درگیری در پرواز برگشت تبریز با بازیکنان استقلال

یکشنبه 12 آبان 1398 ورزشی
استقلال باعث تاخیر پرواز تبریز

استقلال باعث تاخیر پرواز تبریز شد،تیم  استقلال با تاخیر به فرودگاه مدنی تبریز رسید. بعضی از هواداران تراکتور که از باخت تیم خود ناراحت بودند، همچنین از این تاخیر دلخور بودند با آنها درگیر شدند.

استقلال باعث تاخیر پرواز تبریز

روز سه شنبه، سازمان لیگ از تغییر زمان دیدار استقلال با تراکتور خبر داد و اعلام کرد که بازی با تاخیر به جای 15:30 ساعت 18 برگزار می‌شود. باشگاه استقلال به تغییر برنامه اعتراض کرد  و دلیل اعتراض آنها مسابقه بعدی استقذلال بود آنها اعلام کردند پیش از این، بلیط پرواز بازگشت به تهران را برای ساعت 21 رزرو کرده و با توجه به زمان برگزاری بازی، به پرواز نمی‌رسند. استقلالی‌ها همچنین به سازمان لیگ اعلام کردند که در صورتی که به پرواز نرسند، باید یک روز بعد به تهران بازگردند و آن وقت روز سه‌شنبه در هفته دهم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان بازی نخواهند کرد.

 

و شورای تأمین استان آذربایجان و سازمان لیگ و اداره کل ورزش استان آذربایجان شرقی  به باشگاه استقلال تضمین می‌دهند که مشکلی برای پرواز آنها بوجود نمی‌آید و بازی در ساعت 18 برگزار خواهد شد. استقلالی‌ها بعد از بازی طبق پیش‌بینی دیر به فرودگاه شهید مدنی رسیدند،

اما با رایزنی‌های صورت گرفته، هواپیما پرواز نکرد و منتظر استقلالی‌ها ماند. زمانی که اعضای تیم سوار هواپیما می‌شوند، برخی از مسافران که به دلیل تأخیر پرواز کلافه شده بودند، به استقلالی‌ها اعتراض می‌کنند. برخی نیز که طرفدار تراکتور بوده و از باخت تیم‌شان ناراحت بودند، با برخی از بازیکنان استقلال درگیر می‌شوند.

 

با این حال استقلال به این پرواز رسید، ولی جای تاسف دارد که هنوز در لیگ ایران پس نوزده دوره مسابقات هنوز هماهنگی لازم بین باشگاه ها و سازمان لیگ برای چنین موارد انجام نشده.

بازی بعدی استقلال روز شه شنبه با صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزاذی تهران برگزار می شود.

منبع : خبرگزاری تسنیم

استروماچونی

وابستگی استروماچونی مربی جوان استقلال به خانواده اش

دایی: خوشحالم رکوردم را رونالدو می‌شکند

رکورد دایی را رونالدو خواهد شکست

آخرین دیدگاه‌ها

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا