ابتکار مینی در استفاده از چادر مسافرتی – فناوری

چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 فناوری

خودروی کانتریمن، محصولی از شرکت مینی محسوب می‌شود که برای استفاده در مسیرهای خارج جاده و سفرهای ماجراجویانه مناسب است. این مدل، حالا با یک چادر مسافرتی روی سقف قابل خرید خواهد بود.

برند مینی، با حفظ اصالت انگلیسی خود، تحت مدیریت بی‌ام‌و آلمان قرار دارد. این برند در یک طرح مشترک با شرکت اتوهوم، با یک چادر، روی سقف همراه شده است که فضای کافی برای استراحت ۲ نفر، انسان بالغ را فراهم می‌کند. این چادر، روی باربند استاندارد خودروی کانتریمن، نصب می‌شود و در حالت جمع‌شده، با ظاهری مناسب، مقاومت کمی در مقابل هوا خواهد داشت.

مینی کانتریمن با چادر مسافرتی

باز و بسته شدن چارچوب این چادر، به راحتی امکان‌پذیر است. در ستون‌های آن، از فنرهای بادی، شبیه به کمک‌فنر خودرو استفاده شده است. سه مهار، در اطراف این چادر قرار دارد، که پس از جمع شدن آن، به پایه‌های باربند، قلاب می‌شوند و آنرا در حالت جمع‌شده، نگه می‌دارند.

مینی کانتریمن با چادر مسافرتی

پوشش خارجی این چادر، کاملا ضد آب و درمقابل باران، مقاوم است. سطح داخلی آنرا، کتان تشکیل می‌دهد تا حالتی کش‌سان و نرم داشته باشد. یک چراغ LED، همراه با باتری‌های قابل تعویض هم برای فضای داخلی در نظر گرفته شده است. دو در ورودی، دو پنجره‌ی زیپی و چند جیب، در این چادر وجود دارد. ورود و خروج به این چادر با یک نردبان جمع‌شونده انجام می‌شود که از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است.

طول چادر، نزدیک به ۲۱۵ سانتیمتر و عرض آن ۱۳۰ سانتیمتر است که برای دونفر، کافی به نظر می‌رسد.


منبع : زومیت

برچسب‌ها:

ویندوز 10 اس؛ پاسخ مایکروسافت به سیستم عامل کروم - فناوری

مشخصات گوشی اچ تی سی یو 11 در بنچمارک انتوتو تأیید شد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا