اعتراف های هولناک قاتل دختر فریمانی – حوادث

پنج‌شنبه 9 شهریور 1396 دسته‌بندی نشده

روزنامه ایران: عامل قتل دختر بچه فریمانی که به خاطر چند النگوی طلا، داغ دختر خردسالی را بر دل پدر و مادرش گذاشته بود، در اعترافاتی تکان دهنده جزییات جنایت را فاش کرد.

 «رحیمه»- 40 ساله- که در جریان سرقت طلاهای دو دختر بچه دیگر به دام پلیس افتاده بود، تنها دو روز پس از بازداشتش به قتل دختر 5 ساله‌ای اعتراف کرد که جسدش در سرویس بهداشتی خانه پدربزرگش پیدا شده بود.

 

«فاطمه» 5 ساله روز جمعه تنها به حیاط خانه پدربزرگش رفته و در خانه نیمه باز بود که این اتفاق هولناک رخ داد.«رحیمه» که از سیستان و بلوچستان به خراسان آمده و کودکان بیگناه را طعمه قرارداده بود به مأموران گفت: «آن روز وقتی از در نیمه باز خانه داخل را نگاه کردم فهمیدم دختربچه تنها است. او النگو و گوشواره داشت.

 

بسرعت داخل شدم و او را داخل دستشویی بردم. اما ناگهان یکی از افراد خانه به حیاط آمد. من که ترسیده بودم برای اینکه صدای بچه درنیاید آنقدر دستم را روی دهانش فشار دادم تا نفس‌اش قطع شد. بعد هم سریع النگوهایش را درآوردم و فرار کردم.»

سردار قادر کریمی، فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیزگفت: «این زن تاکنون به چندین سرقت از کودکان در نقاط مختلف استان اعتراف کرده است. براساس اعترافات متهم، او دختربچه‌هایی که طلا داشتند را زیرنظر گرفته و به بهانه خوراکی آنها را با خود برده و پس از سرقت در حاشیه شهر رها کرده بود. متهم که تبعه خارجی و مطلقه است چهار فرزند دارد.

منبع : برترینها

درخواست طلاق در بازگشت از ماه عسل رویایی - حوادث

3 کارگر زن در کوره پزخانه سوختند - حوادث

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا