ادامه نیمکت نشینی محسن مسلمان و دلخوری شدید او

سه‌شنبه 17 بهمن 1396 دسته‌بندی نشده
ادامه نیمکت نشینی محسن مسلمان و دلخوری شدید او

ادامه نیمکت نشینی محسن مسلمان و دلخوری شدید او

محسن مسلمان هافبک تیم فوتبال پرسپولیس فعلاً در اندیشه های تاکتیکی سرمربی سرخپوشان جایی ندارد. و فقط یک معجزه بتواند مسلمان را در بازی برگشت برابر استقلال به ترکیب اصلی برساندشگفتی ترکیب اصلی پرسپولیس برای بازی با سپاهان، غیبت محسن مسلمان بود. در یکی از معدود روزهایی که پرسپولیس تمام توان انسانی اش در فاز هجومی را در اختیار داشت، برانکو ناچار بود از بین مسلمان، بشار، وحید امیری، فرشاد احمدزاده و سیامک نعمتی فقط دو نفر را برای حضور در ارنج انتخاب کند.

به این ترتیب او احمدزاده و امیری را برگزید تا سه نفر دیگر روی نیمکت باقی بمانند. البته این یک بحث قدیمی است که اگر برانکو رضایت می داد به جای دو هافبک دفاعی مثل پارسال فقط از یک نفر در این پست استفاده کند، جا برای استفاده از یک هافبک هجومی دیگر باز می شد. با این حال مرغ پروفسور فعلا فقط یک پا دارد.
او حتی در روزهایی که کامیابی نیا مصدوم است و نوراللهی هم هنوز آماده نیست، در این پست از زوج نامتجانس حسین ماهینی و محسن ربیع خواه استفاده می کند تا نشان بدهد برای او بازی با دو هافبک دفاعی، یک اولویت تغییرناپذیر است. به این ترتیب طبعا بین هافبک های تهاجمی رقابت سختی برای بازی وجود خواهد داشت و خیلی ها پشت خط می مانند. فعلا قرعه به نام مسلمان افتاده که بیرون باشد و این مساله به ویژه در آستانه داربی برگشت، برای بهترین گلساز لیگ هفدهم یک نشانه خطرناک محسوب می شود.
قطعا همه بازیکنان ایران دوست دارند در داربی تهران بازی کنند و محسن مسلمان هم از این قاعده مستثنی نیست. با این وجود ممکن است او که در تمام طول فصل فیکس بوده، به شکل عجیبی هر دو داربی رفت و برگشت امسال را از دست بدهد. پیش از شهرآورد رفت که آن داستان های مربوط به محرومیت مسلمان به خاطر انتشار تصاویرش در حال قلیان کشیدن به وجود آمد و برانکو او را از ترکیب اصلی کنار گذاشت، حالا هم مشکل ترافیک در خط میانی مطرح است.محسن مسلمان

محسن مسلماندربی تهران

محسن مسلمان

نشانه خطرناک برای محسن مسلمان

پرسپولیس فقط دو بازی دیگر تا مصاف با استقلال فاصله دارد و بعید است برانکو در مسابقه با نفت آبادان و استقلال خوزستان به ترکیب موجود دست بزند. خود ایوانکوویچ هم بعد از بازی با سپاهان به صراحت گفت:«حالا دیگر اضافه شدن به ترکیب اصلی خیلی کار سختی است.»
از سوی دیگر امیری و احمدزاده هم به تازگی محرومیت ناشی از دریافت سه کارت زرد را پشت سر گذاشته اند و بعید است تا داربی محروم شوند. در این شرایط شاید فقط یک معجزه بتواند مسلمان را در بازی برگشت برابر استقلال به ترکیب اصلی برساند؛ معجزه ای مثلا از جنس خروج منشا از ترکیب اصلی، انتقال امیری به خط حمله و باز شدن جا برای مهندس!

پرسپولیس در شرایطی روز چهارشنبه به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت که برانکو ایوانکویچ قصد دارد کمترین تغییر را در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کرده و سرخپوشان را با همان ارنج بازی قبل به میدان بفرستد، تصمیمی که اصلاً به مذاق محسن مسلمان خوش نیامده تا حدی که او بسیار دلخور است.

همچنین بخوانید : دربی تهران فوتبال بین پرسپولیس و استقلال

براساس این گزارش، بازیکن شماره 7 پرسپولیس در بازی قبل تیمش نه تنها نیمکت نشین بود، بلکه حتی در بین بازیکنان تعویضی هم جایی نداشت و بعید نیست این روند همچنان در پرسپولیس ادامه داشته باشد.

بازگشت بشار رسن آماده نیز باعث شده برانکو توجه ویژه ای به این بازیکن داشته باشد و این بدان معناست که بعد از فرشاد احمدزاده، هافبک عراقی شانس قرار گرفتن در ترکیب اصلی مدنظر برانکو را دارد و مسلمان به نوعی گزینه سوم است.

جدا از مسائل فنی مربیان پرسپولیس از نظر اخلاقی هم رضایت چندانی از مسلمان ندارند و چه بسا قرارداد این بازیکن برای فصل بعد تمدید نشود.

منبع:نمناک

دستور پخت کاپ کیک اسپاگتی

دستور پخت کاپ کیک اسپاگتی

دستور پخت کیک انجیر و ماست

دستور پخت کیک انجیر و ماست

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا