ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک بعد از ۱۷ سال در لاس وگاس

سه‌شنبه 28 تیر 1401 چهره ها
ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک

جنیفر لوپز و بن افلک در لاس وگاس ازدواج کردند

ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک:جنیفر لوپزو بن افلک شنبه در یک کلیسای کوچک در لاس وگاس با هم ازدواج کردند که به اوج خود رسید که بیش از دو دهه در دو رمان عاشقانه جداگانه ادامه داشت و تیترهای بیشماری از روزنامه ها را به خود اختصاص داد.

لوپز روز یکشنبه در خبرنامه خود برای هواداران با عنوان “ما آن را انجام دادیم” ازدواج خود را اعلام کرد. لوپز در ابتدا نامزدی خود را در ماه آوریل در همان خبرنامه “On the J Lo” عمومی کرد.

لوپز در پیامی با امضای جنیفر لین افلک نوشت: “عشق زیباست. عشق مهربان است. و معلوم شد که عشق صبور است. بیست سال صبور.”

این خواننده و هنرپیشه آمریکایی پس از ازدواج اش با بن افلک اسمش را نیز به « جنیفر لین افلک » تغییر داده است . این زوج روز شنبه با هواپیما به لاس وگاس رفتند و در کلیسای کوچکی با ۴ زوج دیگر در انتظار بودند تا در نهایت نوبت آنها شود . بعد هم خیلی ساده مراسم ازدواج شان را برگزار کردند . خانم لوپز در ادامه نوشت

 

ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک

ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک

ماجرای جنیفر لوپز و بن افلک

پس از ۱۷ سال ، عشق جنیفر لوپز ، خواننده و هنرپیشه و بن افلک ، سینماگر هالیوود به ثمر نشست و این دو در کلیسای کوچکی در لاس وگاس با هم ازدواج کردند .جنیفر لوپز این خبر را در وبسایت رسمی اش همگانی کرد و نوشت که بالاخره ازدواج کردند .

لوپز 52 ساله و افلک 49 ساله در اوایل دهه 2000 با هم آشنا شدند و نام مستعار خود را “بنیفر” گذاشتند، قبل از اینکه سال گذشته رابطه عاشقانه خود را دوباره زنده کنند. آنها قبلاً در سال 2003 در Gigli و 2004 Jersey Girl با هم بازی کردند. در همان زمان، آنها نامزد کردند اما هرگز ازدواج نکردند.

افلک در سال 2005 با جنیفر گارنر ازدواج کرد که با او سه فرزند دارد. آنها در سال 2018 طلاق گرفتند.

لوپز پیش از این سه بار ازدواج کرده است. او از سال 1997 تا 1998 با اوجانی نوآ ازدواج کرد

و از سال 2001 تا 2003 با کریس جاد ازدواج کرد.

او و مارک آنتونی خواننده به مدت یک دهه پس از ازدواج در سال 2004 ازدواج کردند و دوقلوهای 14 ساله با هم دارند.و این ازدواج هم به طلاق انجامید

بیوگرافی لانا دل ری

32 حقیقت شگفت انگیزی که درباره لانا دل ری

مد و فشن

مد و فشن/آشنایی با 6 تا از معرف ترین سوپرمدل‌های جهان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا