5 علت استفاده از آینه کاری مدرن در دکوراسیون منزل +عکس

دوشنبه 15 دی 1399 دکوراسیون
آینه کاری مدرن در دکوراسیون منزل

آینه کاری مدرن در دکوراسیون منزل

فهرست مطالب:

1-استفاده از آینه کاری مدرن در دکوراسیون منزل انقلابی به پا می کند

2-عکس های زیبا از آینه کاری مدرن در دکوراسیون خانه

3-سه مورد علت های استفاده آینه در دکوراسیون

استفاده از آینه کاری مدرن در دکوراسیون منزل انقلابی به پا می کند

آینه کاری یکی از ایده های خلاقانه ای است که میتوانید  در  دکوراسیون خانه به کار ببرد و با  کمترین هزینه فضای خانه را دگر گون کنید .

ایرانیان از دیرباز برای زیبا تر کردن محیط خانه و اماکن مذهبی از آینه کاری ها استفاده می کردند اخیرا” استفاده از دیوار کوب های آینه ای باب شده است و بسیاری از کارفرمایان برای تزیین دیوار ها از این عنصر استفاده می کنند .

 اگرچه آینه به شکل کاربردی و با انواع طرحها و قابها در منزل استفاده می شود , ولی افرادی که به دنبال داشتن فضاهایی متفاوت هستند , از آینه به عنوان یک عنصر دکوراتیو در فضا سازیها استفاده می کنند .

عکس هایی از کاربرد آینه کاری مدرن در دکوراسیون منزل

3 علت استفاده از  آینه کاری در دکوراسیون منزل

1-ایجاد آرامش در منزل

آینه کاری مدرن در دکوراسیون منزل استفاده از آینه  در خانه ها و فضاهای کوچک باعث می شود تا فضا بزرگتر به نظر آید و تلالو نور در آینه فضا را روشن تر نماید .و در فنگ شویی نیز آینه را نمادی از آب می دانند که به فضا آرامش , گستردگی , تازگی و آرامش می بخشد.

2-ایجاد عمق و درخشش

آینه ها نه تنها در زیبا سازی فضای داخلی منازل نقش بسزایی دارند بلکه موارد کاربردی زیادی نیز برای آن وجود دارد که از جمله مهمترین آنها می توان به خود آرایی اشاره نمود. با ایجاد  بُعد، عمق فضا را بیشتر جلوه می دهند و همچنین فضا را روشن و درخشان تر می کنند.

3- بزرگتر جلوه دادن فضا

اگر در فضای کوچکی زندگی می کنید و یا به هر دلیل دیگری می خواهید فضا را بزرگتر جلوه دهید، می توان با اضافه کردن چند آینه زیبا   فضای خانه را بزرگ، دلباز و زیبا نشان دهید. در گذشته از آینه‌های ریز برای پوشاندن دیوار، در و حتی کمدها استفاده می‌شد و آینه‌کاران با این تکه‌های درخشان، طرح و نقش‌های گسترده‌ای بر دیوار، گنبد یا هر کجای عمارت خلق می‌کردند.

زیبایی منازل با طرح های فضا سازی سبز منازل

کاور شوفاژ

شوفاژ و 4 مورد از باید ها و نبایدهای کاور کردن آن + عکس

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا