آیا خبر قتل محمودرضا خاوری که در فضای مجازی پیچیده صحت دارد

شنبه 22 دی 1397 دسته‌بندی نشده
آیا خبر قتل محمودرضا خاوری که در فضای مجازی پیچیده صحت دارد

ساعاتی پیش برخی شبکه های اجتماعی خبر قتل محمودرضا خاوری را در فضای مجازی منتشر کردند که تاکنون توسط هیچ منبع معتبری تایید نشده است.

شایعه قتل محمودرضا خاوری متهم اختلاس سه هزار میلیارد تومانی از ساعتی پیش در برخی از شبکه های اجتماعی منتشر شده و دست به دست می شود اما تا کنون هیچ منبع رسمی صحت این شایعه را تایید نکرده است.محمودرضا خاوری

محمودرضا خاوری

طبق این شایعات محمودرضا خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی متولد 1331 شب گذشته توسط افرادی ناشناس در کانادار به قتل رسیده و پلیس این کشور جسد خاوری را حوالی منزل شخصی اش در سان کرست از منطقه بردیل پت شناسایی کرده است.

آذرماه سال 1396 شایعه مشابهی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن به مانند شایعه امسال جزئیات قتل خاوری و مکان کشف جسد وی اعلام شده بود ولی ساعاتی بعد پلیس کشور کانادا اعلام کرد که پلیس شخصی با این نام را در درگیری های مسلحانه و غیرمسلحانه به عنوان مقتول ثبت نکرده است.

محمودرضا خاوری

محمودرضا خاوری در کانادا

در آن زمان، مصطفی ترک همدانی وکیل پایه یک دادگستری در گفتگو با رسانه های داخلی با بیان اینکه “انتشار خبر مرگ، شگرد بدهکاران و کلاهبرداران برای فرار از پیگرد قضایی است” عنوان کرد که خاوری خود شایعه کرده که در کانادا کشته شده است.

حال با توجه به اینکه این شایعه بار دیگر در شبکه های اجتماعی مطرح شده، باید دید مقامات کانادایی چه واکنشی به آن نشان خواهند داد.

خاوری که آخرین مقام او مدیر عاملی بانک ملی ایران بود در پی افشای فساد بزرگ مالی در مهر ماه 1390 از مقام خود استعفا داد و به کانادا فرار کرد.

منبع:نمناک

قیمت طلا،  دلار، سکه و ارز امروز 98/01/27

قیمت دلار وسکه و طلا 97/10/22

یک پرسش از ده نمکی و شریعتمداری: به عراق و ویتنام گل بزنیم یا نزنیم

یک پرسش از ده نمکی و شریعتمداری: به عراق و ویتنام گل بزنیم یا نزنیم

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا