اختلاف مهران مدیری و رامبد جوان با اکبر عبدی!

چهارشنبه 30 خرداد 1397 سینما
اختلاف مهران مدیری و رامبد جوان با اکبر عبدی!

مهران مدیری و رامبد جوان دارنده ۲ برنامه پربیننده دورهمی و خندوانه، از مدیر شبکه نسیم خواسته‌اند برنامه شبی با عبدی به دلیل شباهت هایی با این برنامه‌ها پخش نشود.

«محمدحسین لطیفی» کارگردان برنامه «شبی با عبدی» در گفت‌وگو با خبرنگار، درباره زمان شروع پخش این برنامه گفت:خلاف حرف‌ها و شایعاتی که شنیده شده و منتشر شده، این برنامه هیچ مشکلی نداشته است و بزودی از تلویزیون پخش می‌شود. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بر این است تا اولین قسمت «شبی با عبدی» 7 تیرماه از شبکه نسیم روی آنتن رود.

پیش از این گفته شده بود که مهران مدیری و رامبد جوان دارنده ۲ برنامه پربیننده دورهمی و خندوانه از مدیر شبکه نسیم خواسته‌اند برنامه شبی با عبدی به دلیل شباهت هایی با این برنامه‌ها پخش نشود.

شاکله کلی برنامه «شبی با عبدی» به‌نوعی بازآفرینی و خاطره بازی با کاراکترهایی است که آقای عبدی در سریال‌ها و فیلم‌های مختلف بازی کرده‌اند. بخشی از برنامه با حضور تعدادی از کسانی است که در آن فیلم و سریال‌ها با عبدی هم‌بازی بودند و بخش گفت‌وگو و ارتباط صمیمی با مردم اعم از هنرمند و غیر هنرمند نیز از جمله قسمت‌های این برنامه است. مدت زمان این برنامه در هر قسمت 90 دقیقه است.

منبع:سیمرغ

بازیگران ترکیه ای در یک قدمی زندان (+ تصاویر)

بازیگران که در اکران سهیلا شماره 17

مراسم اکران فیلم سهیلا شماره 17 با حضور هنرمندان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا