اخبار را از مبادی معتبر پیگیری کرده و فریب شایعه‌سازی شبکه‌های مجازی را نخورند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در هر حال نجاتگران آتش‌نشانی مانند همیشه در آماده‌باش کامل هستند و در صورت وقوع هرگونه حادثه در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه می‌رسانند.

منبع : برترینها

کشف ۱۲ نارنجک جنگی در ورامین+تصویر - حوادث

عکس های سوپر نینجاهای زن ایرانی از نگاه غربی ها - جامعه

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا