احتمال حضور مسی- رونالدو در یک تیم و با یک پیراهن

شنبه 1 آذر 1399 ورزشی
احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به بارسلونا

زوج شدن رونالدو و مسی

احتمال پیوست رونالدو به بارسلونا

ک روزنامه نگار اسپانیایی در ادعایی بزرگ مدعی شد احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به بارسلونا و شکل‌گیری زوج رویایی مسی– رونالدو وجود دارد.

 صحبتهایی مطرح شده که در دنیای فوتبال سر و صدای زیادی بوجود آورده. بر اساس اظهارات او صحبتهایی درباره انتقال کریستیانو رونالدو به بارسلونا مطرح شده و احتمال چنین انتقالی و قرار گرفتن مسی و رونالدو در کنار هم در یک تیم حالا دیگر غیرممکن و صفر نیست.

رونالدو در فصل گذشته در یونتوس بود که با حضور او برای نهمین سال پیاپی قهرمان سری آ شد. ولی بیانکونری به دنبال فتح چمپیونزلیگ است متاسفانه امسال هم به خواسته اش نرسیدو در مرحله یک هشتم با وجود رونالدو در مقابل لیون شکست خورد.

این شکست تلخ در اروپا برای یووه تبعات زیادی داتشت که مهمترین آن اخراج سرمربی اش ماتوریتزو ساری و منصوب شدن آندره‌آ پیرلو به عنوان سرمربی جدید بود.

بعد از آن بود که گزارشهایی در فرانسه مدعی شد احتمال انتقال کریستیانو به پاری سن ژرمن و هم تیمی شدن او با نیمار و امباپه وجود دارد. اما جالبترین ادعا درباره آینده ابرستاره پرتغالی حالا توسط گیم بالاگه مطرح شده: انتقال به بارسلونا!

این روزنامه نگار اسپانیایی به رادیو بی بی سی گفت که از خورخه مندس ایجنت رونالدو خواسته شده برای او به دنبال باشگاهی جدید بگردد و بارسلونا یکی از باشگاه هایی است که مندس به آنها نزدیک شده است. تماس مندس با بارسلونا این احتمال رویایی را بوجود آورده که شاید روزی بتوانیم برای اولین بار شاهد حضور دو غول بزرگ دنیای فوتبال، مسی- رونالدو در یک تیم و با یک پیراهن باشیم!

فوتبالیست

ارزش گذاری فوتبالیست های ایرانی

مرد محبوب پرسپولیس

پرسپولیس چگونه توانست با برانکو تسویه کند؟

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا