آیا واقعا می توان با آب به کاهش وزن کمک کرد ؟

یکشنبه 5 اسفند 1397 سلامت
کاهش وزن 8 کیلویی

معمولا همه ما در طول روز فراموش می کنیم که به مقدار کافی آب بنوشیم در صورتی که نوشیدن آب می تواند تناسب اندام ما را حفظ کند و باعث کاهش وزن شود.

 

کاهش وزن با آب

خواهید دید که آب نه تنها بدن را مرطوب و اعضای بدن را متعادل می کند ، بلکه کاهش وزن را افزایش می دهد و نتایج را بهبود می بخشد. اگر فردی هستید که به سختی آب می نوشید، ممکن است سرانجام انگیزه این کار را پیدا کنید چراکه نوشیدن آب به سوزاندن کالری های اضافی کمک می کند.

بسیاری از افراد به خودشان اجازه می دهند کالری زیادی بخورند و بگویند که بعدا آن را می سوزانند اگر یکی از آن ها هستید، باید بدانید آب به شما کمک می کند وزن کم کنید و کالری بیشتری را به سرعت بسوزانید.

این برای بزرگسالان و نوجوانان درست است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از اینکه غذا بخورید ، حدود نیم لیتر ( 500 میلی لیتر ) آب بنوشید.

البته، توصیه می کنیم کمی ورزش کنید تا کاهش وزن خود را بیشتر کنید . در مورد اولین تغییراتی که باید انجام دهید ، سعی کنید 500 میلی لیتر آب بنوشید و 30 دقیقه راه بروید.

کمک به کاهش وزن

برای کاهش وزن کی آب بخوریم ؟ نوشیدن آب قبل از وعده های غذا اشتها را کاهش می دهد

آیا شنیده اید اگر قبل از غذا خوردن آب بنوشید، آب کمک می کند وزن کم کنید و اشتها را کاهش دهید ؟ خوب، درست است، اما چیزهایی وجود دارند که باید در نظر بگیرید. ثابت شده است که نوشیدن آب 30 دقیقه قبل از غذا واقعا بدن را از جذب انرژی خیلی زیاد نگه می دارد.

به یاد داشته باشید ، این انرژی می تواند به چربی انباشته تبدیل شود با این حال، این برای همه صادق نیست. در مطالعاتی که انجام شد، کشف کردیم این اتفاق بیشتر در بزرگسالان مسن رخ می دهد.

از زنان خواستند 375 میلی لیتر و مردان 500 میلی لیتر آب را 30 دقیقه قبل از خوردن بنوشند بنابراین اگر یک بزرگ سال هستید و سعی دارید چند کیلو وزن کم کنید، قبل از غذایتان آب بنوشید.

راه لاغر شدن

تاثیرات نوشیدن آب برای تناسب اندام و کاهش وزن

آب متابولیسم را تسریع می بخشد

اگر فردی هستید که به طور مداوم در تلاش برای رسیدن به وزن ایده آل هستید، احتمالا می دانید سوخت و ساز نقش بزرگی برایتان بازی می کند. می خواهید متابولیسم را افزایش دهید تا وزن کم کنید آب می تواند به آن کمک کند.

ما قبلا در مورد چند استراتژی برای سرعت بخشیدن و یا بهبود آن صحبت کرده ایم. آب آشامیدنی یکی از بهترین روش ها است. نشان داده شده است که 1.5 لیتر آب می تواند به افزایش سوخت و ساز تا 30 ٪ کمک کند.

آب در دمای 22 درجه سانتی گراد و 37 درجه سانتی گراد نشان می دهد گرم و نسبتا داغ است این مهم است چون این دما بدن را مجبور می کند سخت تر کار کند تا دمای عادی را تثبیت کند.

آن هایی که در این آزمایش شرکت کردند نیز گفتند احساس انرژی بیشتری دارند، این بسیار مثبت است اگر شروع یک برنامه ورزشی را مشکل بدانید زیرا در تمام مدت احساس خستگی می کنید.

اگر می خواهید بیش ترین فایده را به دست آورید، توصیه می کنیم 2 لیتر آب که هر روز می نوشید ، گرم یا داغ باشد. شاید در ابتدا کمی سخت باشد، اما در عرض چند هفته به آن عادت خواهید کرد.

نوشیدن آب زیاد

آب کمک می کند وزن کم کنید و احساس گرسنگی نکنید

مردم همیشه در مورد این که چطور می توانید احساس تشنگی را با احساس گرسنگی اشتباه بگیرید ، صحبت می کنند. در واقع، بسیاری از مردم ابتدا وقتی احساس گرسنگی می کنند یک لیوان آب می نوشند. اما آیا آب واقعا به شما کمک می کند وزن کم کنید ؟

اگر فکر می کنید این یک افسانه است و معنی ندارد، باید بدانید درست است. بدن می تواند تشنگی را با گرسنگی اشتباه بگیرد وقتی آن را نادیده بگیرید ، ممکن است به خوردن کالری بیشتر پایان دهید.

چیزی که توصیه می کنیم این است که دفعه بعد که احساس گرسنگی می کنید ، یک لیوان آب بنوشید. آب ولرم را امتحان کنید تا متابولیسم را افزایش دهد. پس حدود 20 دقیقه صبر کنید و ببینید چه اتفاقی در بدن می افتد.

اگر حس گرسنگی ناپدید شود فقط تشنگی بوده. در غیر این صورت چیزی سالم و مغذی بخورید بنابراین به یاد داشته باشید که باید حداقل 2 لیتر آب مصرف کنید تا خود را مرطوب نگه دارید.

آب برای لاغری

عوارض نداشتن رابطه جنسی در مردان و زنان

نداشتن رابطه جنسی در مردان و زنان چه عوارضی در بر دارد

ترکیبی عالی برای رشد سریع مو

برای داشتن موهای زیبا و تقویت موهای سر چه چیزهایی بخوریم

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا