آپدیت اندروید 7 نوقا در ترکیه برای گلکسی نوت 5 منتشر شد – فناوری

جمعه 27 اسفند 1395 فناوری

پس از مدت‌ها انتظار دارندگان گوشی‌هوشمند گلکسی نوت ۵ برای دریافت اندروید ۷.۰ نوقا، حال این آپدیت در ترکیه برای گوشی یاد شده منتشر شده است.

ماه گذشته سامسونگ ترکیه برنامه‌ی زمانی انتشار به‌روزرسانی اندروید ۷.۰ نوقا را برای این کشور منتشر کرد. در این برنامه‌ی زمانی، به تاریخ انتشار آپدیت یاد شده برای دو گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ پلاس اشاره شده بود. علاوه بر این، با توجه به برنامه‌ی زمانی مورد بحث این موضوع هم مشخص شد که به‌روزرسانی اندروید ۷.۰ نوقا برای گلکسی نوت ۵ در اواسط ماه مارس منتشر خواهد شد.

حالا امروز گزارش‌های مختلفی منتشر شده که اعلام می‌کند آپدیت مورد اشاره در ترکیه برای فبلت گلکسی نوت ۵ عرضه شده است. کمپانی سامسونگ هم‌اکنون نسخه‌ی N920CXXU3CQC7 فرم‌ور خود را در کشور یاد شده منتشر کرده است. حجم این به‌روزرسانی در حدود ۱.۳ گیگابایت است و با توجه به همین موضوع مشخص می‌شود که با یک آپدیت بزرگ مواجه هستیم.

البته مثل همیشه مدتی طول می‌کشد تا این به‌روزرسانی به طور گسترده در ترکیه در دسترس تمامی کاربران گلکسی نوت ۵ قرار بگیرد، اما مسلما دارندگان این فبلت در کشور یاد شده به‌زودی این آپدیت را دریافت خواهند کرد و بدین ترتیب از نسخه‌ی جدیدتر اندروید بهره خواهند برد. همچنین شما می‌توانید فایل این فرم‌ور را از بخش فرم‌ورهای وب‌سایت سم‌موبایل دانلود کنید.

با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود به‌زودی و در آینده‌ای نزدیک آپدیت اندروید نوقا برای گلکسی نوت ۵ در سایر مناطق جهان هم منتشر شود. این به‌روزرسانی به احتمال زیاد در طی هفته‌های آینده در سایر نواحی جهان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

Android 7 galaxy note 5

نظر شما در این مورد چیست؟


منبع : زومیت

آموزش دانلود بدون محدودیت از پلی استور گوگل - فناوری

ویتامین های گروه ب احتمالا بدن را از اثرات مخرب آلودگی هوا محافظت می‌کنند - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا