اختلاف زوج جوان بوی خون می داد – حوادث

شنبه 4 شهریور 1396 دسته‌بندی نشده

روزنامه ایران: با گذشت 10 روز از ناپدید شدن مرموز زن جوانی درشهرستان نیشابور، سرانجام شوهر این زن در جریان بازجویی‌های فنی به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت جسد را درچاه حیاط خانه‌شان انداخته است.

شاهرود رفت و از ناپدید شدن خواهر 26 ساله‌اش خبرداد که مادر یک دختر شش ساله بود. به‌دنبال شروع تحقیقات تخصصی، کارآگاهان پی بردند شوهر زن گمشده طی این مدت برای یافتن همسرش به پلیس مراجعه نکرده و موضوع را به هیچ‌کس اطلاع نداده است.

 

به همین خاطر کارآگاهان به این مرد ظنین شده و دستگیرش کردند. در ادامه تحقیقات مشخص شد این زوج اختلافات خانوادگی شدید داشته‌اند. بنابراین مأموران آگاهی او را تحت بازجویی قراردادند. او ابتدا منکر اطلاع از سرنوشت همسرش شد و با داستانسرایی سعی کرد مأموران را گمراه کند اما سرانجام وقتی راه فراری ندید لب به اعتراف گشود و در اظهاراتی تکان دهنده پرده از راز جنایت هولناکش برداشت.

 

«شب حادثه با همسرم به دلیل اختلافات قبلی درگیر شدم، که زنم با چاقوی آشپزخانه به طرفم حمله ور شد و من هم چاقو را از دستش گرفتم و یک ضربه به گلویش زدم که نقش بر زمین شد و مرد. بعد هم جسدش را داخل چاه حیاط خانه انداختم.» با اعترافات متهم به قتل، جسد با کمک مأموران آتش‌نشانی بیرون کشیده شد و با دستوربازپرس کشیک به پزشکی قانونی انتقال یافت.

 

فرمانده پلیس نیشابور گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده 85 درصد قتل‌های به وقوع پیوسته از ابتدای سال‌جاری در نیشابور ناشی از اختلافات خانوادگی و بدون قصد قبلی بوده یعنی قاتلان براساس شرایط پیش آمده، واکنش غیرقابل انتظار از خود بروز داده‌اند که به همین خاطرازمردم درخواست داریم آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند و به فراگیری مهارت‌های زندگی بپردازند تا یک لحظه عصبانیت یک عمر پشیمانی به‌دنبال نداشته باشد.

منبع : برترینها

سرگذشت غم‌ انگیز زن محکوم به اعدام - حوادث

آتش سوزی در تهران +عکس - حوادث

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا