ال‌جی وی 30، قابلیت‌های صوتی منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد – فناوری

سه‌شنبه 7 شهریور 1396 فناوری

شرکت ال‌جی، به‌تازگی جزئیات جدیدی را در رابطه با قابلیت‌های صوتی گوشی پرچم‎دار جدیدش یعنی وی ۳۰ فاش کرده است.

مدت کوتاهی پس از انتشار یک تیزر ویدیویی توسط ال‎جی که روی تجربه‌ی صدای فراگیر گوشی ال‌جی وی ۳۰ تأکید داشت، این سازنده جزئیات جدیدی را در رابطه با قابلیت‌های صوتی پرچم‌دار جدیدش ارائه داده است. ال‌جی، ادعا می‌کند که «قابلیت‌های صوتی جدید گوشی ال‌جی وی ۳۰ را هرگز در هیچ گوشی‌ هوشمندی ندیده‌اید!»

مانند ال‌جی وی ۲۰، گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی وی ۳۰ از تراشه‌ی Hi-Fi Quad DAC (مبدل صوتی دیجیتال به آنالوگ چهارگانه) برخوردار است؛ هرچند، تراشه‌ی به‌کاررفته در این گوشی ارتقاء یافته است و اکنون عملکرد بهتری در مقایسه با نسل گذشته دارد. به لطف همکاری با شرکت ESS Technology که در کالیفرنیا ساکن است؛ مبدل پیشرفته‌ی صوتی دیجیتال به آنالوگ ال‎وی جی ۳۰، قابلیت‏‎هایی مانند فیلترهای دیجیتالی و مُدهای مختلف صوتی از پیش‌‌تنظیم‌شده‌ای را ارائه می‎دهد. به همین جهت، کاربران تجربه‌ی صوتی بهتری حتی با «هدفون‌های معمولی» خواهند داشت.

قابلیت صوتی ال جی وی 30

اسکرین‌شات رسمی که از گوشی ال‌جی وی ۳۰ در بالا دیده می‎شود، جزئیاتی را در رابطه با شخصی‌سازی صدای خروجی از این گوشی ارائه می‌دهد. پرچم‏‌دار جدید ال‌جی هم‌چنین پیشرفت‌هایی برای استریم صدا داشته است زیرا از فناوری استریم با کیفیت بالای شرکت MQA Ltd در انگلستان بهره می‌گیرد. علاوه‎بر این، ال‌جی وی ۳۰ در ضبط صدا نیز عملکرد خوبی را به نمایش خواهد گذاشت؛ به این دلیل که گیرنده‌ی صدای این گوشی، می‌تواند به عنوان میکروفون نیز عمل کند.

مقاله‌های مرتبط:

برطبق اعلام شرکت ال‎جی، وی ۳۰ می‌تواند طیف گسترده‌تری از صداها را از «زمزمه تا صدای رعد و برق» بدون اعوجاج ضبط کند و هم‎چنین این سازنده به همکاری خود با B&O Play ادامه خواهد داد؛ به همین جهت، تغییراتی در صدای خروجی اعمال شده است که تجربه‌ی صوتی روی گوشی وی ۳۰ را ارتقا می‌دهد. هم‌چنین مانند ال‌جی وی ۲۰، پرچم‌دار جدید ال‎جی با ایرفون‎های باکیفیت B&O Play همراه خواهد بود؛ این هدفون‌ها در جعبه‌ی گوشی قرار دارد.

برای یادآوری، باید اشاره کرد که شرکت ال‎جی در ۳۱ آگوست (۹ شهریور) به‌صورت رسمی، ال‌جی وی ۳۰ را معرفی خواهد کرد و انتظار می‌رود که این گوشی در ماه سپتامبر نیز در ایالات متحده و سایر بازارها عرضه شود.

پرچم‌دار جدید ال‌جی به نمایشگر ۶ اینچی اولد +QHD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل مجهز خواهد بود؛ البته، خبری از صفحه‌نمایش ثانویه در گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی نیست و شرکت ال‌جی برای شبیه‌سازی برخی از کاربردهای آن از قابلیت نرم‌افزاری «نوار شناور» استفاده خواهد کرد.

پرچم‌دار جدید وی ۳۰ از دوربین دوگانه‌ی ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی با لنزهایی از جنس شیشه و گشودگی دیافراگم f/1.6 بهره می‌گیرد و چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام، شش گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی از دیگر مشخصات فاش شده برای این گوشی پرچم‌دار است. هم‌چنین گمان می‌رود که شرکت ال‌جی، گوشی جدیدش را در دو نسخه‌ی «استاندارد» و «پلاس» عرضه کند که قیمت این دو مدل نزدیک به ۱۷۵ دلار با یک‌دیگر تفاوت دارد. احتمالاً این دو مدل در فضای ذخیره‌سازی با یک‌دیگر تفاوت خواهند داشت.


منبع : زومیت

زمان فروش ساینا اتوماتیک اعلام شد؛ بروزرسانی: ظرفیت در نظر گرفته شده به پایان رسید - فناوری

لندرور دیفندر با پیشرانه V8 شورولت - فناوری

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا